poniedziałek, 1 lutego 2016

Inwazja Monster High™ czyli najazd strasznych lalek na Barbieland cz.6 Iris, Gil, Deuce, Casta, Catrine

Witam w pierwszej nocie lutego i 6 części Inwazji. Dziś przedstawię kolejną dawkę moich listopadowych łupów z licznej rodzinki Monster High. Monster-ki są zdecydowanie pociesznymi lalkami, a ich fantastyczna różnorodność, kolory i stylizacje dają szczerą radość oczom. Nie umiem sobie ich odmówić i jest jeszcze sporo postaci, które ciągle znajdują się na mojej liście. Na chwilę obecną jestem co prawda na Monster-kowym odwyku, ale jak to często bywa, lalkowe nałogi lubią powracać. ;)


Dossier
imię: Iris Clops™
córka Cyklopów
data przybycia do mnie: 22 listopada 2015
numer katalogowy: CKD73
produkcja: Made in China
box date: 2014
na rynku: 2015
oczy: zielone
włosy: zielone
skóra: jasno zielona
usta: zielone

Córka Cyklopów była na samym czubku mojej listy Monster High, więc jak tylko zobaczyłem, że stoi na półce rzuciłem się na nią jak królik na kapustę. Lalka jest naprawdę ciekawa i zdecydowanie różni się od innych lelek z upiornego świata. Podoba mi się jej kolorystyka i zapasowe stroje, a zwłaszcza leginsy z motywem oka. 
Iris Clops™

Iris Clops™

Iris Clops™

Iris Clops™

Iris Clops™

Tu prezentacja lalki w każdej stylizacji. 


Najważniejsza jest jej twarz. Twarz, której nie da się pomylić z żadną inną z uwagi na jedno, zielone oko! Włosy lalki są w kolorze butelkowej zieleni przeplatane brązowymi pasemkami. Na czubku głowy widnieje warkocz zapleciony z dwóch pasemek w kolorze różu i zieleni. Usta lalki również są zielone co sprawia, że jej twarz jest zdecydowanie kosmiczna. Wygląda trochę jak potwór z innej planety i to mnie się w niej bardzo podoba. 
Iris Clops™

Przyłapany podczas urodzinowych zakupów w Toys "R" Us. ;) Iris już zaklepana w moich łapach , a ja rozglądam się na kolejnymi łupami. ;) 
Mars Collector Barbie 

Wybór, wybór i jeszcze raz wybór. To tylko część imponującego asortymentu w sklepie Toys "R" Us.

*

Dossier
imię: Gillington "Gil" Webber™ / Deuce Gordon™
synowie: Potwora Rzecznego / Meduzy
data przybycia do mnie: 22 listopada 2015
seria: ASST. CCM66 Upiorne połączenie
numer katalogowy: CBX42
produkcja: Made in Indonesia
box date: 2013
na rynku: 2014
oczy: jasno różowe / zielone
włosy: płetwy / głowy węży
skóra: jasno błękitna / cielista
usta: seledynowe / pomarańczowe

Kolejnym boxem, który wpadł do mojego koszyka był duet dwóch chłopaków. Tak się składa, że do tej chwili moja kolekcja Monster High składała się wyłącznie z dziewczęcej części załogi. Poczułem, że czas to zmienić i padło na tych dwóch typków. 
Gillington "Gil" Webber™ i Deuce Gordon™

Gillington "Gil" Webber™ i Deuce Gordon™


Gillington, to potwór rzeczny z akwarium na głowie. Postać ciągle potrzebuje kontaktu ze słodką wodą, stąd to nowatorskie rozwiązanie. Dziwi mnie tylko, że jego dziewczyna Lagoona, która jest potworem morskim nie potrzebuje tego zabiegu. Lalek jest zdecydowanie ciekawy i fajnie się prezentuje zwłaszcza jego przezroczysta płetwa na głowie imitująca zawadiacko opadającą grzywkę. 
Gillington "Gil" Webber™

Drugi jegomość to Deuce, czyli syn Meduzy. Chłopak ma również ciekawe włosy, które przedstawiają głowy węża. Zielone hipnotyzujące oczy ma zwykle przykryte pod ciemnymi okularami, ale w tym wydaniu trzyma je w ręku. 
Deuce Gordon™

Chłopaki są zaopatrzeni w grę planszową i dwie puszki napojów wyskokowych. 
Gillington "Gil" Webber™ i Deuce Gordon™

Gillington "Gil" Webber™ i Deuce Gordon™


*

Dossier
imię: Casta Fierce™
córka Kirke
data przybycia do mnie: 22 listopada 2015
numer katalogowy: CHW94
produkcja: Made in Indonesia
box date: 2014
na rynku: 2015
oczy: fioletowe
włosy: czarne z pomarańczowym i fioletowym pasemkiem
skóra: zielona
usta: fioletowe

Kolejną wyrazistą postacią, która wpadła mi w ręce jest przepiękna Casta. Podoba mi się w niej wszystko, a zwłaszcza długie, czarne włosy i suknia. Lalka jak widać po jej dodatkach, jest śpiewającą czarownicą.
Casta Fierce™

Casta Fierce™

Casta Fierce™

Suknia Casty jest niezwykła, a największą uwagę przyciąga czarny stelaż na ramionach. Połączenie pomarańczu i fioletu jest przy tej kreacji duetem doskonałym. Spód sukni zakończony jest połyskującą, tiulową falbaną. 
Casta Fierce™

Casta Fierce™

Twarz lalki, a zwłaszcza oczy są bardzo charyzmatyczne. Filetowe tęczówki ozdobione są złotym zygzakiem, który dodaje jej oczom jakby iskry. Ciemne, wyraziste brwi skierowane w dół sprawiają, że twarz wydaje się bardzo ostra. 
Casta Fierce™

Jay Squared i jego pełna zachwytu prezentacja zjawiskowej Casty. 

*

Dossier
imię: Catrine DeMew™
córka Kotołaka
data przybycia do mnie: 22 listopada 2015
seria: ASST. CDC05
numer katalogowy: CDC08
produkcja: Made in China
box date: 2014
na rynku: 2015
oczy: błękitne
włosy: fioletowe
skóra: biała
usta: fioletowe

Czwarta, ostatnia, ale zdecydowanie nie najgorsza postać, która trafiła na moje włości to urocza kotka Catrine. Jest cudna w swojej delikatności i oszczędności barw. Biała skóra i fioletowe włosy zdecydowanie tę delikatność podkreślają. 
Catrine DeMew™

Catrine DeMew™

Catrine DeMew™

Cudne oczyska w kolorze jasnego błękitu ozdobione są różowym i ciemno śliwkowym cieniem pasującym do ust. Jasno fioletowe brwi idealnie komponują się z włosami w tym samym kolorze. Głowa lalki ozdobiona jest ciemno niebieską opaską z kwiatem. 
Catrine DeMew™

Zauroczyłem się jej fioletową sukienką ozdobioną kwiecistym motywem. Całość bardzo ze sobą współgra. Kociaczek jest przepiękny i ubrany stylowo! 
Catrine DeMew™

Catrine DeMew™

Lubię ten typ pudełek, gdzie na boku widnieje wizerunek i nazwa danej postaci, bo bardzo fajnie wyglądają na półce. Żałuję, że wszystkie pudełka nie mają takiego projektu. 

Lalki z serii ASST. CDC05.


Zdjęcie grupowe całego inwentarza Monster High, który na tę chwilę posiadam w moim skromnym zbiorze.

Tyle na dziś. W kolejnej nocie znów powrócę do Barbie. 
Mars

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety