czwartek, 28 maja 2020

Ulitmate Closet™ and Barbie® 2016

Witam,

Straciłem rachubę, a wnika to z faktu, że zwyczajnie za dużo kupuję! Kiedyś, zanim na rynek weszła Millie i jej nowe koleżanki nie było tego problemu, bo kupowałem jedynie lalki archiwalne oraz nowości typu Model Muse. Jednakże nowe buzie, nowe ciała i ciekawe wcześniej nie praktykowane pomysły, sprawiły że playline wpadały do mojego koszyka tuzinami. Przeglądając ostatnio mój zbiór wpadła mi ręce Barbie z szafą, a według instagrama kupiłem (a właściwie pokazałem tam) 14 października ubiegłego roku...

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 14 października 2019
numer katalogowy: DPP64
produkcja: Made in China
box date: 2016
na rynku: 2017
headmold: Millie 2013
ciało: 2015

Ulitmate Closet™  Barbie® 2016


W zestawie znajduje się lalka Barbie zamknięta w oddzielnym tekturowym pudełku. Ubrana w sukienkę z czarną siateczką, srebrnym gorsetem i różowym spodem. 
Ulitmate Closet™  Barbie® 2016

Buzia Millie (2013) tratycyjna w swojej tradycyjności, lekki wrzosowy cień na niebieskich oczach i usta w kolorze fuksji. Włosy z przedziałkiem na boku są w kolorze złota - śliczne.
Ulitmate Closet™  Barbie® 2016

Ulitmate Closet™  Barbie® 2016

Plastikowa otwierana, różowa szafa. 
Ulitmate Closet™  Barbie® 2016

Ulitmate Closet™  Barbie® 2016

Po otwarciu drzwi naszym oczom ukazuje się szereg dodatków, sukienki, torebki, naszyjniki, wieszaki. 
Ulitmate Closet™  Barbie® 2016

Ulitmate Closet™  Barbie® 2016

Ulitmate Closet™  Barbie® 2016

Ulitmate Closet™  Barbie® 2016

Ulitmate Closet™  Barbie® 2016

Ulitmate Closet™  Barbie® 2016

Ulitmate Closet™  Barbie® 2016

Ulitmate Closet™  Barbie® 2016
Tyle na dziś do zobaczenia na tydzień.
Mars collector Barbie ♥ ♥ ♥

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety