czwartek, 21 stycznia 2016

Style™ Fashion details! Barbie® 2014

Hej blogosfero. Dziś czas na prezentację lalki Barbie Style, która na swoje "5 minut" czeka już prawie trzy miesiące. Przybyła do mnie spontanicznie na początku listopada podczas rutynowej kontroli działu Barbie w pobliskim sklepie Smyk. Ku mojemu zdziwieniu zobaczyłem grupkę Style Fashion details, których nie spodziewałem się już zobaczyć w naszym kraju, bo ich światowa premiera była na początku roku 2015. Bez zbędnego zastanowienia wybrałem najładniejszą i ruszyłem do kasy. Cena bardzo zachęcała do zakupu, więc przyjęcie do kolekcji takiej Barbie, to czysta przyjemność. Zapraszam na prezentację. 

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 3 listopada 2015
seria: Style
produkcja: Made in China
numer katalogowy: Asst. BLR55 CFM75
box date: 2014
na rynku: 2015
headmold: Millie 2015
ciało: BB
ręce: artykulacja
nogi: artykulacja, również stopy
oczy: niebieskie
usta: różowe
włosy: słoneczny blond

Podoba mi się jej box, zarówno kształt, jak i grafika. Nie umiem wyjaśnić mojej fascynacji NRFB, ale naprawdę uwielbiam widzieć Barbie w jej kompletnym świecie, a takim zdecydowanie jest dla mnie pudełko. Oczywiście lalki bez pudełek też mają swój wielki urok, ale są (dla mnie) zdecydowanie inne w odbiorze, niekompletne i wyrwane z ram idealnego obrazu. Z chwilą wyjęcia już nic nigdy nie jest takie same, a w szczególności włosy i dodatki, które tak pięknie prezentują się zwłaszcza w nowych projektach pudełek. 
Style™ Fashion details! Barbie® 2014

Tył przedstawia cztery lalki wchodzące w skład tej serii, czyli Teresę, Raquelle i Barbie w dwóch odsłonach. Mnie osobiście zainteresowała jeszcze druga Barbie, więc wkrótce i ona zasiliła mój zbiór. 
Style™ Fashion details! Barbie® 2014

Style™ Fashion details! Barbie® 2014

Strój lalki, to dla mnie strzał w dziesiątkę. Najnowszy trend, który wiosną 2015 roku często można było zaobserwować na ulicach wielu miast. Jeansowa kurteczka do tego połyskująca bluzka i spódnica w szerokie biało-czarne pasy. 
Style™ Fashion details! Barbie® 2014

Style™ Fashion details! Barbie® 2014

Barbie posiada biało-beżową torebkę na krótkim pasku. Biała część torebki wygląda na skórzaną, ale oczywiście jest z plastiku. 
Style™ Fashion details! Barbie® 2014

Ten model posiada rewolucję w artykulacji ciała Barbie 2015, czyli zginane kostki, dzięki którym może nosić buty na płaskim i wysokim obcasie. Te stopy jako pierwsza dostała Barbie Film Director KLIK. Jednak ten model w odróżnieniu od pierwowzoru ma artykułowane także ręce. Lalki Style™ Fashion details, były dostępne w światowej sprzedaży już na początku poprzedniego roku, ale do naszego kraju trafiły dopiero pod koniec. Niestety, takie są realia dla polskich kolekcjonerów, że prawie cały asortyment mamy w sprzedaży z dużym opóźnieniem, a czasem lalki nie pokazują się wcale. 
Style™ Fashion details! Barbie® 2014

Style™ Fashion details! Barbie® 2014

Style™ Fashion details! Barbie® 2014

Mam dziwą słabość do nowej twarzy Barbie, czyli headmoldu Millie (2013) i, pomimo że posiadam w kolekcji sporą dawkę tej buzi to ciągle mam ochotę na nowe. Ten model ma rootowane rzęsy co zdecydowanie dodaje jej uroku. Usta w kolorze bladej fuksji lekko mi się już znudziły i tęsknie za pastelowym kolorem warg.
Style™ Fashion details! Barbie® 2014

Style™ Fashion details! Barbie® 2014

Włosy lalki są w kolorze słonecznego blondu (mój ulubiony odcień) przeplatane delikatnymi, słomkowymi refleksami. Fryzura różni się tylko małym detalem od większości modeli, dzięki warkoczykowi zaplecionemu na boku. Ten sam pomysł zastosowano w mojej jak na tę chwilę ulubionej Barbie z nową twarzą, czyli Glam Vacation KLIK.
Style™ Fashion details! Barbie® 2014

Style™ Fashion details! Barbie® 2014

Razem z lalką zakupiłem mały drobiazg z najnowszej kolekcji gadżetów. Nie mogłem sobie darować dodatków, które są tak uroczo pakowane. 
Style™ Fashion details! Barbie® 2014, Fashion CFX30 DHC53 2015

Zestaw dodatków, czyli dwie pary butów, torebka, okulary, naszyjnik i bransoletka. Wszystko w kolorach wrzosu, szarości i czerni. 
Fashion Barbie® CFX30 DHC53 2015 

Ten sam model butów tylko w kolorze białym nosi Grace z serii Glam Vacation KLIK. Cały zestaw pozostanie NRFB. 
Fashion Barbie® CFX30 DHC53 2015


Dwa modele Barbie w strojach z motywem zebry, to na chwilę obecną moje dwa ulubione outfit-y nowych Barbie. Obie lalki są bardzo ładne i mimo, że jedna ma ciało sztywne, a druga w pełni ruchome, to dla mnie osobiście nie ma to większego znaczenia z wiadomych względów. ;) 
Fashionistas Barbie 2014, Style™ Fashion details! Barbie® 2014

Dla tych, którzy są ciekawi jak lalka wygląda bez pudełka polecam filmik jednego z moich ulubionych, zagranicznych kolekcjonerów. Jay Squared i jego recenzja. 



Tyle na dziś. Do zobaczenia w następnej nocie, a w niej przedstawię drugą Barbie Style, którą kupiłem w listopadzie w dniu moich urodzin wraz z innymi lalkami... o nich kiedy indziej. ;) 

Pozdrawiam wszystkich czytelników.
Mars

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety