czwartek, 28 stycznia 2016

Inwazja Monster High™ czyli najazd strasznych lalek na Barbieland cz.5 Sirena, Draculaura, Abbey, Marisol

Witam w kolejnej części inwazji Monster High. Dzisiejsza prezentacja dotyczyć będzie czterech z dziewięciu lalek, które w listopadzie trafiły do mojego Barbie-landu czekając na prezentację KLIK. Moster-ki mają w sobie niespotykaną moc przyciągania, a ich różnorodność sprawia, że są łatwym kąskiem do połknięcia. Łatwa dostępność jeszcze bardziej pozwala im na rozmnażanie i zasiedlanie kolejnych półek w kolekcjach swoich właścicieli. Moja kolekcja "straszyciółek" rośnie w siłę i już liczy sobie przeszło 30 postaci.



Dossier
imię: Sirena Von Boo™
córka Ducha i Syreny
data przybycia do mnie: 18 listopada 2015
seria: ASST. CCM66 Upiorne połączenie
numer katalogowy: CCM57
produkcja: Made in Indonesia
box date: 2013
na rynku: 2014
oczy: biało-błękitne
włosy: granatowo-fioletowe
skóra: srebrna połyskująca
usta: fioletowe

Na kilka dni przed moimi urodzinami trafiła do mnie Sirena Von Boo, więc traktuję ją trochę jak prezent urodzinowy kupiony samemu sobie. Sirena podobała mi się od samego początku powstania serii, ale jakoś wcześniej nie miałem do niej szczęścia. Był moment, że była prawie w każdym supermarkecie, ale ja właśnie kupiłem inne lalki i wykorzystałem przeznaczony budżet. Gdy wreszcie zdecydowałem się na jej zakup, to zniknęła. Trafiła do mnie, gdy już przestałem na nią polować, czyli jak to mówią "czasem ryba sama wpada w sieć". W Sirenie podoba mi się dosłownie wszystko od koloru włosów do rozłożystego ogona, ale najbardziej urzekła mnie oszczędność kolorów zastosowanych przy tej postaci. Jest taka jaka powinna być morska i mroczna jednocześnie. Uwielbiam tę lalkę i bardzo się cieszę, że posiadam ją w zbiorze. 
Sirena Von Boo™


Sirena Von Boo™

Sirena Von Boo™

Twarz lalki jest moim zdaniem bardzo udana. Zacznijmy od oczu, które mają tęczówki z motywem piany morskiej i są ozdobione bardzo subtelnymi cieniami koloru żółtego i różowego. Brwi lalki kształtem przypominające płetwy są koloru niebieskiego. Natomiast usta syreny są jasnofioletowe. Buzia wykonana jest z połyskującej gumy, która mieni się przy załamaniu światła. Na żywo ten efekt jest jeszcze bardziej zauważalny. 
Sirena Von Boo™

Pozostałe lalki z serii CCM66



*

Dossier
imię: Draculaura™
córka Draculi
data przybycia do mnie: 18 listopada 2015
seria: ASST. Y0392 - Miasto strachu
numer katalogowy: Y0396
produkcja: Made in Indonesia
box date: 2012
na rynku: 2013
oczy: różowo-fioletowe
włosy: czarne z różowymi pasemkami
skóra: jasno różowa
usta: różowe  

Lalkę kupiłem razem z wyżej przedstawioną Sireną. Draculaura jest zdecydowanie ładnym potworkiem i ma swój słodki urok wampirki. 
Draculaura™

Czarne włosy z bujną grzywką ozdobione są różowymi pasemkami. Oczy są fioletowo-różowe i ozdobione dużą ilością długich rzęs. Usta oczywiście różowe, a róż to ulubiony kolor tej postaci. Na policzku tatuaż w kształcie serca, który nierozłącznie towarzyszy lalce przy każdym wydaniu. 
Draculaura™

Draculaura™

Draculaura™

 *

Dossier
imię: Abbey Bominable™
córka Yeti
data przybycia do mnie: 20 listopada 2015
seria: ASST. Y0392- Miasto strachu Scaris
numer katalogowy: Y0393
produkcja: Made in Indonesia
box date: 2012
na rynku: 2013
oczy: fioletowo-różowe
włosy: białe z połyskującymi niebieskimi, fioletowymi, różowymi pasemkami
skóra: niebieska połyskliwa
usta: różowe

Nie umiem wyjaśnić dlaczego, ale naprawdę bardzo lubię postać Abbey. Możliwe, że za połączenie kolorów, czyli niebieskiej skóry i białych włosów, a może fakt, że jest córką zimowego potwora, a ja lubię białą zimę. 
Abbey Bominable™

Tył pudełka przedstawia rysunkowe podobizny wszystkich lalek wchodzących w skład tego wydania. 
Abbey Bominable™

Niezamierzonym sposobem uzbierałem całą trójkę dziewczyn z serii Y0392. Moją faworytką jest zdecydowanie Abbey. 
Abbey Bominable™

Twarz Abbey jest zdecydowanie charyzmatyczna można nawet powiedzieć, że trochę groźna i to mi się w niej bardzo podoba. Niebieska skóra jest ozdobiona drobinkami srebra, które mają imitować zlodowaciałe ciało. Oczy i brwi są w kolorze fioletowym, a usta z których wystają dwa białe kły są klasycznie różowe. Włosy lalki są białe i posiadają różne pasemka. 
Abbey Bominable™

Abbey Bominable™

Srebrne, lodowe buty są cudne.
Abbey Bominable™

Abbey zasila mój zbiór w dwóch egzemplarzach. Pierwszą z nich KLIK postanowiłem wyjąć z pudełka. Taki mam plan, chcę posiadać po jednym modelu NRFB każdej postaci, a gdy zdarzy mi się jeszcze którąś zdublować, to tak jak w przypadku Abbey (i Lagoony) jedna opuści swoje pudełko. 
Abbey Bominable™

Lalki z serii Y0392.

*

Dossier
imię: Marisol Coxi™
córka potwora Wielkiej Stopy
data przybycia do mnie: 20 listopada 2015
seria: ASST. CFD17 - Upiorna wymiana
numer katalogowy: CDC38
produkcja: Made in Indonesia
box date: 2014
na rynku: 2015
oczy: fioletowe
włosy: różowe z zielonymi pasemkami
skóra: Fioletowa
usta: różowe

Marisol jest bardzo ciekawą postacią i zdecydowanie wyróżnia się na tle innych lalek. Bardzo lubię jej pudełko ozdobione stemplami typowymi dla podróżniczki z wymiany. Lalka ma bardzo kolorowe i ciekawe ubranie, dużo wzorów i kolorów. Na pierwszy rzut oka może wydawać się lekko kiczowate, ale wcale takie nie jest. Całość robi bardzo optymistyczne wrażenie i zdumiewająco do siebie pasuje.
Marisol Coxi™

Marisol Coxi™

Marisol Coxi™

Twarz Marisol to zdecydowanie jej silna strona. Ma przepiękne kształtne usta, ładny nos, duże szaro-fioletowe oczy i krzaczaste brwi, jest zdecydowanie ładna. Różowe włosy ozdobione są zielonymi pasemkami uczesanymi w warkocze. Na włosach lalka ma opaskę z zielonym cylindrem, który jest kolejnym bardzo ciekawym elementem jej garderoby. 
Marisol Coxi™

Moją ulubioną częścią jej garderoby jest pomarańczowy żakiecik. Na uwagę zasługują również dłonie lalki, jak widać pozorują owłosienie i spore pazurki. 
Marisol Coxi™

Stopy Marisol są naprawdę okazałe, jak na córkę Wielkiej Stopy przystało. Wielka stopa odziana jest w równie spory but na koturnie. Lalka ogólnie jest bardzo wysoka, dużo wyższa od pozostałych Monster-ek. Można to zauważyć na zdjęciu promocyjnym zamieszczonym poniżej. 
Marisol Coxi™

Abbey i Marisol w wózku z zakupami. Czy tylko ja uważam, że zakupy w supermarkecie bez lalek, to zakupy niekompletne? ;) 


Inne lalki z serii CFD17. W kolekcji posiadam jeszcze rudowłosą, słodką Lornę KLIK.

Do zobaczenia w kolejnej części, która już czeka na publikację.
Mars

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety