czwartek, 8 sierpnia 2019

Fashionistas™ Barbie® 2017 (2018) nr 87, 96, 91

Witajcie w drugiej nocie sierpnia, dziś przyszedł czas na lalki, które kupiłem sobie w kwietniu będąc na Majorce. W jednym ze sklepów z pamiątkami w malowniczej Alcudii było wiele zabawek w tym właśnie lalki Barbie. Okazało się, że wśród nielicznych modeli z serii Fashionistas wszystkie trzy prezentowane dziś modelki były brakującymi ogniwami wypustu widocznego na poniższym zdjęciu. 




Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 19 kwietnia 2019
seria: Asst FBR37
numer katalogowy: FJF47
produkcja: Made in China
box date: 2017
na rynku: 2018
headmold: Daya 2016 
ciało: 2015
ręce: PTS
nogi: brak artykulacji
odcień skóry: śniady
oczy: brązowe
usta: naturalne
włosy: brązowe z żółtymi pasemkami

Jako pierwszą przedstawiam Barbie z numerem 87. Nie było jej wówczas w sprzedaży w naszym kraju zarówno w sklepach stacjonarnych jak i wysyłkowych, więc jej obecność bardzo mnie ucieszyła i nie wahałem się ani chwili widząc ją (jedyną) na półce. 
Fashionistas™ Barbie® 2018 (2019)

Strój:
Grafitowa sukienka z aplikacją Los Angeles 1959 WORLD TOUR, czyli datą urodzin Barbie. 
Fashionistas™ Barbie® 2018 (2019)

Piękna twarz z bardzo naturalnym rysunkiem oka, również jego wielkość jest bardzo realistyczna. Włosy w kolorze jasnego brązu przeplecione są pasemkami w jaskrawym, żółtym kolorze.
Fashionistas™ Barbie® 2018 (2019)

Ten wypust jest ostatnim wypustem serii Fashionistas, na którym widzimy zdjęcia promocyjne realnych lalek. Obecne wydania posiadają na frontach jedynie rysunki Barbie i jej koleżanek.
Fashionistas™ Barbie® 2018 (2019)
Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 21 kwietnia 2019
seria: Asst.FBR37
numer katalogowy: FJF56
produkcja: Made in China
box date: 2017
na rynku: 2018
headmold: LeAnn / Carnaval  2003,
ciało: Curvy 2015
ręce: PTS
nogi: brak artykulacji
odcień skóry: śniady
oczy: piwne
usta: różowe
włosy: słomkowy blond

Drugą w dzisiejszej prezentacji jest panna z numerem 96.
Fashionistas™ Barbie® 2018 (2019)

Strój:
Urocza sukienka na ramiączka w czarno-białą kratę różnej wielkości. 
Fashionistas™ Barbie® 2018 (2019)

Urocza buźka LeAnn / Carnaval  2003 jest w tym wydaniu wyjątkowo naturalna i świeża. Ładny rysunek ona z piwną tęczówką, pełne różowe usta do tego śniada cera i słomkowy odcień blondu - fajne połączenie. 
Fashionistas™ Barbie® 2018 (2019)
Dossier
imię: Barbie 
data przybycia do mnie: 19 kwietnia 2019
seria: FBR37
numer katalogowy: FJF51
produkcja: Made in China
box date: 2017
na rynku: 2018
headmold: Albino 2017
ciało: TNT 1997
ręce: PTR
nogi: brak artykulacji
odcień skóry: jasny
oczy: niebieskie
usta: naturalny
włosy: blond afro

Podobnie jak w przypadku dwóch poprzedniczek, lalki z numerem 91 również na próżno można było szukać na sklepowych półkach i portalach aukcyjnych, więc na jej widok również bardzo się ucieszyłem. 
Fashionistas™ Barbie® 2018 (2019)

Strój:
Sportowa, granatowa bluzka z literką B do tego wąska i krótka spódnica w asymetryczną kratkę, 
Fashionistas™ Barbie® 2018 (2019)

Patrząc na jej buzię i włosy nie można wyrzucić z głowy myśli, że jej wygląd to nic innego jak wydanie kobiety albinosa. Prawie biała cera, niebieskie oczy, bardzo jasne brwi i oczywiście blond afro w szczególności na to wskazują. 
Fashionistas™ Barbie® 2018 (2019)

Korzystając z okazji, że mamy okres wakacyjny postanowiłem w tej nocie umieścić jeszcze dwa akcesoria, które kupiłem (już w Polsce) kilka miesięcy temu. 

Zestaw basenowy:
Numer seryjny: FXG38 wielkie koło basenowe udające nadgryzione ciastko, do tego mała, fioletowa taca,piesek, drinki, daszek, tablet i seledynowy ręcznik w różowe flamingi.
Furniture & accessories  2018

Furniture & accessories  2018
Zestaw piknikowy:
Numer seryjny FXG40 uroczy pakiet z różowym stołem i czterema siedziskami do tego fioletowa serweta w białe grochy, cztery talerzyki z hot dogami, cztery napoje, ketchup, musztarda i koszyk piknikowy. 
Furniture & accessories  2018

Furniture & accessories  2018

Bonus:
Lalki leżące na sklepowej półce i jakby czekające w brakującym składzie. Na początku kupiłem dwie, które były dla mnie "must have" ale już następnego dnia wróciłem się po jedyne brakujące ogniwo. 
Fashionistas™ Barbie® 2018 (2019)

Albinos i Los Angeles moje lalkowe pamiątki z wycieczki. 
Fashionistas™ Barbie® 2018 (2019)

W hotelu z lalką, którą zabrałem ze sobą jako modelkę - jej zdjęcia możecie zobaczyć tu KLIK
Fashionistas™ Barbie® 2018 (2019)

Powrót po brakujące ostatnie ogniwo. 
Fashionistas™ Barbie® 2018 (2019)

Cały żeński wpust w komplecie ułożony według schematu na zdjęciu promocyjnym, no prawie (znajdź różnicę) :) 
Fashionistas™ Barbie® 2018 (2019)

Do zobaczenia za tydzień. :)  :* 
Mars collector Barbie ♥ ♥ ♥

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety