czwartek, 30 kwietnia 2020

Doll and scooter Barbie® 2018

Witajcie w ostatniej nocie kwietnia, dziś zaprezentuję kolejną Barbie z headmoldem Millie (2013) tym razem jest to Barbie na skuterze, którą otrzymałem w świątecznym prezencie w domu rodzinnym. Tak moi drodzy, dostałem Barbie pod choinkę co było dla mnie bardzo miłym zaskoczeniem i całkowitą niespodzianką!

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 24 grudnia 2019
numer katalogowy: GBK85
produkcja: Made in China
box date: 2018
na rynku: 2019
headmold: Millie 2013
ciało: 2015
nogi: artykuacja

Doll and scooter Barbie® 2018

Spore, kwadratowe pudło zawiera Barbie i dodatek w postaci skutera. Mam wiele gadżetów dla Barbie, domy, auta, rowery i inne przedmioty, ale to mój pierwszy skuter - dacie wiarę!
Doll and scooter Barbie® 2018

Na tyle pudła zdjęcie promocyjne. 
Doll and scooter Barbie® 2018

Strój:
Białe, krótkie spodnium w roślinne wzory. 
Doll and scooter Barbie® 2018

Doll and scooter Barbie® 2018

Twarz lalki jest śniada ma niebieskie, klasyczne oczy, koralowe usta do tego bardzo jasne, platynowe włosy. 
Doll and scooter Barbie® 2018

Doll and scooter Barbie® 2018

Skuter w kolorze fuksji ma białe siedzenie i seledynowy koszyczek z tyłu.
Doll and scooter Barbie® 2018


Doll and scooter Barbie® 2018
Doll and scooter Barbie® 2018

Doll and scooter Barbie® 2018

Na koniec zdjęcie Barbie pod choinką, wkrótce po jej rozpakowaniu. 
Doll and scooter Barbie® 2018
Mars collector Barbie ♥ ♥ ♥

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety