czwartek, 4 października 2018

MADE TO MOVE™ BARBIE® 2017 (2018)

Witajcie lalkomaniacy w pierwszej nocie października! Dziś na tapecie przyszła kolej na czwórkę dziewczyn z najnowszego wypustu Made to Move, które trafiły do mojego zbioru pod koniec lipca. Seria z kwiecistymi leginsami ma w składzie skrajnie różne dziewczyny. Jest tu klasyczna blondynka, ciemnoskóra piękność, śniada szatynka, i jasnoskóra "grubinka". 


Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 29 lipca 2018
seria: FTG80
numer katalogowy: FTG81
produkcja: Made in Indonesia
box date: 2017
na rynku: 2018
headmold: Millie 2014
ciało: 2015 artykulacja
ręce: artykulacja
nogi: artykulacja
odcień skóry: lekko śniady
oczy: niebieskie
usta: różowe
włosy: słoneczny blond

Zaczynam od Barbie z buzią Millie, czyli współczesnej kwintesencji tego imienia, choć dla mnie już do końca mojego jestestwa Barbie będzie synonimem headmoldu Superstar i nigdy to się nie zmieni. Na tekturce dominuje kolor niebieski i różowy a na jego tle wdzięczy się jasnowłosa, dziewczęca Barbie. Ubrana jest w szaro-różową bluzeczkę i czarne leginsy w herbaciane róże. 
 MADE TO MOVE™ BARBIE® 2017

 MADE TO MOVE™ BARBIE® 2017

Buzia (Millie 2014) jest ładna i najważniejsze, że nie ma deformacji, o które u Mattela coraz częściej. Smutny jest fakt, że ryzykownym działaniem jest zakup takiej lalki przez internet, bo nigdy nie wiadomo, czy ta nie będzie miała jednego oka na czole lub na policzku lub ust na brodzie. Całe szczęście ja robiłem moje zakupy w sklepie stacjonarnym i mogłem sobie wybrać najładniejszy egzemplarz, o który niestety coraz trudniej, na 5 dostępnych białogłowych Barbie tylko jedna miała w miarę jednakowe oczy. 
 MADE TO MOVE™ BARBIE® 2017

 MADE TO MOVE™ BARBIE® 2017

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 29 ipca 2018
seria: FTG80
numer katalogowy: FTG83
produkcja: Made in Indonesia
box date: 2017
na rynku: 2018
headmold: Kim 2014
ciało: 2015 artykulacja
ręce: artykulacja
nogi: artykulacja
odcień skóry: ciemny brąz
oczy: zielone
usta: blady róż
włosy: brąz z refleksami

Na drugim miejscu jest moja ulubienica, czyli ciemnoskóra piękność ze ślicznymi, błyszczącymi włosami i bardzo ładną buzią. Pudełko utrzymane w barwach różu i żółci, fajnie kontrastuje z ciemną skórą. Ubrana jest w szarą koszulkę z fioletowym spodem do tego czarne leginsy w również fioletowe róże. 
 MADE TO MOVE™ BARBIE® 2017

Piękna buzia dzierżąca headmold Kim 2014, jest bardzo podobna do poprzednio prezentowanej Musician Barbie® 2016 KLIK podobny kolor oczu i ust, tylko włosy są zasadniczo inne, w tym przypadku są to pięknie lśniące proste kosmyki uczesane w wysoką kitę. 
 MADE TO MOVE™ BARBIE® 2017

 MADE TO MOVE™ BARBIE® 2017

Szybciutko ją zdublowałem i wyjąłem z pudła.
 MADE TO MOVE™ BARBIE® 2017

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 29 lipca 2018
seria: FTG80
numer katalogowy: FTG82
produkcja: Made in Indonesia
box date: 2017
na rynku: 2018
headmold: Fashionistas Smiley
ciało: 2015 artykulacja
ręce: artykulacja
nogi: artykulacja
odcień skóry: śniady
oczy: niebieskie
usta: fuksja
włosy: brązowe

Trzecią z dziewczyn jest śniada laleczka z koczkiem, chyba najbardziej grzeczna i niepozorna z nich. Pudełko żółto błękitne. Szara koszulka z seledynowym spodem do tego czarne leginsy z żółtymi i herbacianymi różami. 
 MADE TO MOVE™ BARBIE® 2017

Buzia bardzo delikatna i swojsko ładna, czyli headmold Fashionistas Smiley 2015. Ciemne, niebieskie oczy, brzoskwiniowa cera i usta w kolorze fuksji - fajne połączenie. Włosy brązowe zaczesane wysoko w koczek. 
 MADE TO MOVE™ BARBIE® 2017

 MADE TO MOVE™ BARBIE® 2017

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 29 lipca 2018
seria: FTG80
numer katalogowy: FTG84
produkcja: Made in Indonesia
box date: 2017
na rynku: 2018
headmold: Neysa 2014
ciało: 2015 artykulacja
ręce: artykulacja
nogi: artykulacja
odcień skóry: jasny
oczy: szare
usta: fuksja
włosy: miodowy blond

Ostatnią z nich jest "grubinka" zapakowana w pudełko w kolorze koralowym z domieszką niebieskiego. Szara koszulka z pomarańczowym spodem o tego czarne leginsy z niebieskie róże. 
 MADE TO MOVE™ BARBIE® 2017

Buzia, to moja ulubiona Neysa 2014 z dołeczkami w policzkach, mały ślad po Superstar. Kupić tę lalkę z ładnymi oczami to naprawdę wyczyn, większość modeli ma ogromną dysproporcję w oczach, nie znikomą, nie ledwo zauważalną, a ogromną. Całe szczęście udało mi się kupić egzemplarz idealny. Szare oczy z licznymi rzęsami, blada cera i różowe usta fajnie się komponują z miodowymi włosami. Sam dokładnie nie wiem ile mam już lalek na tym moldzie, ale lubię ją tak samo mocno jak przy pierwszym razie gdy wystąpiła w jednym z pierwszych wypustów Fashionistas! Kliknij TU a zobaczysz inne moje Barbie z headmoldem Neysa. 
 MADE TO MOVE™ BARBIE® 2017

 MADE TO MOVE™ BARBIE® 2017

W następnym odcinku kolejne Barbie, których nigdy dosyć w moim Barbielandzie! :D

Mars collector Barbie ♥ ♥ ♥

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety