czwartek, 21 czerwca 2018

Fashionistas™ Barbie® 2015 numer 39, 40, 41

Witajcie!
W zeszłym tygodniu było o Kenach, a dziś znów powracam do katalogowania dziewczyn Fashionistas z dodatkową garderobą, które trafiły do mnie w lutym. Z racji tego, że nowego, lalkowego inwentarza mam naprawdę sporo, postanowiłem trochę przyśpieszyć i powrócić do prezentacji trójkami. Dziś na tapecie jedna "grubinka" i dwie niskie Barbie.

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 26 luty 2018
seria: Asst. DTD96
numer katalogowy: DTF02
produkcja: Made in China
box date: 2015
na rynku: 2016
headmold: Headmold Kassandra 2014
ciało: curvy 2015
ręce: PTS
nogi: proste brak artykulacji
odcień skóry: ciemny czekoladowy
oczy: brązowe
usta: czerwone
włosy: ciemne z drobnymi pasemkami

Panna z numerem 39, której w naszym kraju było jak na lekarstwo bardzo mnie ucieszyła swoją obecnością na sklepowej półce! Stała w ilości sztuk jeden, gdyby było więcej kupiłbym drugą do wyjęcia. Niestety, ten "złoty strzał" pojawił się w sklepie tylko raz i już się nie powtórzył, a przynajmniej ja nie widziałem. 
Fashionistas™ Barbie® 2016 numer 39 

Z tyłu pudła zdjęcie promocyjne z prezentacją wybranej lalki oraz jej niektórych koleżanek.
Fashionistas™ Barbie® 2016 numer 39 

Murzynka w dwóch dodatkowych kreacjach. Muszę przyznać, że chabrowa połyskliwa sukienka bardzo mi się podoba, choć strój codzienny też jest niczego sobie. 
Fashionistas™ Barbie® 2016 numer 39 

Strój podstawowy:
Żółto-czarna sukienka z falbanką oraz jeansowa kamizelka z licznymi naszywkami, a w ręku różowa kopertówka. 
Fashionistas™ Barbie® 2016 numer 39 

Na stopach różowe szpileczki na wąskim obcasie. 
Fashionistas™ Barbie® 2016 numer 39 

Dodatkowy strój numer 1:
Różowo czerwona bluzeczka, do tego jeansowa spódniczka. 
Fashionistas™ Barbie® 2016 numer 39 

Dodatkowy strój numer 2:
Chabrowa, błyszcząca sukienka ze srebrnymi oblamówkami. Jak już wspominałem ta sukienka bardzo mi się podoba, lubię ten kolor oraz materiał. 
Fashionistas™ Barbie® 2016 numer 39 
Drobne dodatki:
Czerwona torebka, oraz czarne buty na klocku.
Fashionistas™ Barbie® 2016 numer 39 

Fashionistas™ Barbie® 2016 numer 39 

Buzia tej lalki, to headmold Kassandra 2014 w ciemnoskórym wydaniu. Lubię takie wariacje, w których coś do czego się przyzwyczajamy zmienia się się nie do poznania. Tak jest w tym przypadku! Ciemna skóra, jasne brązowe oczy, czerwone usta do tego okulary i śliczne włosy dają zupełnie inny obraz tego moldu KLIK
Fashionistas™ Barbie® 2016 numer 39 
Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 26 luty 2018
seria: Asst. DTD96
numer katalogowy: DTF03
produkcja: Made in China
box date: 2015
na rynku: 2016
headmold: Petite 2015
ciało: petite 2015
ręce: PTS
nogi: proste brak artykulacji
odcień skóry: jasny
oczy: niebieskie
usta: naturalne
włosy: ciemny burgund

Drugą w dzisiejszym zestawieniu jest niska piękność z numerem 40. Tej lalki również długo nie było w naszych sklepach, więc jej obecność także mile mnie zaskoczyła. Widywałem ją również na allegro, ale w cenach znacznie przekraczających faktyczną wartość. Trzeba jednak przyznać, że lalka ma fajny styl i jest współcześnie ładna, 
Fashionistas™ Barbie® 2016 numer 40

Tył pudła i zdjęcia promocyjne, na którym widać jak lalka wygląda w dodatkowych stylizacjach. 
Fashionistas™ Barbie® 2016 numer 40

Strój podstawowy:
Różowy bezrękawnik w białe trójkąty, czerwona, jeansowa spódniczka, do tego beżowa torebka na ramię, 
Fashionistas™ Barbie® 2016 numer 40

Na stopach czarne buciki na wysokim obcasie z czymś co przypomina ćwieki 
Fashionistas™ Barbie® 2016 numer 40

Dodatkowy strój numer 1:
Różowo czerwona bluzeczka do tego jeansowa spódniczka.
Fashionistas™ Barbie® 2016 numer 40

Dodatkowy strój numer 2:
Biała koszulka z napisem love z kawałkiem pizzy zamiast literki V, do tego jeansowa spódniczka z rozcięciem. 
Fashionistas™ Barbie® 2016 numer 40

Dodatki:
Torebka w kształcie ust i czerwone buty na traperze. 
Fashionistas™ Barbie® 2016 numer 40

Buzia tej Barbie dzierży mój ulubiony z nowych headmold Neysa 2014. Pisząc nowy właśnie sobie uświadomiłem, że ta buzia istnieje na rynku już cztery lata. Pisałem o tym wielokrotnie, że ten headmold zebrał przez ten czas naprawdę pokaźną liczbę wcieleń, chodzi nie tylko o fryzury, ale także kolor włosów, oczu i ust. 
Fashionistas™ Barbie® 2016 numer 40

Jasna cera, piękne błękitne oczy i ciemne włosy, to pierwszy taki wygląd buzi Neysa w całym sporym wianuszku wcieleń.
Fashionistas™ Barbie® 2016 numer 40
Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 26 luty 2018
seria: Asst. DTD96
numer katalogowy: DTF04
produkcja: Made in China
box date: 2015
na rynku: 2016
headmold: Kayla/Lea 2000
ciało: : Petite 2015
ręce: PTS
nogi: proste brak artykulacji
odcień skóry: lekko śniady
oczy: brązowe
usta: naturalne
włosy: czarno - brązowe

Trzecią laseczką w dzisiejszym zestawieniu jest niska lalunia z numerem 41. To ją zauważyłem pierwszą na sklepowej półce, a reszta panien nieśmiało kryła się za nią, więc naturalnie wszystkie trafiły do mojego koszyka. 
Fashionistas™ Barbie® 2016 numer 41

Fashionistas™ Barbie® 2016 numer 41

Strój podstawowy:
Bezrękawnik w różne wzory utrzymany w kolorach czerwieni, seledynu i czerni do tego jeansowa, klasyczna spódnica. Na ramieniu szara torebka na pasku. 
Fashionistas™ Barbie® 2016 numer 41

Na nogach czarne, wysokie kozaczki.
Fashionistas™ Barbie® 2016 numer 41

Dodatkowy strój numer 1:
Koralowa sukienka z kwiatowym motywem w kolorze żółtym w stylu lat 50-tych 
Fashionistas™ Barbie® 2016 numer 41

Dodatkowy strój numer 2:
Krótkie, jeansowe spodnium z gumką w pasie.
Fashionistas™ Barbie® 2016 numer 41

Dodatki drobne:
Seledynowa torebka z uchwytem, czerwony naszyjnik, srebrne szpilki na paskach.
Fashionistas™ Barbie® 2016 numer 41

Buzia Kayla/Lea, która dobrze wygląda w każdym wydaniu i tym razem nie zawiodła. Delikatne rysy, duże brązowe oczy, naturalne usta i delikatne rumieńce, do tego dość ekstrawagancka fryzura. Dwukolorowe włosy nadają jej pazura, jednocześnie nie traci na swojej delikatności - fajne połączenie. 
Fashionistas™ Barbie® 2016 numer 41

Fashionistas™ Barbie® 2016 numer 41

Tyle na dziś, a za tydzień kolejna dawka lalek.

Mars collector Barbie ♥ ♥ ♥

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety