czwartek, 6 sierpnia 2015

Style™ Barbie® - Glam Vacation 2014

To nadal nie jest zapowiadana notka o lalkach Barbie Collector, ale to pewnie widać. ;) 
Upał - z nieba leje się żar, a taką pogodę najlepiej wykorzystać nad wodą. Niestety, niektórym pokończyły się urlopy i muszą kisnąć w pracy! Dobra do rzeczy. Ciągle sobie postanawiam, koniec zakupów, dosyć nowych Barbie, sprowadź sobie coś archiwalnego, odpocznij... ale nie, tak się nie da. Jak już kiedyś pisałem rok 2015 jest dla mojej kolekcji przełomowy. Polubiłem współczesną playline do takiego stopnia, że całkowicie przerzuciłem swoje zakupowe priorytety właśnie na nią. Dlaczego? Dlatego, że Mattel chyba zrozumiał, że lalka Barbie, to obecnie produkt nie tylko dla dzieci, a również dla kolekcjonerów i tu jest teraz ich główny rynek. Zagraniczne portale przeciążone są od zdjęć zbieraczy cieszących się nową ofertą Barbie (na przykład Fashionistas). Wielu zagranicznych kolekcjonerów również pracuje dla Mattela, często jako dizajnerzy jak np Bill Greening. Lalki są naprawdę ładne, mają fajne dodatki, ciekawe stroje - powraca era starań o wizerunek najsłynniejszej doll fashion.
Notkę dedykuję Bartkowi, który nakłonił mnie bym właśnie dziś skatalogował Glam Vacation.

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 4 sierpnia 2015
seria: Glam Vacation / Stylowe Wakacje
produkcja: Made in China
numer katalogowy: CFN05 CFN06
box date: 2014
na rynku: 2015
headmold: Millie 2013
ciało: New 2013
ręce: artykulacja
oczy: niebieskie
włosy: naturalny blond
usta: ciemno różowe

Barbie Vacation jest zdecydowanie jedną z najładniejszych i najciekawszych odsłon nowej Barbie w całej mojej dotychczasowej gromadce. Przybyła NRFB (jakżeby inaczej) zamówiona drogą internetową i całe szczęście w bardzo udanym egzemplarzu. Jest śliczna, a jak tylko pojawi się w sklepach na szeroką skalę z przyjemnością kupię drugi egzemplarz, zrobię debox i założę jej na głowę ten zaje...ty kapelusz, bo jest on jednym z kilku elementów, które tak bardzo mi się w tej lalce podobają. Tylna ściana pudełka przedstawia wakacyjny plener na którego tle świetnie prezentuje się nasza plażowiczka.
Style™ Barbie®  - Glam Vacation 2014

Tył pudła (uwielbiam nową grafikę) przedstawia trzy dziewczyny, które wchodzą w skład tej serii, a są nimi Grace (nowość), Barbie i Summer. Przyznam, że Grace ma spore szanse zawitać w mojej kolekcji. Buzia Mbili (2001) ma w sobie wielki urok, a do tego te ciemne włosy z jasnymi pasemkami - miodzio. Natomiast Summer robi na mnie najmniejsze wrażenie.
Style™ Barbie®  - Glam Vacation 2014

Podoba mi się zdjęcie na którym Barbie prezentuje dodatki - całość wygląda jakby sama zrobiła to zdjęcie swoim smartfonem Sony Xperia Z3. ;)
Style™ Barbie®  - Glam Vacation 2014

Style™ Barbie®  - Glam Vacation 2014

Jednoczęściowy kostium kąpielowy w kwiaty jest ładny i ciekawy, ale moim zdaniem lepiej pasowałby tu dwuczęściowy. Jednakże jestem w stanie zrozumieć zamysł projektanta. Taki kostium dobrze wygląda z połączeniu z szortami i zwiewną, zawiązywaną bluzeczką, które widzimy w zestawie.
Style™ Barbie®  - Glam Vacation 2014

Jednakże najbardziej spektakularnym akcentem całej stylizacji jest ogromny kapelusz w paski. Przyznam, że to przez niego zachorowałem na tę Barbie.
Style™ Barbie®  - Glam Vacation 2014

Poniżej kilka zdjęć promocyjnych, które karmią oko zastosowaniem dodatków. Bardzo ucieszył mnie fakt, że spodenki są na żywo zdecydowanie ładniejsze.
Style™ Barbie®  - Glam Vacation 2014

Style™ Barbie®  - Glam Vacation 2014

Style™ Barbie®  - Glam Vacation 2014

Style™ Barbie®  - Glam Vacation 2014

Czarne plażowe okulary, to nierozłączny element słonecznej stylizacji.
Style™ Barbie®  - Glam Vacation 2014

Style™ Barbie®  - Glam Vacation 2014

Stopy Barbie są płaskie, a zdobią je czarne trepki ozdobione ćwiekami. Coraz bardziej podobają mi się te stopy. Ta lalka jest w sumie czwartą Barbie w moim zbiorze, która takie posiada. Nie liczę Film Director, bo ta ma ruchome.
Style™ Barbie®  - Glam Vacation 2014

Włosy, włosy, włosy w kolorze naturalnego blondu sprawiają, że ten model Barbie wyróżnia się w tłumie. Oczywiście na tę chwilę, bo nie wiadomo kiedy Mattel zdubluje lub powieli ten pomysł. W każdym bądź razie Glam Vacation jest pierwszą Barbie z nowym moldem o takich włosach. Lekkie fale i zawadiacki warkoczyk przy czole sprawiają, że stylizacja jest naprawdę sielska.
Style™ Barbie®  - Glam Vacation 2014

Kolaż przedstawiający wszystkie buzie New Face 2013, które posiadam (na chwilę obecną) w moim zbiorze. Na tym porównaniu doskonale widać jak różny może być kolor blond włosów, albo odcień różowej szminki. Naturalny odzień blondu dziś prezentowanej Glam Vacation jest na dzień dzisiejszy jedyny i jeśli takim pozostanie, to z biegiem lat lalka ma spore szanse stać się kolekcjonerską perełką jak P.J., która również posiada podobny odcień włosów (KLIK).
Headmold New Face 2013

Style™ Barbie®  - Glam Vacation 2014

Style™ Barbie®  - Glam Vacation 2014

Style™ Barbie®  - Glam Vacation 2014

Style™ Barbie®  - Glam Vacation 2014

Razem z Barbie Glam Vacation trafiła do mnie kolejna nowa piękność z rodzimej serii Style - Glam Night. Muszę przyznać, że Mattel ma u mnie wielki plus. Nareszcie wróciły czasy w których nie wstyd kupić Barbie playline, a wręcz człek ich wyczekuje - super (choć gorzej dla mojego budżetu) i oby tak dalej. O lalce Glam Night napiszę za jakiś czas.
Glam Night Barbie® 2014 
Tyle na dziś.
Pozdrawiam Mars 

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety