czwartek, 22 października 2015

Style™ Barbie® - Glam Night™ 2014

Witajcie.
Pewnie się powtarzam, ale nie mogę się nadziwić, jak szybko mija ten zwariowany czas. Już prawie koniec października, a ja doskonale pamiętam fale sierpniowych upałów, a potem wielki żal, że zaczął się wrzesień. Może to głupie, ale najbardziej przypomina mi o tym mój blog oraz lalki, które miesiącami czekają na prezentację na jego łamach. Tak również jest z dzisiejszą Teresą, kupioną dokładnie miesiąc temu, a mnie się wydawało, że jest u mnie dużo krócej. Dziś znów powracamy do nowości, a prezentacja dotyczyć będzie lalki, która moim zdaniem naprawdę udała się Mattel-owi. Nie chodzi tu ogólnie o model, a bardziej o nowy headmold sygnowany datą 2014. Lalka Glam Night, jest drugim wydaniem nowego moldu, pierwszy należał do modelu z serii Fashionistas (o tym już wkrótce). Mattel przydzielił nowe rysy hiszpańskiej przyjaciółce Barbie, czyli Teresie. Tak, moim drodzy ten headmold to Teresa/Neysa 2014. Moim zdaniem zmiana twarzy wyszła na plus, bo jej buzia jest znacznie ładniejsza od headmoldu Summer 2003, który do tej pory towarzyszył Teresom. 
Zapraszam na prezentację. 

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 22 września 2015
seria: Style Barbie - Glam Night/Miejski Blask
produkcja: Made in China
numer katalogowy: CLL33 CLL35
box date: 2014
na rynku: 2015
headmold: Neysa 2014
ciało: new 2013
ręce: artykulacja
oczy: szare
włosy: brązowe z jasnymi refleksami
usta: różowe

Standardowo zacznę od pudełka, które ładnie eksponuje całą lalkę jak i jej dodatki. Podoba mi się, że jest przezroczyste, przez co można łatwo wszystko podejrzeć.
Style™ Barbie® - Glam Night™ 2014 

Tył przedstawia wszystkie dziewczyny z serii. Pewnie kiedyś dokupię Barbie, choć może nie jest jakaś nadzwyczajna, ale skoro tylko jednej brak mi do kompletu, więc czemu nie. 
Style™ Barbie® - Glam Night™ 2014 

Style™ Barbie® - Glam Night™ 2014 

Sukienka lalki jest bardzo prosta w kroju, coś jakby wzór ciążowy dla pierwszego trymestru. ;) Wszędzie luzy, przez co sylwetka jest praktycznie ukryta. Kolorystyka kiecki również nie powala, ale nie dla niej zdecydowałem się na zakup tego modelu.
Style™ Barbie® - Glam Night™ 2014 

Fajnie zaprezentowane dodatki, czyli srebrne, opalizujące bolerko z zielonym obszyciem i zielona przeźroczysta (silikonowa) torebka.
Style™ Barbie® - Glam Night™ 2014 

Ten dodatek, to z pewnością rzadko widywany asortyment wśród lalek. Szminka z zatyczką! 
Style™ Barbie® - Glam Night™ 2014 

Powodem, dla którego zdecydowałem się na tę lalkę, jest zdecydowanie jej buzia. Najfajniejsze są dołeczki w policzkach, które kiedyś należały do Super Stara. Ogólnie moim zdaniem te rysy bardzo przypominają Super Stara, jedynie szeroki trzon nosa daje jej swoistą inność. 
Style™ Barbie® - Glam Night™ 2014 

Grube, gęste i krzaczaste brewki są odjazdowe i z pewnością nadają lalce charakteru, latynoskiego charakteru. Bardzo udany jest także kolor oczu, jej ślepia spoglądają na nas elegancją szarości. Całość zdecydowanie na plus. Zaliczam ją do moich faworytek i zdecydowanie czekam na więcej! 
Style™ Barbie® - Glam Night™ 2014 

Style™ Barbie® - Glam Night™ 2014 

Style™ Barbie® - Glam Night™ 2014 

W sklepach można spotkać egzemplarze GN bez krzaczastych brwi. Mnie osobiście bardziej podoba się wersja z krzaczkami. Tu zdjęcie lalki w sklepie Toys "R" Us. 

Dwie lalki z serii Glam Night (więcej o drugiej tu KLIK). Trzeba przyznać, że miło się patrzy na przyjaciółki Barbie, po których bez większych trudów można dostrzec przynależność etniczną. Tak było w latach 80-tych i chyba teraz Mattel wraca do takiego stanu rzeczy. 
Style™ Barbie® - Glam Night™ 2014 

Moja ulubiona część każdego wpisu, czyli porównanie. Barbie Super Star i Teresa 2014. Dolna część twarzy jest bardzo podobna, zwłaszcza zarys szczęki i dołeczki w policzkach. Największa różnica jest w nosie i choć oba są lekko zadarte, to jak już pisałem wyżej, gruby trzon nosa Teresy zaznacza jej inność. 
Style™ Barbie® - Glam Night™ 2014. Fashion Fun to Dress Barbie® 1989

Tu zestawienie wszystkich trzech headmoldów. 2014, 1976, 2013. Nie da się ukryć, że zarówno 2013, jak i 2014 mają coś w sobie z Super Stara, ale każda z nich posiadając ogólny zarys pierwowzoru, jest jednocześnie i taktycznie pozbawiona tych najbardziej charakterystycznych dla SS. Mold 2013 nie posiada dołeczków w policzkach i zadartego nosa, natomiast 2014 posiada dołeczki, ale ma szeroki nos. Naturalnie nie dziwią mnie te zabiegi, bo Super Gwiazda jest tylko jedna! 
Style™ Barbie® - Glam Night™ 2014. Fashion Fun to Dress Barbie® 1989, Fashionistas Barbie® 2014

Zapowiedź serii na rok 2016, czyli Barbie Made to Move w której zobaczymy dany headmold ponownie. Lalki będą obdarzone bardzo rozwiniętą artykulacją.
Made to Move Barbie 2015

Made to Move Barbie 2015

Wystąpi również w nowej serii Fashionistas. Na zdjęciu we fioletowych włosach i turkusowej spódnicy. Już ją wpisałem na listę "kup mnie" tak jak kilka innych z tego zdjęcia. ;)  
Fashionistas Barbie 2015 

Pozdrawiam i do następnego.
Mars

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety