czwartek, 30 czerwca 2011

Barbie® Ice Capades™ AA - 1989

Utrzymując czarnoskóry klimat z poprzedniego posta, czas wrócić do lalek które kupiłem dużo wcześniej. Przez publikacje Ekipy i Basics trochę pomieszałem i zaniedbałem kolejność opisywania moich podopiecznych. Wracam więc do lalek które przybyły do mnie w marcu tego roku.

Dossier
imię - Barbie
data przybycia - 24.03.2011
miejsce zakupu - Warszawa
rok produkcji - 1989
headmold - Christie 1987
ciałko - TNT 1966, ręce PTS zgięcie 90 stopni.
seria - Ice Capades
numer katalogowy - 7348
oczy - ciemno brązowe
usta - ciemno różowe
włosy - czarne, loki
narodowość - afro amerykańska

Barbie® Ice Capades™ AA - 1989

Barbie® Ice Capades™ AA - 1989

Barbie łyżwiarka, w wersji AA jest bardzo rzadko spotykanym okazem, więc jak tylko zobaczyłem, że jest dostępna (widząc obie wersje) nie zastanawiałem się długo. Kupiłem ją NRFB, ale jak każdej mojej lalce otworzyłem wieko pudła i wysunąłem delikatnie do jedynej sesji :)
Barbie® Ice Capades™ AA - 1989

Barbie® Ice Capades™ AA - 1989

Ubrana jest w piękny trykot, do którego użyto materiału bardzo popularnego w końcówce lat 80 i początku 90. Opalizujący sztywny materiał połączony jest ze zwiewnym i delikatnym, co w całości daje bardzo przyjemny obraz.
Barbie® Ice Capades™ AA - 1989

Barbie® Ice Capades™ AA - 1989

Barbie® Ice Capades™ AA - 1989

Nakrycie głowy, dopasowane jest do całości trykotu, użyto przy nim tych samych materiałów. Dodatkiem są oczywiście łyżwy.
Barbie® Ice Capades™ AA - 1989

Barbie® Ice Capades™ AA - 1989

Rysunek oka jest delikatny i pozbawiony przepychu, co daje fajny efekt przy strojnym trykocie. Oczy są brązowe, ozdobione tylko delikatnym wrzosowym cieniem, do tego ciemno różowe usta.
Barbie® Ice Capades™ AA - 1989

Barbie® Ice Capades™ AA - 1989

Barbie® Ice Capades™ AA - 1989

Dodatkiem w pudełku (poza katalogiem) jest tektura, na której widnieją zdjęcia Barbie oraz papierowe dodatki jak książki, malowidła i szminka :)

Barbie® Ice Capades™ AA - 1989

Z tyłu pudła jest zdjęcie "promo" Basi sunącej na lodzie oraz opcje ubioru trykotu, z czego wynika, że zwiewna spódniczka jest zdejmowana.

Barbie® Ice Capades™ AA - 1989

Barbie® Ice Capades™ AA - 1989

Christie pokazała wszystkie swoje walory, oczywiście Alek musiała mieć ostatnie słowo i wcisnąć się w jej sesję :) "To ja tu jestem królową murzynek"

Barbie® Ice Capades™ AA - 1989

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety