czwartek, 16 lutego 2012

Dance Magic™ Barbie® 1989

Barbie, którą dziś opiszę idealnie dopasowała się stylem do kończącego się karnawału. Ostatnia z 8 pudeł, które stały pod moją choinką. Jest dla mnie kolejnym sentymentem z dzieciństwa, taką Barbie zawsze chciała mieć moja ukochana siostra. Lecz niestety, tamte czasy nie polegały na pójściu sobie do sklepu i kupowaniu tego na co mieliśmy ochotę. Tyczyło się to także Barbie (wtedy tylko w sklepach Pewex za $). Mimo, że jestem posiadaczem bardzo dobrze zachowanego "trupka" nie mogłem sobie odmówić zakupu egzemplarza NRFB (takim właśnie pozostanie).

Dossier
imię - Barbie
data przybycia do mnie - 5 stycznia 2012
rok produkcji - 1989 MADE IN MEXICO (Costume Made in China).
headmold - Super Star 1976
ciało - TNT 1966, ręce PTS
seria - Dance Magic 1989
numer katalogowy - 4836
oczy - niebieskie
usta - różowe
włosy - blond

Barbie Dance Magic 1989


Tył pudła przedstawia Barbie i Kena w magicznym tańcu. Tu doskonale widać sposoby noszenia sukni.
Barbie Dance Magic 1989

Uwielbiam jej buzię, a dla mnie headmold Super Star (1976), to ikona w świecie Barbie i chyba nie zrobią już nigdy nic lepszego coby bardziej odzwierciedlało określenie Super Gwiazdy!
Oczywiście nie mogę tu nie wspomnieć o headmoldach pokrewnych (koleżanek), które darzę wielkim podziwem zaraz po SS (1976). Moldy takie jak Vintage (1958), TNT (1966), Steffie (1791), Oriental (1980), Spanish (1982), Diva (1985), Christie (1987) oraz Teresa (1990), lecz ta podoba mi się w zależności od wydania. Ogólnie uważam, że nowe pokolenie Barbie nie jest już tak reprezentacyjne i dopracowane jak poprzednie. Nie licząc kolekcjonerskich i Basics, w których powraca się do korzeni korzystając z dawnych headmoldów i ogólnie bardziej się starając. Wszystko jest moim osobistym zdaniem, lecz pewnie znajdującym się w większości.
Dobra, koniec, bo trochę zboczyłem z tematu. Wracamy do mojej Barbie.
Barbie Dance Magic 1989

Barbie ubrana jest w białą tiulową suknię z jasno różowymi dodatkami.
Gorset wykonany z popularnego na tamte czasy materiału z którego miała koronę poprzednio prezentowana Barbie My First.
Kaskada grubych gęstych loków wykonanych z kanekalonu, to jest to co Marki lubią najbardziej. :D
Barbie Dance Magic 1989

Wachlarz, który też spełnia dwie funkcje, w pudełku jako ozdoba do włosów.
Barbie Dance Magic 1989

Dolna warstwa sukienki, to falbaniasta spódnica z białego obszywanego żyłką tiulu. Pod spodem widoczna jest jasno różowa halka.
Barbie Dance Magic 1989

Szczoteczka, dwie pary bucików (szpilki i baletki) i ręczniczek. To dodatki zamknięte w foliowym woreczku.
Barbie Dance Magic 1989

Magiczna szminka dzięki której (z pomocą zimnej wody) Barbie zmieniła kolor ust.
Barbie Dance Magic 1989

Rysunek oka jest bajeczny, niebiesko-błękitne źrenice przyozdobione bardzo wyraźnie zaznaczonym cieniem. Takie rozwiązanie jest wynikiem produkcji lalki (Meksyk). Pewnie tu będą zdania podzielone, ale mnie bardzo się podoba taki cień.
Barbie Dance Magic 1989

Barbie Dance Magic 1989

Kolczyki i naszyjnik pomalowane błyszczącą różową farbką, idealnie komponują się z całością.
Barbie Dance Magic 1989

Barbie jest drugą (białą) Dance Magic w mojej kolekcji. Na początku mojej zabawy w kolekcjonerstwo trafiła do mnie (od mojej dobrej Wróżki) "trupka" tej lalki. Brakuje jej tylko oryginalnej sukni i naszyjnika, resztę biżuterii posiada. Obie Barbie ze względu na kraj z którego pochodzą różnią się od siebie detalami.
NRFB - ma wyraźne cienie (na pandę) i ciemniejsze brwi.
"Trupka" - lekki zarys cienia i jaśniejsze brwi. Nie umiem stwierdzić, które rozwiązanie podoba mi się bardziej. Obie panie mają włosy z kanekalonu. Jestem bardzo zadowolony, że trafiła mi się (NRFB) Meksykańska wersja lalki, mając dwa wydania znów mogę cieszyć się znajdowaniem różnic. 
Barbie Dance Magic 1989

Od ponad pół roku jestem w posiadaniu drugiego zapudłowanego odpowiednika (wersja AA) tej pięknej Barbie. Przybyciem "nowej" skompletowałem sobie kolejną serię gwiazd Mattela. Kenów (na dzień dzisiejszy) nie chcę, więc mowa tu o damskiej części serii.
Barbie Dance Magic 1989

24 komentarze:

  1. "Trupka" to trochę obraźliwe, nie sądzisz? Wydaje mi się, że "dobra wróżka" przekazała Ci ją w całkiem przyzwoitym stanie :)))
    Bardzo się cieszę, że pokazałeś różnice w makijażach lalek, bo fascynuje mnie jak lalki różnią się w zależności od kraju pochodzenia.
    No I cieszę się, że ją masz. Wiem jak bardzo jest dla Ciebie cenna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenne są wszystkie a zwłaszcza ta od "dobrej wróżki". :D
      Wiem, że "trupek" to dla niej obraźliwe ale ja tak nazywam wszystkie lalki, które opuściły swoje pudełka. :D
      Oczywiście są "trupki" w różnym stadium "rozkładu", ta od "wróżki" jest ciągle w początkowym i nigdy to się nie zmieni za mojej kadencji. :D

      Usuń
  2. Ach, te wielofunkcyjne sukienki... To był rewelcyjny pomysł Mattela.
    Mnie się bardziej podoba panna trupek, bo wolę subtelniejszy makijaż, niż "panda" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Barbie jest bardzo ładną lalką, jednak muszę przyznać, że w tym wypadku bardziej podoba mi się Christie: ze względu na kontrast między kolorem skóry a suknią.
    Ale gratuluję posiadania obu wersji i trupka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te lalki mają niesamowity makijaż nie to co u dzisiejszych lalek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam.
    Moja pierwsza panna B. :)
    Podobają mi się obie, z tym, że "trupka" ma makijaż jak moja lalka z dzieciństwa i dlatego mam do niego większy sentyment.
    Ale ta MD w pudle to jest to. Widać cały przepych sukni i dodatków. Lata dzieciństwa zamknięte na stałe w pudełku.
    Marku, właśnie się cofnęłam w czasie o te prawie 20 lat!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jest!!
    I zgadzam się z Tobą że buźka SS jest jedyna i niepowtarzalna, ma w sobie tą magię, której często brak nowym lalkom.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta też stała u mnie w Peweksie :)
    A swoją drogą Marku, czemu Ty dostałeś pod choinkę tyle lalek? Ja tez byłam bardzo grzeczna cały rok, a lalki ani jednej. Chyba muszę do Mikołaja wysłać jakiś list protestacyjny albo coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia coś mi się wydaje, że wspominamy te same półki w Pewex-ach i rok 1989. Ja byłem z babcią tego dnia gdy kupowała dla mojej siorki My First. Pamiętam, że Magic Dance stała obok, ale była za droga na babci "kieszeń". Siora długo wzdychała do niej bo nasza sąsiadka taką miała.

      Pod choinkę w prezencie dostałem tylko 2 z tych 8 lalek, resztę sprezentowałem sobie sam i stały tak sobie wszystkie do rozebrania drzewka.
      Buziale

      Usuń
  8. Co się stanie z tą pierwszą? Chcesz zachować obie?
    Świetny różowy make-up! Pierwszy raz taki widzę u Barbie.
    Właśnie wyczytałam na pudle info, że zmienia kolor ust pod wpływem wody - pokażesz nam? :D Przydałaby się też prezentacja sukni na 3 sposoby ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza oczywiście zostaje w mojej kolekcji. Tak chcę zachować obie.
      Jeśli strasznie jesteś ciekawa prezentacji zmiany ust i sukni na 3 sposoby, polecam zakup takiej Barbie, jeśli nie wystarczają zdjęcia z tyłu pudełka. :D
      Lub zapraszam do mojej koleżanki Joli, ona prezentuje tam swoją.
      http://hi4.blox.pl/2010/09/Barbie-Magic-Dance-1989.html
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ej, linki do mojego kopciucha wrzuciłeś. :D Żeby uratować honor wyglądu lalki ja daję link do niej po odnowieniu przez Ciebie Marku.
      http://hi4.blox.pl/2011/10/Nowe-zycie-Magic-Dance.html

      Usuń
  9. Jest piękna, posiada cały czar i urok Superstarów :) W różowej, tiulowej sukni wygląda bajecznie. Masz same wyjątkowe okazy, Marku, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To moja ulubiona Barbie. Od dzieciństwa o takiej marzyłem i właśnie na to marzenie czekałem najdłużej :P. Fajnie, że masz wersje meksykańską- widać różnice w makijażu, ale do mnie chyba przemawia wersja panny trupkowej.
    A ja za Twoją sugestią przyodziałem moją Dance Magic w oryginalną suknię i zrobiłem jej włosy podobne do oryginału i muszę Ci powiedzieć, że teraz podoba mi się dużo bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że masz te lalki z dwóch źródeł.
    Nie przypuszczałam, że różnice są tak wyraźne w zależności od producenta.
    Fajny jest ten makijaż w wersji meksykańskiej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello from Spain: your Barbie dance has a great makeup. Barbies years ago look better than today. I also like the black version of the barbie. She sees a big black mane. Congratulations on that doll. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki wszystkim za odwiedziny i zostawienie po sobie śladu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna barbie :)
    Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :) Bardzo mi miło, że ją w końcu znalazłam :)
    Z Pańskiego tutorialu, nie mam jednak takich papilotów a na spinki do worków śniadaniowych wyszło niezbyt, ale jeszcze spróbuję zakręcić jej jak będę mieć coś grubszego.
    Tutorial bardzo mi się podobał a Pana kolekcja jest imponująca :) oraz zachwycająca. Przyznam, że barbie jest bardzo wciągająca :)
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za słowa uznania. :)
      Zgadzam się, Barbie jest bardzo wciągająca. Ja nigdy nie sądziłem, że w takim krótkim czasie zawładnie mną na taką skalę.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. no właśnie :)
      Wczoraj przywiozłam z lumpka kolejną z różowymi nogami.
      Wydaje mi się że znalazłam jej tożsamość ale ma różowe pasemka i nie jestem pewna bo się nie zgadzają :/
      Kogo można by zapytać o opinie??
      Lalka jest w moim ostatnim poście.
      Z góry dziękuję za odpowiedź :)
      pozdrawiam

      Usuń
    3. W poprzednim komentarzu pisałam, że korzystałam z Pańskiego tutorialu -spa dla barbie :), jakoś się obcięło to :/

      Usuń
    4. dziękuję bardzo i pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Znów gwiazda Mattela!
    Jesteś bardzo konsekwentnym kolekcjonerem.
    Gratuluję Marku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja rowniez gratuluje kolejnej pieknosci pudelkowej !

    OdpowiedzUsuń
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety

1959 1960 1961 1962 1963 1964 1965 1967 1969 1971 1973 1976 1977 1978 1979 1980 1981 1982 1983 1984 1985 1986 1987 1988 1989 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 2000 2002 2003 2004 2005 2006 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 35th Anniversary Abbey Bominable Afro-American akcesoria Alek Wec Alexis All American All Stars Allan And the Beat Angel Face Argentina Astronaut Bali Barbie Barbie Barbie & Friends Barbie #1 Barbie as Marilyn Barbie Collector Basics Beach Blast Bendable Leg Beverly Hills 90210 Birthday Wishes Black & White Bathing Suit Black & White Stripes Black Barbie Blonde Ambition Bob Mackie Brandon Brazilian Brenda Bubble Cut Bubbling Mermaid Barbie Butterfly Art Barbie Cali Girl California Dream Capri Barbie Car Career of the year Casta Fierce Catrine DeMew Checked Style Chelsea China Christie City Shine City Shopper Clawdeen Wolf Clawdia Wolf Cleo de Nile Coll city blues Costume Ball Courtney Crystal Curvy Cut N Style Barbie czwarta rocznica bloga Daisy Top Dana Dance Club Dance Magic Day-to-Night Debut Dee Dee Derek Deuce Gordon Devon Diana Diva doll case Dolled up Denim domek Donna Martin DOTW Double Denim Look Draculaura Dream Date Druga rocznica bloga Duble Date Dylan Dynasty Ekipa Elle Eedee Emerald Check Emerald Elegance Enchantel Evening Evening Sparkle Extra Long Hair Fab Fringe Fancy Frills Farmer Fashion Fashion details Fashion Doll Case Fashion Jeans Fashion Play Fashion Queen Fashionably Floral Fashionistas Film Director Fleur Flocked Hair Floral Flair Flower Power Teresa Frankie Stein Friendship Barbie Friendship Freundschafts Fun to Dress Fun-To-Dress Game Developer Garden Party Ghanian Ghoulia Yelps Gillington "Gil" Webber Glam Bike Glam Night Glam Vacation Glamour Bed Glitter Beach Gold Gold Label Gold Medal Golden Dream Gone Platinum Diva Great Date Ken Great Shape Happy Birthday Happy Holidays Hawaiian Fun Headmold AA 2016 Headmold Afro Fashionistas 2016 Headmold Allan 1963 Headmold Aphrodite 2009 Headmold Asha 1990 Headmold Chelsea 2010 Headmold Christie 1987 Headmold Claudette 2014 Headmold Curvy closed mouth 2015 Headmold Derek 1985 Headmold Desiree/Artsy 2001 Headmold Diva 1985 Headmold Fashionistas - closed mouth 2010 Headmold Fashionistas Smiley 2015 Headmold FQ 1958 Headmold Generation Girl 1998 Headmold Goddess 1998 Headmold JLO 2013 Headmold Karl 2013 Headmold Kassandra 2014 Headmold Kayla/Lea 2000 Headmold Ken 1960 Headmold Ken 1983 Headmold Ken 1986 Headmold Ken 1988 Headmold Ken 1991 Headmold Ken 2009 Headmold Ken 2012 Headmold Ken 2015 Headmold Ken 2016 Headmold Ken/Alan Headmold Kim 2014 Headmold Kissing 1978 Headmold Lara/Ana 1998 Headmold LeAnn / Carnaval 2003 Headmold Mackie 1991 Headmold Mbili 2001 Headmold Mbili 2011 Headmold Midge 1958 Headmold Millie 2013 Headmold Millie closed mouth 2015 Headmold Neysa 2014 Headmold Nostalgic 1958 Headmold Oriental 1980 Headmold Raquelle 2010 Headmold Raquelle 2012 Headmold Ryan 2012 Headmold Shani 1990 Headmold Skipper 1963 Headmold Skipper 1984 Headmold Skipper 1987 Headmold Skipper 2010 Headmold Spanish 1982 Headmold Stacey 1965 Headmold Stacie 2010 Headmold Steffie 1971 Headmold Steven 1987 Headmold Summer 2003 Headmold Summer 2011 Headmold Summer 2012 Headmold Super Star 1976 Headmold Teresa 1990 Headmold Teresa 2012 Headmold Twist'n Turn 1966 Headmold Vintage 1958 Headmold Western (Winking) 1976-1980 Hip Hoodie Hollywood Hair Hollywood Hair Barbie Hollywood Nails Barbie Homecoming Queen Honey Swamp Hot Rockin Fun Hot Stuff house Ice Capades 50 India Inwazja Monster High Iris Clops Jamaican Barbie Jeans Barbie Jennifer Lopez Jewel Secrets Jewel Secrets Barbie Jewerly Pack Kayla Kelly Taylor Ken Kira Kissing Barbie Kitchen Accents Krystle Książki o Lalkach La Casa Villa Terrasse Lagoona Blue Lalaloopsy Zuza Lalki Lalkowy Świat Barattei Lea Life in the Dreamhouse Living Pretty Liza Logo Barbie Lorna McNessie Love That Lace Lovely in Lilac Luna Mothews Luncheon Ensemble Łabędziem Być Made For Each Other Made to Move Magic Curl Magic Moves Malibu Mardi Gras Marilyn Monroe Marisol Coxi Mars Collector Barbie Mary Poppins Marzenia meble Meeting Erynnis Meeting Jola Meeting Kasia Meowlody Midge Midge i Baby Midnight Gala Miko Mix 'N Match Monster High Mouscedes King Movin Groovin Barbie Movin Groovin Kira My collection of Barbie My Favorite My First Barbie My First Princess My Little Pony New Friends 2015 Nia Nikki Ocean Friends Ooak Ooak fashion Operetta Oriental P.J. Paczki Paint N Dazzle Barbie Parisian Barbie Peach Pretty Peaches 'n Cream Perfume Giving Perfume Pretty Pet Doctor Barbie Petiie Pewex piąta rocznica bloga Picnic Set Picture Pockets Pierwsza Rocznica Bloga Pink & Fabulous Pink & Pretty Pink Jubilee Pink Passport Plaid on Plaid Początek Polka Dot Fun Pop Icon Pretty Changes Pretty in Python PRL Pudełka Pudełka dla lalek Purrsephone. Toralei Rain or Sun Teresa Rainbow Hair Raquelle Real Dancing Action Red Carpet Repro Robecca Steam Rock 'N' Roll Plaid Rockers Rocznice Roller Skating rooted hair Ru Paul Ruby Red Floral Russian Barbie Ryan Shoes Silken Flame Silkstone Sirena Von Boo Skateboader Skelita Calaveras Skipper Solo in the Spotlight spa dla włosów Spanish Sparkle Eyes Special Edition Special Limited Edition Spectra Vondergeist Splash 'N Color Spring Into Style Stacie Steven Straight Leg Style Style Magic Style so Sweet Summer Sun Gold Malibu Sun Lovin Malibu Sun Sensation Sunsational Malibu Super Hair Super Star Super Style Superstar Forever Collection Sweet Roses Sweet Tea Sweetheart Stripes Szósta rocznica Szykowna Tall Teen Time Teresa Terrific Teal The Barbie Look The Original Teenage Fashion Tonner Top Pudło Totally Hair Toy Story Toys „R” Us Travel Agent Tropical Trupy w szafach Trzecia rocznica bloga tutorial Tutu Cool Twirlin Makeup Teresa Twirly Curls Twist' N Turn Tyler United Colors Of Benetton Urban Jungle Va-Va-Violet Venus McFlytrap Vintage Wedding Day Wesołych Świąt Western Western Fun Wet 'n Wild Whitney Witryna Workin' Out Workout Center World of Fashion World Tour Wydowna Spider Z Króliczej Norki Z pierścionkiem Zig and Zag