czwartek, 15 grudnia 2016

Holiday Barbie™ 2015

Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta, a ja się raduję, bo już od wielu lat staram się podtrzymywać w sobie zatraconego z wiekiem ducha świąt. Życie spostrzegane przez pryzmat "dorosłego" człowieka jest wystarczająco szarawe i poważne, ale to od nas zależy czy będziemy bezwarunkowo poddawać się metryce, czy jednak zaczniemy w sobie pielęgnować to magiczne dziecięce światełko. Dla mnie lalki są synonimem świąt i tak już będzie zawsze! Barbie pod drzewkiem choinkowym to wspomnienie, które na stałe zostanie w moim serduchu. Jeśli mam okazję, to staram się co rok sprawiać sobie tę radochę, bo czemu nie? Nie wypada, a może jestem za stary? Każdy powinien sam decydować o tym co mu sprawia radość i nie ograniczać się żadnymi kanonami.

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 31 października 2016
seria: Holiday Barbie
numer katalogowy: CHR76
produkcja: Made in Indonesia
designer: Linda Kyaw
box date: 2014
na rynku: 31/7/2015
headmold: Mackie 1991
ciało: ModelMuse
oczy: błękitne
usta: malinowe
włosy: naturalny blond

Standardowo prezentację zaczynam od pudełka. Biel i zieleń, to kolory przewodnie tego boxu, idealnie oddającego zimową atmosferę. Grafika prosta, wręcz czysto techniczna, ale wystarczająca, by oddać magiczny klimat. Rząd zielonych kamienic, koń zaprzęgnięty w sanie i liczne choinki w różnych odcieniach zieleni do tego tło usypane śnieżynkami. 
Holiday Barbie™ 2015 

Holiday Barbie™ 2015 



Białe boki pudełka przyozdobione są motywem szarego drzewa i czerwonych ptaków siedzących na gałęziach. 
Holiday Barbie™ 2015 

Dodatkowym i ciekawym motywem są plastikowe przezroczyste wstawki również z motywem drzewa, na którym siedzą ptaki. Bardzo mi się ten efekt podoba bo nadaje wnętrzu pudełka trójwymiaru. 
Holiday Barbie™ 2015 

Suknia w przepięknym karmazynowym odcieniu jest jak na Barbie Holiday przystało duża i rozłożysta. Projekt jest bardzo elegancki, szykowny, a jednocześnie klasycznie skromny. Dekolt gorsetu ozdobiony strojnym akcentem do tego rozłożyste kaskady falban z tiulu i srebrna baza w kwiaty gwiazdy betlejemskiej, nieśmiało wyłaniająca się spod falban. 
Holiday Barbie™ 2015 

Holiday Barbie™ 2015 

Holiday Barbie™ 2015 

Holiday Barbie™ 2015 

Buzia lalki jest skromna i spokojna. Włosy w kolorze naturalnego blondu jeszcze bardziej ten spokój podkreślają. Usta w malinowym odcieniu do złudzenia przypominają usta prawdziwej kobiety. To z pewnością zasługa farbki, którą wykorzystano przy malunku, no i trzeba przyznać, że ten wybór to strzał w dziesiątkę. 
Holiday Barbie™ 2015 

Holiday Barbie™ 2015 

Holiday Barbie™ 2015 

I znów jestem zachwycony lalką z buzią Mackie! Zaczynam się poważnie zastanawiać, czy to faktycznie sympatia do tej buzi, czy może jednak magia serii Holiday? Muszę sprawdzić ten fakt i kupić jakąś lalkę w codziennej stylizacji, ale jak na złość Mattel nie stosuje Mackie przy współczesnych palyline. 
Holiday Barbie™ 2015 

Pamiętam jak jeszcze kilka lat temu zapierałem się, że nie chcę nowych Holiday-ek, a w rezultacie mam już cztery nowe i jeszcze nie powiedziałem słowa stop. Roczniki 2012, 2013, 2014 i 2015 cztery blondynki w szykownych sukniach na świąteczny bal. Nie umiem wybrać najładniejszej, bo każda z nich ma swój urok i mimo ogólnych podobieństw są naprawdę różne. O dwóch pozostałych lalkach widocznych na fotce pisałem rok temu KLIK


Dzięki za wizytę i zapraszam na prezentację następnej Holiday.
Życzę wszystkim owocnych przygotowań do świąt.

Mars ♥ ♥ ♥

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety