czwartek, 3 stycznia 2013

China Barbie® Dolls Of The World® 2011

Witam w pierwszej nocie w nowym 2013 roku.
Pod koniec starego roku mój blog trzykrotnie przedstawiał przedstawicielki serii DOTW więc i nowy niech pozostanie w ich klimacie. 

Dossier
imię - Barbie
data przybycia do mnie - 3 grudnia 2012
rok produkcji - 2011
headmold - Kayla/Lea 2000
ciało - TNT 1966
ręce - PTS jedna prosta druga zgięta w 90 stopni.
seria - Dolls Of The World®
numer katalogowy - W3323
produkcja - MADE IN INDONESIA
oczy - piwne
usta - czerwone
włosy - czarne

Lalka przybyła NRFB.
Pudełko bardzo mile mnie zaskoczyło - w dobie wszechobecnego plastiku Mattel produkuje lalkę w kartonowym opakowaniu z szybką i co najważniejsze z otwieranym wieczkiem. Czyli unowocześniony powrót do korzeni.

Barbie China 2011 - DOTW

Zamysł pudła to podręczna walizka przystosowana do podroży lalki po świecie. Wskazuje na to dołączony do pudełka Paszport z naklejkami, które imitują stemple. 

Barbie China 2011 - DOTW

Kolejnym dowodem na powrót do korzeni jest zastosowanie ciała TNT 1966, co bardzo mnie ucieszyło gdyż jest to mój ulubiony model ciała jakie tylko wyprodukował Mattel! Cudowne gumowe nogi zginające się jak u Barbie przystało, a do tego headmold, którego na tym ciele jeszcze nie miałem - CUDO!

Barbie China 2011 - DOTW

Barbie ma na sobie czerwoną, długą sukienkę wyszywaną kwiatami, wszystko w bardzo Chińskim stylu.

Barbie China 2011 - DOTW

Barbie China 2011 - DOTW

Miś Panda, to zwierzątko reprezentujące dany kraj. Barbie trzyma go pod pachą, podtrzymując swoją zgiętą w 90 stopni ręką.

Barbie China 2011 - DOTW

Na stopach czarne buty na płaskim obcasie.

Barbie China 2011 - DOTW

Rysunek ona zrobiony bardzo orientalnie, piwne oczy delikatnie muśnięte seledynowym cieniem. Do tego piękne soczyście czerwone usta.

Barbie China 2011 - DOTW

Krucze czarne włosy uczesane również w stylu orientu.

Barbie China 2011 - DOTW

Lalka posiada długie, złote kolczyki ozdobione czerwonym Rubinem.

Barbie China 2011 - DOTW

Małe porównanie z moją Janet - ten sam headmold, czarne włosy, czerwone usta, a jednak obie panie różnią się temperamentem. 

Barbie China 2011 - DOTW

China jest moją drugą orientalną lalką z serii DOTW - mieszka też u mnie wcześniej prezentowana (KLIK) Oriental 1980. Przyznaję, że nabrałem ochoty na więcej i wszelkie wydania Japonek i Chinek zamierzam zobaczyć w przyszłości na swojej półce. 

Barbie China 2011 - DOTW / Barbie Oriental 1980



 Na swoją kolej w opisie czeka następna DOTW z serii 2011 - o niej już za tydzień.  

Barbie China 2011 - DOTW

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety