czwartek, 11 października 2018

Baker Play Set Barbie® 2017 and Doll & Furniture 2016

Witam w przedostatniej nocie o współczesnych Barbie, piszę przedostatniej, bo od jakiegoś czasu znów zacząłem sięgać po lalki archiwalne, więc przez najbliższe miesiące to właśnie one będą gwiazdami mojego katalogu. Zanim jednak do tego dojdzie, czas zaprezentować współczesne rezydentki zakupione w sierpniu tego roku. Bohaterkami dzisiejszej noty są Barbie obsadzone w tematyce kuchennej. 

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 4 sierpnia 2018
numer katalogowy: FHP57
produkcja: Made in China
box date: 2017
na rynku: 2018
headmold: Millie 2014
ciało: 2015
ręce: jedna prosta druga zgięta w 90 stopni.
nogi: brak artykulacji
odcień skóry: lekko śniady
oczy: niebieskie
usta: różowe
włosy: słoneczny blond

Na pierwszy ogień idzie Barbie zakupiona pod wpływem impulsu w jednym z supermarketów. Do zakupu zachęciło mnie przezroczyste pudełko w kształcie ciasta, które bardzo ładnie prezentuje  zarówno Barbie i jej kuchenne gadżety. Całość utrzymana w bardzo cukierkowym i wesołym stylu bardzo rozweselającym oko. 
Baker Play Set Barbie® 2017

Baker Play Set Barbie® 2017

Baker Play Set Barbie® 2017

Jej buzia jest naprawdę udana, ładne oczy, kształtne usta bez zniekształceń, śniada cera i słoneczny odcień blond włosów - trochę zawiało Superstarem, choć brakuje mi tu finezyjnych loków. Na prostych włosach z przedziałkiem na boku widzimy plastikową opasę z kokardką.
Baker Play Set Barbie® 2017

Ubranie:
Biały podkoszulek z napisem sweet oraz Mafinką, jeansowa spódniczka i do tego czerwony fartuszek z powtarzającym się motywem wcześniej wspomnianej łakoci.
Baker Play Set Barbie® 2017

Kulinarne gadżety:
Rękawica, pojemnik do wyciskania masy, pudełko z ciastem, łyżka, szpatułka, misa, forma do babeczek. 
Baker Play Set Barbie® 2017

Piekarnik z ciastem w środku - po przekręceniu specjalnego, widocznego na klapie piekarnika pokrętła można sprawić, że ciasto w formie zacznie rosnąć. 
Baker Play Set Barbie® 2017

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 13 sierpnia 2018
seria: DVX51
numer katalogowy: DVX54
produkcja: Made in China
box date: 2016
na rynku: 2017
headmold: Millie 2014
ciało: 2015
ręce: jedna prosta druga zgięta w 90 stopni
nogi: brak artykulacji
odcień skóry: jasny
oczy: niebieskie
usta: różowe
włosy: jasny blond

Drugim setem jest również Barbie z kuchnią i akcesoriami kupiona w moim ulubionym sklepie zabawkowym. Spore gabarytowo pudło zawiera lalkę, mebelek i akcesoria drobne. Łazienkę z tej serii prezentowałem tu KLIK.
Doll & Furniture 2016

Doll & Furniture 2016

Doll & Furniture 2016

Buzia Barbie bardzo zwyczajna i nieco większa niż u poprzedniczki co trochę mnie irytuje, bo mam wrażenie, że Mattel znów powraca do opcji "puchliny głowowej". Przyrównując tę lalkę do Millie z roku 2015 (czyli w roku premiery na rynku) tę różnicę widać bardzo. 
Doll & Furniture 2016

Ubranko:
Niebieska skromna sukieneczka z przyszytym żółtym fartuszkiem w czerwony kropy. Na stopach brązowe, płaskie buciki (patrz zdjęcie główne). 
Doll & Furniture 2016

Segmencik kuchenny w ładnych kolorach bieli, błękitu i amarantu z mikrofalą, okapem, płytą grzejną, zlewem i piekarnikiem. 
Doll & Furniture 2016

Doll & Furniture 2016

Dodatki drobne, czyli garnek z makaronem, urocze ciasto w kształcie serduszka (zauroczyło mnie najbardziej) "drewniana" łyżka i pomarańczowy rondel. 
Doll & Furniture 2016

Doskonale wiecie, że mam lekką obsesję na punkcie gadżetów dla Barbie, chyba większą niż do ciuchów dla niej, więc gdy tylko zobaczyłem te kuchenne cudeńka nie mogłem się powstrzymać od zakupu! W pierwszym opakowaniu widzimy czarną patelnię, łopatkę, gofrownicę i talerz z jajkiem sadzonym i boczkiem, W drugim opakowaniu rondel, łopatę do makaronu, szczypce, durszlak i talerz ze Spaghetti.
Asst.FHP69 - FHP70 FHP72

Podsumowujące zdjęcie mojego współczesnego kuchennego inwentarza. 
Baker Play Set Barbie® 2017 and Baker Play Set Barbie® 2017

Mam sporo kuchennego asortymentu dla Barbie, ale moim ulubionym będzie już zawsze zestaw z serii Living Pretty Barbie. Klasa, szyk, dbałość o detale i funkcjonalność do tego owiana cudowną aurą wspomnień o Barbie idealnej KLIK.

Do zobaczenia za tydzień. :)
Mars collector Barbie ♥ ♥ ♥

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety