czwartek, 23 sierpnia 2018

Pool & Slide 2016, Furniture & accesories 2016

Witam w kolejnej notce w stricte wakacyjnym klimacie. Dziś na tapecie następne gadżety z wyposażenia lalki Barbie, ale tym razem współczesne. Basen, krzesło turystyczne i wakacyjna garderoba - to wszystko sprezentowałem sobie z okazji dnia dziecka, którym niewątpliwie w głębi duszy ciągle jestem i chyba już zawsze będę. ;)


Data przybycia zestawu: 1 czerwca 2018
Rok produkcji: 2016
Kraj produkcji: Made in China 
Seria: Pool & Slide 
Numer katalogowy: DGW22


Pudełko zawiera, błękitny basenik ogrodowy z różową zjeżdżalnią i drabinką, dwa fotele na białym postumencie z żyrandolem i palmą. 
Pool & Slide 2016

Pool & Slide 2016

Pool & Slide 2016

Cały zestaw pozostaje (przynajmniej na tę chwilę) NRFB. Może któregoś dnia natchnie mnie na stworzenie współczesnej dioramy wypełnionej Barbie Fashionistas.
Pool & Slide 2016

Pool & Slide 2016

Pool & Slide 2016

Razem z basenikiem kupiłem również wakacyjny zestaw wypoczynkowy z serii Furniture & accesories 2016. W skład zestawu wchodzi niebieskie krzesło turystyczne, różowy parasol, przenośna lodówka, drink, olejek do opalania, okulary w kształcie serca i piesek.

Data przybycia zestawu: 1 czerwca 2017
Rok produkcji: 2016
Kraj produkcji: Made in China
Seria: Furniture & accessories
Numer katalogowy: DVX49

Furniture & accesories 2016

Z tyłu opakowania widnieją wszystkie przedmioty, które kupiłem tego dnia, czyli basen, zestaw o którym mowa. 
Furniture & accesories 2016

Furniture & accesories 2016

Furniture & accesories 2016

Furniture & accesories 2016

Furniture & accesories 2016

Razem z basenem i krzesełkiem nabyłem również dwa komplety letnich ciuszków, żółtą sukienkę z błękitnymi, ukośnymi paseczkami oraz ciemnoniebieski kostium kąpielowy w białe kropy i z różową falbanką - notabene taki sam jaki ma na zdjęciu Barbie promująca zestaw. 
Sukienka FCT16, kostium kąpielowy DHK05

Sukienka FCT16

kostium kąpielowy DHK05

Nie mogłem się powstrzymać od zakupu tej nowości na rynku. Wakacyjny zestaw dodatków, w którym główną rolę gra wielki błękitny kapelusz! Pięknie zapakowany zestaw prezentuje wszystkie dodatki (idealnie dla fanów NRFB) czyli srebrne okulary, żółty naszyjnik, srebrny zegarek, różową bransoletkę, loda w wafelku, butelkę wody mineralnej, rozgwiazdę, różową torebkę na pasku, olejek do opalania, dysk do rzucania, żółty aparat fotograficzny i wcześniej wspomniany błękitny kapelusz z wielkim rondem!
dodatki plażowe FKR90



dodatki plażowe FKR90

Inne dodatki z serii FND48.
Accessories FND48.


Cały "bezlalkowy" haul, który popełniłem w tegoroczny Dzień Dziecka. Uwielbiam Barbie i ten jej majdan i nie mam zamiaru leczyć się z tego nałogu. :D 
Furniture & Accessories Barbie 

To już ostatnia notka w tym miesiącu. W poniedziałek wyruszam na dwutygodniowy urlop i tradycyjnie zabieram ze sobą lalkę Barbie. Padło na murzynkę, którą nazwałem Whitney, co pewnie nikogo nie dziwi, zwłaszcza, że ten model to Barbie muzykantka. Egzemplarz NFRB czeka na swoją kolej w opisie na blogu. Fotki z urlopu będziecie mogli oglądać na moim Instagramie , na którym tradycyjnie będę wstawiał zdjęcia "na żywo".


Tyle na dziś. Do zobaczenia we wrześniu.
Mars collector Barbie   ♥ ♥ ♥

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety