czwartek, 3 września 2015

Style™ Barbie® - Glam Night™ 2014

Witajcie we wrześniu, czy dla Was ten miesiąc też jest lekko dołujący? Ja ogólnie lubię wszystkie pory roku, ale dla mnie słowo wrzesień, to początek końca mojego ukochanego lata. Koniec japonek, krótkich szortów, koszulek na ramiączkach, zielonych liści, długich dni, ogólnego ciepła oraz nasiadówek i leżakowania na balkonie. Mógłbym tak marudzić dalej, ale nie takie jest przesłanie mojego bloga. Właśnie, à propos bloga, chciałbym serdecznie podziękować wszystkim autorom wiadomości mail-owych i facebook-owych za słowa pełne uznania dla mojej pasji, ogółu kolekcji oraz "profesjonalnej pracy" na blogu - to naprawdę miłe. Cieszy mnie również, że jestem pomocny przy identyfikacji Waszych lalek, bo każde słowa radości z powodu odnalezienia tożsamości jakiejś "panny nikt" dają mi naprawdę wielką frajdę. Miło, że mimo braku komentarza komuś chce się poświęcać swój czas, by do mnie dotrzeć, a słowa "w Panu nadzieja" mnie naprawdę rozczulają. Fajnie widzieć jak grono miłośników lalek ciągle się powiększa, a mój blog jest dla tych osób furtką do tego magicznego świata - to naprawdę budujące. 

Dziś na łamach mojego katalogu lalka z serii Glam Night o której prezentacji prawie zapomniałem w wyniku licznego naboru lalkowego inwentarza. Zapowiadałem ją tu KLIK

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 4 sierpnia 2015
seria: Style Barbie - Glam Night / Miejski Blask 
produkcja: Made in China
numer katalogowy: CLL33 CLL36
box date: 2014
na rynku: 2015
headmold: Kayla/Lea 2000
ciało: New 2013
ręce: artykulacja
oczy: brązowe 
włosy: czarne z miedzianymi pasemkami 
usta: różowe

Zanim przedstawię lalkę, napiszę coś o jej rysach.
Historia w pigułce - Headmold Kayla / Lea 2000.
W latach 80-tych i 90-tych w towarzystwie Barbie często występowały Teresa (headmold Steffie 1971 i Teresa 1990) oraz Kira (headmold 1980), czyli dwie przyjaciółki Barbie z różnych stron świata. Po roku 2000 nastąpiły zmiany, a Teresę i Kirę zastąpiły Kayla i Lea. Obie dziewczyny zostały wykonane na tych samych rysach, ale w różnych odcieniach skóry i taki był ich początek. Kayla była Hiszpanką, a Lea dziewczyną Azji. Z czasem Mattel odkrył, że rysy 2000 są bardzo wszechstronne i mogą sprawnie działać w prawie każdej funkcji rasowej. Także twarz 2000 występowała już w wielu odcieniach skóry od bladego po brązowy, również włosy miała w wielu kolorach od jasnego blondu (Barbie Magical Mermaid - Kayla) poprzez rudy (Secret Spells Kayla) do czarnych jak moja ulubiona Basics 001 -05. Tak czy inaczej, jest jedną z ulubienic wśród kolekcjonerów z jej zamkniętymi ustami i ledwo widocznym uśmiechem.
Tego moldu mam w kolekcji na tyle mało, że można go policzyć na palcach jednej ręki, ale mam nadzieję, że to się szybko zmieni. 

Lalka jest naprawdę bardzo urodziwa. Powrót headmoldu Kayla/Lea (2000) do świata playline, to zdecydowanie słuszny krok ze strony Mattela. Ten model jest zdecydowanie bardzo udany zarówno pod względem stroju, jak i w ogólnym wyglądzie.
Zapraszam na prezentację. 
Style™ Barbie® -  Glam Night™ 2014 

Tył pudła przestawia trzy lalki, które wchodzą w skład Glam Night. Wszystkie trzy mają fajny look, ale Lea jest zdecydowanie najszykowniejszą z tej trójcy. 
Style™ Barbie® -  Glam Night™ 2014 

Style™ Barbie® -  Glam Night™ 2014 

Style™ Barbie® -  Glam Night™ 2014 

Podoba mi się strój lalki. Miętowa bluzeczka ze stójką bez rękawów i czarna spódnica w chabrowe, różowe i miętowe kwiaty. Dodatkami do tej stylizacji są ciężka, srebrna kolia i różowa, silikonowa bransoletka. 
Style™ Barbie® -  Glam Night™ 2014 

Style™ Barbie® -  Glam Night™ 2014 

Obok lalki widzimy czarną kurteczkę ze ściągaczami oraz różową, silikonową torebkę, która jest lekko przezroczysta. 
Style™ Barbie® -  Glam Night™ 2014 

Style™ Barbie® -  Glam Night™ 2014 

Akcesoria, czyli perfum i aparat fotograficzny. Niby takie nic, ale z drugiej strony zawsze coś. Lubię sposób umieszczenia tych dodatków dla fana NRFB jest, to zdecydowanie najlepsza forma prezentacji. 
Style™ Barbie® -  Glam Night™ 2014 

Podobają mi się jej buty. Srebrne, płaskie sandały na koturnie - wcześniej takich nie widziałem. Fajnie wyglądają te drobne stopy odziane w różne płaskie obuwie. Trzymając lalkę NRFB nie muszę się martwić, że wysokie szpilki nie będą jej pasować. ;)
Style™ Barbie® -  Glam Night™ 2014 

Jej buzia jest naprawdę urocza i taka gładka. Elementem najbardziej przyciągającym wzrok jest naturalny rysunek oka, a brązowy cień, to jego jedyna ozdoba. Pastelowe, różowe usta utrzymane w delikatnym uśmiechu są wręcz idealne. Taki wizerunek headmoldu Lea/Kayla (2000) lekko kojarzy mi się z dawną Kirą, czyli headmoldem Oriental (1980). Cieszy mnie, że Mattel znów korzysta ze sprawdzonych wzorów twarzy, które nadają lalkom playline szyku i elegancji. 
Style™ Barbie® -  Glam Night™ 2014 

Style™ Barbie® -  Glam Night™ 2014 

Porównanie bladej Glam Night 2014 ze śniadą Fashionistas 2014, czyli dwóch pierwszych wydań headmoldu Lea/Kayla (2000) po długiej przerwie w jego stosowaniu. Obie lalki są skrajnie różne, ale bardzo udane, choć nie ukrywam, że orientalna odsłona headmoldu 2000 jest bardziej egzotyczna. 
Style™ Barbie® -  Glam Night™ 2014. Fashionistas 2014

Mam nadzieję, że egzotyczna Lea, będzie częstym gościem w kolejnych seriach u boku swojej przyjaciółki Barbie. Lubię ją i z chęcią zaopatrzę mój zbiór w kolejne odsłony tej uroczej buzi. Obecnie czekam jeszcze na pojawienie się kolejnej, ciemnowłosej i bladej Lei z serii Fashionistas. 
Style™ Barbie® -  Glam Night™ 2014 

Tu Lea jeszcze na sklepowej półce w towarzystwie innych lalek z asortymentu 2014. Z wielką satysfakcją stwierdzam, że headmold GG (1998) występuje na półkach w mniejszości, a New Face (2013) rządzi - cudnie!

W następnej prezentacji przedstawię kolejne lalki z licznej serii Fashionistas. 
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie.
Mars 

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety