czwartek, 13 września 2018

Fashionistas™ Barbie® 2017 numer 79

Witajcie w pierwszej nocie września kochani lalkomaniacy! Z urlopu w Hiszpanii wróciłem cały, zdrowy, wypoczęty, a nawet z nowymi lalkami, ale o tym za jakiś czas. Dziś cofniemy się w czasie do 1 czerwca, czyli do dnia, w którym trafiła do mnie Barbie Fashionistas z numerem 79 w formie spontanicznego prezentu od mojej wspaniałej mamy ♥. To już kolejna Barbie, którą otrzymałem od mojej rodzicielki w dorosłym życiu. 

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 1 czerwca 2018
seria: Fashionistas Asst.FBR37
numer katalogowy: FJF44
produkcja: Made in China
box date: 2017
na rynku: 2018
headmold: Teresa 1990
ciało: 2015
ręce: PTS odchylane na bok
nogi: proste bez artykulacji
odcień skóry: jasny
oczy: brązowe
usta: koralowe
włosy: słomkowe

Całokształt tej lalki robi naprawdę dobre wrażenie, może to dlatego, że jest w niej dużo ducha lat 90-tych. Uwielbiam ją od stóp do głów i tyle!
Fashionistas™ Barbie® 2017 numer 79

Różowa sukienka w kształcie długiego swetra z pięcioma czarnymi napisami LOVE jest zdecydowanie świetna. Takiej kreacji nie powstydziłaby się niejedna lalka kolekcjonerska. 

Fashionistas™ Barbie® 2017 numer 79

Na stopach pomarańczowe traperki przełamujące różowość swetra. 
Fashionistas™ Barbie® 2017 numer 79

Najfajniejsza jest twarz dzierżąca headmold Teresa (1990), która na nowo pojawiła się w produkcji Mattela, ale tym razem w serii playline. Skromny rysunek oka utrzymany w barwach brązu i czerni a do tego jasne, koralowe usta twarzą przyjazny look. Najbardziej spektakularne są włosy uczesane w dwie wysokie kitki a do tego wielka grzywka! Fryzura iście w stylu lat 90, choć szkoda, że grzywka jest zaklajstrowana na amen. 
Fashionistas™ Barbie® 2017 numer 79

Fashionistas™ Barbie® 2017 numer 79

Fashionistas™ Barbie® 2017 numer 79

Fashionistas™ Barbie® 2017 numer 79

Do Teresy dobrałem sobie jeszcze dwa opakowania ciuszków z serii Hello Kitty, czyli czerwoną i szarą bluzeczkę z kocim motywem. 
Fashionistas™ Barbie® 2017 numer 79

Asst. FLP40


Asst. FLP40 FLP41

Asst. FLP40 FLP44

Jednej było mi mało, więc na drugi dzień podreptałem do Smyka i kupiłem drugą. Planowałem wyjąć drugą z pudełka, ale są tak różne, że w rezultacie obie zostają w pudłach. Może kupie sobie trzecią. :) 


Tyle na dziś. Za tydzień kolejne Barbie z odmętów moich witryn, które czekają na swoje "5 minut" na blogu. 

Mars collector Barbie ♥ ♥ ♥

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety