czwartek, 26 grudnia 2019

Gift Giving Barbie® 1985

Witajcie w ostatniej nocie grudnia. Dziś, w tej świątecznej notce Barbie Gift Giving z 1985 roku, lalka, mimo że nie jest stricte świąteczna, to zdecydowanie pasuje do klimatu z uwagi na prezent, który trzyma w rękach.

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 12 sierpnia 2019
numer katalogowy: 1922
produkcja: Made in Malaysia
box date: 1985
na rynku: 1986
headmold: Super Star 1976
ciało: 1966
ręce: PTS
nogi: zginane na 4
odcień skóry: naturalny
oczy: niebieskie
usta: słodki róż
włosy: słomkowy blond

Wąskie, różowe pudełko w paseczki z żółtą wewnętrzną tekturką mieści w sobie przepiękną, uśmiechniętą kwintesencję dawnego Mattela. 
Gift Giving Barbie® 1985 

Tył pudełka przedstawia zdjęcie promocyjne Barbie pakującej prezent i właśnie to ujęcie pamiętam z katalogu z dzieciństwa. 
Gift Giving Barbie® 1985 

Wspomniany katalog, w którym pierwszy raz miałem styczność z wizerunkiem Gift Giving. 
Gift Giving Barbie® 1985 

Gift Giving Barbie® 1985 

Gift Giving Barbie® 1985 

Gift Giving Barbie® 1985 

Piękna buzia Superstar! Czy kiedykolwiek mi się znudzi? Czy kiedykolwiek uznam, że mam już jej wystarczająco dużo? Nigdy! Dla mnie SS to nierozłączny symbol prawdziwej Barbie i choć wiele twarzy pojawiło się przed nią i jeszcze więcej po niej, to ten fakt nigdy się nie zmieni. 
Gift Giving Barbie® 1985 

Brązowe łukowate brwi, niebieskie oczy z wrzosowym cieniem do tego usta w kolorze koralowym. W całej tej twarzy najpiękniejszy jest jednak zadarty nosek, którego zabrakło przy zastępczyniach. 
Gift Giving Barbie® 1985 

Gift Giving Barbie® 1985 

Strój:
Wrzosowa sukienka z błyszczącą falbaną przy dekolcie obszyta różowym tiulem idealnie oddaje nastój świątecznego przyjęcia. 
Gift Giving Barbie® 1985 

Gift Giving Barbie® 1985 

Barbie na tle mojego świątecznego drzewka. 
Gift Giving Barbie® 1985 

Przy okazji chciałbym zaprezentować Wam prezent jaki znalazłem pod choinką w domu rodzinnym. Dodam, że lalka była dla mnie całkowitą niespodzianką, aż do wigilijnego wieczoru, gdy wypakowałem ją ze świątecznego opakowania. 


Tyle na dziś, życzę wszystkim odwiedzającym Wesołych Świąt, szampańskiego Sylwestra i do zobaczenia w Nowym Roku 2020.

Mars collector Barbie ♥ ♥ ♥

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety