czwartek, 2 czerwca 2016

Dance Club™ Barbie® - Devon™ 1989

Witam wszystkich w pierwszej nocie czerwca! Dziś na łamach mojego bloga kolejna zapowiadana czekoladowa piękność. Tym razem jest to lalka z serii Barbie Dance Club o imieniu Devon. Moja miłość do czarnoskórych lalek (i nie tylko) trwa już bardzo długo, bo od chwili gdy w dzieciństwie trafiła do nas Christie All American 1990 (Weekend Barbie), a może od chwili, gdy usłyszałem po raz pierwszy piosenkę Whitney Houston I Wanna Dance With Somebody... Sam nie wiem dokładnie, kiedy to uczucie się zaczęło, ale wiadomo, że trwa do dziś. Lalka murzynka jest dla mnie lalką egzotyczną i po prostu piękną, więc nie umiem być względem niej obojętny. 

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 7 maja 2016
seria: Barbie Dance Club 
numer katalogowy: 3513
produkcja: Made in China 
box date: 1989
na rynku: 1990
headmold: Christie 1987
ciało: TNT
ręce: PTS zgięte w 90 stopni
nogi: zginane
odcień skóry: brązowy
oczy: brązowe 
usta: róż 
włosy: czarne

Devon intrygowała mnie już od chwili, gdy ujrzałem ją po raz pierwszy w książce "Barbie Świat Mody", gdzie przedstawiono przekrój różnych przyjaciół Barbie od roku 1963 do 1999 (książka została wydana w roku 2000). Może to zabrzmi dziwnie, ale w lalce najbardziej podobało mi się jej nietuzinkowe imię. Ogólnie jest śliczna jak każda lalka z tą twarzą, ale dźwięczna Devon jest tylko jedna i wreszcie musiałem ją kupić. Na mojej liście lalek archiwalnych zostało jeszcze sporo egzemplarzy z tej epoki, ale obecność Devon skróciła listę oczekujących i bardzo się z tego cieszę.
Dance Club™ Barbie® - Devon™ 1989 

Zdjęcia z powyżej wspomnianej książki z wizerunkiem przepięknej Devon. 
Dance Club™ Barbie® - Devon™ 1989

Tył pudła przedstawia cztery postacie z serii Dance Club, w której skład wchodzą jeszcze rudowłosa Kayla (headmold Diva 1985), Ken (headmold 1983) oraz Barbie (Superstar 1976). Mam ochotę uzbierać resztę grupy, ale z uwagi na wiele interesujących mnie nowości playline i kolekcjonerskich zdobycie pozostałej trójki może odwlec się w czasie. Najważniejsze, że mam Devon, bo ją najbardziej chciałem mieć.
Dance Club™ Barbie® - Devon™ 1989 

Dance Club™ Barbie® - Devon™ 1989 

Dance Club™ Barbie® - Devon™ 1989 

Stój lalki utrzymany w kolorze intensywnego błękitu również bardzo przypadł mi do gustu. Kurtka, leginsy, granatowy topik w panterkę i tiulowa falbanka z kwiatkiem. Klimat szalonych lat 80-tych przemawia tu głośno i wyraźnie!
Dance Club™ Barbie® - Devon™ 1989 

Dance Club™ Barbie® - Devon™ 1989 

Devon lookin' cool! Całkowicie się zgadzam!
Dance Club™ Barbie® - Devon™ 1989 

Dance Club™ Barbie® - Devon™ 1989 

Dance Club™ Barbie® - Devon™ 1989 

Dance Club™ Barbie® - Devon™ 1989 

Brązowe oczy są ozdobione intensywnym niebieskim cieniem do tego różowe usta i wyraźne rumieńce różu - cudnie! W uszach Devon widnieją, różowe, plastikowe kolczyki w kształcie trójkątów. Dwa lata później ten sam kształt kolczyków przywdzieje słynna Totally Hair Barbie 1991.
Dance Club™ Barbie® - Devon™ 1989 

Dance Club™ Barbie® - Devon™ 1989 

Dance Club™ Barbie® - Devon™ 1989 

Dance Club™ Barbie® - Devon™ 1989 

Na specjalne życzenie jednego z czytelników prezentuję mój skromny zbiór murzynek i mulatek, które na chwilę obecną posiadam w kolekcji. Z góry przepraszam za chaotyczność tego zdjęcia, ale bardziej się starałem nie pominąć żadnej ciemnoskórej rezydentki (i rezydentów) niż na estetyce grupowego zdjęcia.
My Collection Barbie AA 

Bonus:
W zeszły długi weekend maja zniknąłem z sieci (dlatego nie odpowiadałem na wasze wiadomości) i wybrałem się na "majówkę" nad moje ukochane polskie morze! Zabrałem ze sobą trzy lalki z serii Fashionistas - moją ulubioną czarnoskórą Mbili oraz dwie blond faworytki.




Pozdrawiam Wszystkich czytelników bardzo serdecznie i dziękuję za kontakt mailowy oraz na facebook-u. Cieszę się, że mój blog jest inspiracją dla wielu nowicjuszy w tym wciąż raczkującym (w naszym kraju) hobby.
Kiss :*
Mars collector Barbie 

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety