czwartek, 16 września 2021

Andy Warhol Barbie® 2016

Witajcie, 

Znowu dawno mnie tu nie było, ale okres wakacyjny oraz instagram skutecznie rozleniwiał mnie w temacie bloga, jednakże zebrałem się w sobie i postanowiłem sporządzić notkę o pięknej Andy Warhol Barbie. Widzę po wyświetleniach, że ciągle mnie czytacie, więc nie chcę opuszczać tego miejsca na stałe. 

Lalka trafiła do mnie dość nieoczekiwanie, bo zwyczajnie przeglądając nasz rodzimy serwis aukcyjny natrafiłem na nią i kupiłem bez namysłu, myślałem, że będę musiał sprowadzać to cacko z zagranicy. 

Andy Warhol Barbie® 2016 

Dossier
imię: Barbie 
data przybycia do mnie: 30 października 2020
numer katalogowy: DWF57 / Gold Label 
produkcja: Made in Indonesia
box date: 2016
na rynku: 2017 
headmold: Superstar 1976
ciało: Model Muse 


Andy Warhol Barbie® 2016 

Strój:
Wąska, długa suknia z twarzą Barbie do tego ogromna futrzana etola obszyta niebieską podszewką. 
Andy Warhol Barbie® 2016 

Andy Warhol Barbie® 2016 

Buzia tej Barbie, to headmold Super Star (1976), którego nie trzeba nikomu specjalnie przedstawiać. Dla większości fanów, to właśnie SS, jest kwintesencją prawdziwej Barbie! Nie bez przyczyny Mattel co jakiś czas przywraca jej wizerunek przy lalkach kolekcjonerskich oraz reprodukcjach.  
Andy Warhol Barbie® 2016 

Włosy wzorowane na fryzurze z lat 80, niebieskie oczy i czerwone usta - klasyk w nowej odsłonie. Sześć lat temu  powstała już Barbie KLIK o podobnym stylu, ale nie była pomysłem znanego artysty. 
Andy Warhol Barbie® 2016 

Andy Warhol Barbie® 2016 

Andy Warhol Barbie® 2016 

Andy Warhol Barbie® 2016 

Andy Warhol Barbie® 2016 

Tyle na dziś, do zobaczenia w kolejnej nocie, w której przedstawię serię lalek wzorowanych na postaciach z filmu. 

Mars collector Barbie ♥  ♥  ♥

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety