czwartek, 16 lutego 2012

Dance Magic™ Barbie® 1989

Barbie, którą dziś opiszę idealnie dopasowała się stylem do kończącego się karnawału. Ostatnia z 8 pudeł, które stały pod moją choinką. Jest dla mnie kolejnym sentymentem z dzieciństwa, taką Barbie zawsze chciała mieć moja ukochana siostra. Lecz niestety, tamte czasy nie polegały na pójściu sobie do sklepu i kupowaniu tego na co mieliśmy ochotę. Tyczyło się to także Barbie (wtedy tylko w sklepach Pewex za $). Mimo, że jestem posiadaczem bardzo dobrze zachowanego "trupka" nie mogłem sobie odmówić zakupu egzemplarza NRFB (takim właśnie pozostanie).

Dossier
imię - Barbie
data przybycia do mnie - 5 stycznia 2012
rok produkcji - 1989 MADE IN MEXICO (Costume Made in China).
headmold - Super Star 1976
ciało - TNT 1966, ręce PTS
seria - Dance Magic 1989
numer katalogowy - 4836
oczy - niebieskie
usta - różowe
włosy - blond

Barbie Dance Magic 1989


Tył pudła przedstawia Barbie i Kena w magicznym tańcu. Tu doskonale widać sposoby noszenia sukni.
Barbie Dance Magic 1989

Uwielbiam jej buzię, a dla mnie headmold Super Star (1976), to ikona w świecie Barbie i chyba nie zrobią już nigdy nic lepszego coby bardziej odzwierciedlało określenie Super Gwiazdy!
Oczywiście nie mogę tu nie wspomnieć o headmoldach pokrewnych (koleżanek), które darzę wielkim podziwem zaraz po SS (1976). Moldy takie jak Vintage (1958), TNT (1966), Steffie (1791), Oriental (1980), Spanish (1982), Diva (1985), Christie (1987) oraz Teresa (1990), lecz ta podoba mi się w zależności od wydania. Ogólnie uważam, że nowe pokolenie Barbie nie jest już tak reprezentacyjne i dopracowane jak poprzednie. Nie licząc kolekcjonerskich i Basics, w których powraca się do korzeni korzystając z dawnych headmoldów i ogólnie bardziej się starając. Wszystko jest moim osobistym zdaniem, lecz pewnie znajdującym się w większości.
Dobra, koniec, bo trochę zboczyłem z tematu. Wracamy do mojej Barbie.
Barbie Dance Magic 1989

Barbie ubrana jest w białą tiulową suknię z jasno różowymi dodatkami.
Gorset wykonany z popularnego na tamte czasy materiału z którego miała koronę poprzednio prezentowana Barbie My First.
Kaskada grubych gęstych loków wykonanych z kanekalonu, to jest to co Marki lubią najbardziej. :D
Barbie Dance Magic 1989

Wachlarz, który też spełnia dwie funkcje, w pudełku jako ozdoba do włosów.
Barbie Dance Magic 1989

Dolna warstwa sukienki, to falbaniasta spódnica z białego obszywanego żyłką tiulu. Pod spodem widoczna jest jasno różowa halka.
Barbie Dance Magic 1989

Szczoteczka, dwie pary bucików (szpilki i baletki) i ręczniczek. To dodatki zamknięte w foliowym woreczku.
Barbie Dance Magic 1989

Magiczna szminka dzięki której (z pomocą zimnej wody) Barbie zmieniła kolor ust.
Barbie Dance Magic 1989

Rysunek oka jest bajeczny, niebiesko-błękitne źrenice przyozdobione bardzo wyraźnie zaznaczonym cieniem. Takie rozwiązanie jest wynikiem produkcji lalki (Meksyk). Pewnie tu będą zdania podzielone, ale mnie bardzo się podoba taki cień.
Barbie Dance Magic 1989

Barbie Dance Magic 1989

Kolczyki i naszyjnik pomalowane błyszczącą różową farbką, idealnie komponują się z całością.
Barbie Dance Magic 1989


Od ponad pół roku jestem w posiadaniu drugiego zapudłowanego odpowiednika (wersja AA) tej pięknej Barbie. Przybyciem "nowej" skompletowałem sobie kolejną serię gwiazd Mattela. Kenów (na dzień dzisiejszy) nie chcę, więc mowa tu o damskiej części serii.
Barbie Dance Magic 1989

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety