piątek, 28 sierpnia 2015

Fashionistas™ Barbie® 2014 cz.5

Ta notka miała wyjść wczoraj, ale... może czas na zmiany, może czas zerwać z czwartkowymi notami?
Do sedna ;)
Przedstawiam jedną z najbardziej oczekiwanych lalek tego roku, czyli Barbie Fashionistas z flockowym bokiem. Jest przepiękna, więc nie mogłem się powstrzymać i musiałem kupić dwie. Jedna pozostanie NRFB, druga debox. Zapraszam na prezentację. 

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 25 sierpnia 2015
seria: Fashionistas
produkcja: Made in China
numer katalogowy: DFT85 CJY43
box date: 2014
na rynku: 2015
headmold: Skipper 2010
ciało: New 2013
ręce: PTS
oczy: brązowe
włosy: blond z różowymi pasemkami i bokiem flock.
usta: czerwone
Fashionistas™ Barbie® 2014 CJY43



Strój Barbie jest oczywiście bardzo modny. Lalka ma na sobie błękitną, (opalizującą na seledyn) satynową bluzkę z napisem L A girl. Na uwagę zasługuje również czarna spódniczka, która imituje skórzaną. Żółty naszyjnik i torebka ocieplają cały zestaw i świetnie współgrają z napisem na tylnej ścianie pudełka. 
Fashionistas™ Barbie® 2014 CJY43

Fashionistas™ Barbie® 2014 CJY43

Stopy lalki są płaskie i odziane w czarne klapki. Takie butki, to idealna pożywka dla uporczywych, sklepowych rabusi, którzy ostatnimi czasy uparli się na podbieranie lalkowego obuwia! Zastanawia mnie, czy takie osoby dumnie nazywają siebie kolekcjonerami, dbającymi o swoje bose lalki z "sekendhendów", czy może jednak mają świadomość, że są zwykłymi złodziejami!? 
Fashionistas™ Barbie® 2014 CJY43

Fashionistas™ Barbie® 2014 CJY43

Tył pudełka przedstawia pierwszą szóstkę z drugiej partii tej licznej serii. Dla mnie każda z nich ma w sobie "to coś". 
Fashionistas™ Barbie® 2014

Flockowy bok, który wzbudził wśród kolekcjonerów nie lada zamieszanie, prezentuje się następująco. Przyznam, że wygląda, to ciekawie i zdecydowanie gustownie. 
Fashionistas™ Barbie® 2014 CJY43

Różowe pasma w jasnej, blond bazie. Kto by pomyślał, że różowy dodatek we włosach doda Barbie pazura, a nie kiczu. 
Fashionistas™ Barbie® 2014 CJY43

Śliczna buzia posiada czekoladowe oczy, zadziorne, krzaczaste brwi i zmysłowe czerwone usta. Początkowo chodziły wieści, że ten headmold jest nowy. Jednak po głębszej analizie i sygnaturze z tyłu głowy już wiadomo, że to Skipper 2010. Trzeba przyznać, że zastosowanie tego moldu u dorosłej lalki, to strzał w dziesiątkę, bo Barbie z tym buziakiem prezentuje się świetnie, a do tego ten uroczy pieprzyk. 
Fashionistas™ Barbie® 2014 CJY43

Porównanie jedynej w moim zbiorze Skipper z headmoldem 2010 oraz nowej Fashionistas. Te same rysy, a dają taki skrajny obraz. 
Skipper 2012, Fashionistas™ Barbie® 2014

Fashionistas™ Barbie® 2014 CJY43

Fashionistas™ Barbie® 2014 CJY43

Fashionistas™ Barbie® 2014 CJY43

Debox - wiele razy pisałem, że dla mnie wyjmowanie lalek z pudełek, to czynność zbędna, ale jeśli jakiś egzemplarz rozbudzi moją ciekawość koniecznie muszę kupić w tym celu drugą sztukę. 
Fashionistas™ Barbie® 2014 CJY43

Tu już Barbie pozbawiona swojego pudełka. Po wyjęciu jest fajnie, ale dla mnie taka lalka, to jak obraz wyjęty z ramy. To oczywiście nie oznacza, że gardzę lalkami debox (mam ich dwie witryny) tu bardziej chodzi o to, że zwyczajnie NRFB są dla mnie bardziej czytelne, kompletne, spójne, pozbawione kurzu. ;) Nie wyobrażam sobie nie wiedzieć tego ciekawego tła umieszczonego za lalką, bo właśnie te wzory lubię w tych pudłach najbardziej. 
Fashionistas™ Barbie® 2014 CJY43

Egzemplarz debox z pewnością ułatwia badanie modelu, tu dowód, że bluzka i spódniczka są oddzielnymi elementami. 
Fashionistas™ Barbie® 2014 CJY43

Razem z Barbie "Flock-bok" trafiły do mnie kolejne modele z serii. Do uzbierania całości brakuje mi już tyko kilka sztuk. ;) 
Fashionistas™ Barbie® 2014 CJY43

Nowa partia Fashionistas na sklepowej półce. Dostępne od ręki, tylko brać i ruszać do kasy. Nie ma większej frajdy niż jednorazowy zakup wszystkich możliwych.


Tyle na dziś.
Pozdrawiam Mars

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety