czwartek, 8 marca 2012

Dwie i jeden 1996, 1990, 1987

Oczekując na kolejne zakupy NRFB, dziś chciałbym zaprezentować trzy lalki, które jakoś przeoczyłem w opisie na blogu. Wszystkie trafiły do mnie w zeszłym roku, gdy jeszcze zbierałem "trupki".
W rolach głównych dwie Barbie i Ken.
Obie dziewczyny są w swoich oryginalnych ubraniach i prawie nietknięte przez czas. Najmniej wiadomo mi o Kenie, gdyż jego świat nie fascynuje mnie tak mocno jak Barbie. Kupiłem go by mieć Kena bruneta, który pasuje do mojego awatara. :)

Korzystając z okazji, że dziś 8 marca, chciałbym złożyć wszystkim czytelniczkom mojego bloga: 
Wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet. :-*

1. Barbie Fashion Play/Modespass 1990

Dossier
imię - Barbie
data przybycia do mnie - 11 Kwietnia 2011
rok produkcji - 1990
headmold - Super Star 1976
ciało - TNT 1966, ręce PTR
seria - Barbie Fashion Play/Modespass
oczy - niebiesko - szmaragdowe
usta - różowe
włosy - złoty blond

Barbie ubrana w jasno różową, krótką sukienkę i klasyczne szpilki. Włosy w kolorze słomkowego blondu zaczesane do tyłu (moja inwencja twórcza). Rysunek oka delikatny w kolorze niebiesko szmaragdowym.

 Barbie Fashion Play/Modespass 1990 

Barbie NRFB - foto net

 Barbie Fashion Play/Modespass 1990 

2.  Pet Doctor 1996

Dossier
imię - Barbie
data przybycia do mnie - 11 kwietnia 2011
rok produkcji - 1996
headmold - Super Star 1976
ciało - TNT 1966, ręce PTS
seria - Pet Doctor
oczy - turkusowe
usta - różowe
włosy - jasny blond

Barbie ubrana w strój doktora, marynarkę i spodnie do tego klasyczne szpilki. Jest bardzo kompletna, posiada kolczyki, pierścionek i słuchawki medyczne.
Rysunek oka bardzo naturalny, ciemna oprawa i turkusowe tęczówki.

 Barbie Pet Doctor 1996 

Barbie NRFB - foto net 

Barbie Pet Doctor 1996 

3. Ken + Doctor 1987
Dossier
imię - Ken
data przybycia do mnie - 1 lipiec 2011
rok produkcji - z pewnością lata 80.
headmold - Ken 1987
ciało - TNT 1968
ręce - PTS zgięte
seria - Barbie, Ken + Doctor
oczy - niebieskie
włosy - ciemny brąz

Dzięki pomocy jednego z blogowiczów (Świstaka) wiem, że Ken pochodzi z serii Ken + Doctor 1987.
Brakuje mu marynarki i przezroczystego fartucha doktorskiego.


 Ken + Doctor  


Ken + Doctor

Cała trójka mieszka w zbiorczym "vip roomie", jak większość mojej kolekcji "trupków".



Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety