poniedziałek, 8 listopada 2010

Happy Holidays® Barbie® 1991

Witamy serdecznie.
Dziś opiszę lalkę od której wszystko od nowa się zaczęło. Gdy poszperałem sobie na allegro i odkryłem, że tam dostępne są lalki z dawnych lat od razu postanowiłem, że coś kupię. Przeglądając oferty, najbardziej spodobała mi się Barbie Holidays, pamiętałem ją z katalogu. Barbie Holidays 1991 roku czyli "nowa" lalka, która ma 19 lat, to dopiero rarytas. Zaczarowała nas wszystkich, piękna, świetnie utrzymana i pachnąca starymi czasami, ten zapach jest bardzo specyficzny. Gdy wyciągnęliśmy ją z pudełka do jedynej sesji zdjęciowej od razu zapachniało świętami, czy to możliwe, aby zapach zachodniego plastiku utrzymał się tyle lat ?

data przybycia do mnie: 19 lipca 2010 - pierwsza lalka w pudełku
numer katalogowy: 1871
Barbie Happy Holidays - 1991

Katalog w którym po raz pierwszy widziałem Barbie Happy Holiday 1991.

Barbie ma piękne zielone oczy bardzo rzadko stosowane u Barbie. Do tego czerwone usta. 
Barbie Happy Holidays - 1991

Barbie Happy Holidays - 1991

Barbie Happy Holidays - 1991

Barbie Happy Holidays - 1991

Barbie Happy Holidays - 1991

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety