czwartek, 3 marca 2016

Fashionistas™ Barbie® 2015 cz.1 (10)

W dzisiejszej nocie znów przeniosę Was w świat współczesnych Barbie playline, a dokładniej do serii Fashionistas, która w ostatnim czasie przeżywa swój renesans. Prawie rok temu KLIK trafiły do mnie pierwsze egzemplarze wówczas nowej serii modnych lalek i już wtedy wiedziałem, że na tym się nie skończy. Dziś, czyli rok później nadal jestem więźniem tej sprytnej pułapki. Naprawdę nie wiem, czy to dobrze, czy źle, że najtańsza linia lalek Barbie tak korzystnie zmieniła swój wizerunek i stała się kuszącym kąskiem. Nowości licznie przyciągają swoich fanów, bo są naprawdę ładne, mają różnorodne często znane i lubiane twarze, a ich stylizacje są tak skrajnie różne, że trudno zdecydować się na jedną. Cena sztuki to koszt wręcz niezauważalny dla przeciętnego portfela, ale gdy nagle stojące obok towarzyszki również zachęcają do kupna, to suma takiej przyjemności już lekko uwiera. Mnie się podoba większość, więc gdy tylko miałem okazję, kupiłem wszystkie, które znajdowały się na mojej liście i były dostępne w sklepie.
Zapraszam na prezentację mojej piątki nowych Fashionistas.
Fashionistas™ Barbie® 2015

Dossier
imię: Barbie (nr 14) Powder Pink
data przybycia do mnie: 30 stycznia 2016
seria: Fashionistas DGY54
produkcja: Made in China
numer katalogowy: DGY57
box date: 2015
na rynku: 2015
headmold: Millie 2013
ciało: BB 2015
ręce: PTS
nogi: brak artykulacji
oczy: niebieskie
usta: naturalny róż
włosy: blond

Ta Barbie jest moją nową ulubienicą z całej gromadki lalek z moldem Millie (2013). Wszystko z uwagi na piękne włosy z niecodzienną dla Barbie fryzurą, czyli burzą drobnych loczków. W całej historii Barbie na palcach jednej ręki można policzyć modele, które posiadają takie włosy. Wygląda znacznie lepiej niż na zdjęciach promocyjnych i  mile zaskoczyłem się jej wyglądem.
Fashionistas™ Barbie® 2015 numer 14 

Z gromadki na zdjęciu poniżej chciałbym jeszcze numery 19 i 18, ale nie widziałem ich w sklepach. Mam cichą nadzieję, że pojawią razem z nową falą lalek z różnymi ciałami.
Fashionistas™ Barbie® 2015

Prezentacja The New 2016 Fashionistas Line i trzy nowe sylwetki Barbie. Na tym zdjęciu widnieje spora liczba moich faworytek, które koniecznie must have o ile wszystkie będą w naszych sklepach.
thegeekiary.com

Fashionistas™ Barbie® 2015 numer 14 


Podoba mi się jej subtelna twarz, a zwłaszcza pastelowe, różowe usta, które w czasach modnej i wszechobecnej fuksji bardzo się wyróżniają.
Fashionistas™ Barbie® 2015 numer 14 

Fashionistas™ Barbie® 2015 numer 14 

Ubiór:
Biało-różowa sukienka z niebieskim paskiem, srebrny naszyjnik oraz błękitne buty na wysokim obcasie.
Fashionistas™ Barbie® 2015 numer 14 
*
Dossier
imię: Barbie (nr 20) Fancy in Flowers
data przybycia do mnie: 30 stycznia 2016
seria: Fashionistas DGY54
produkcja: Made in China
numer katalogowy: DGY65
box date: 2015
na rynku: 2015
headmold: Kim 2014
ciało: BB 2015
ręce: PTS
nogi: bark artykulacji
oczy: czekoladowe
usta: ciemny róż
włosy: brązowe

Cudna, ciemnoskóra piękność z kręconymi włosami, jest zdecydowanie mocnym ogniwem nowego wypustu. Skradła serca wielu fanów, ale nie ma co się dziwić, bo jest naprawdę urocza.
Fashionistas™ Barbie® 2015 numer 20 
Nowy headmold (Kim 2014) miał swoją premierę w zeszłorocznym wydaniu Fashionistas. Ciemny kolor skóry bardzo jej pasuje, wygląda jak rasowa modelka. Czekoladowe oczy idealnie komponują się z cerą. Uszy lalki zdobią jasne błękitne kolczyki.
Fashionistas™ Barbie® 2015 numer 20 

Fashionistas™ Barbie® 2015 numer 20 

Ubiór:
Żółta sukienka w różowe kwiaty i błękitne buty na koturnie.
Fashionistas™ Barbie® 2015 numer 20 

Ubiegłoroczna (niedostępna w naszym kraju) i tegoroczna przedstawicielka Fashionistas na nowych rysach Kim (2014). Trzeba przyznać, że ta nowa twarz jest bardzo ciekawa i ładnie wygląda w każdym odcieniu brązu.
Fashionistas™ Barbie® 2014 numer 12, Fashionistas™ Barbie® 2015 numer 20 
*

Dossier
imię: Barbie (nr 16) Glam Team
data przybycia do mnie: 6 luty 2016
seria: Fashionistas DGY54
produkcja: Made in China
numer katalogowy: DGY63
box date: 2015
na rynku: 2015
headmold: Asha 1990
ciało: BB 2015
ręce: PTS
nogi: brak artykulacji
oczy: turkusowe
usta: różowe
włosy: rude

Rudowłosa dziewczynka, to kolejne wybielenie rys Asha (1990) docelowo stworzonych dla czarnoskórej lalki. Ruda jest bardzo przyjemna w odbiorze i ma znaki szczególne, czyli kilka znamion na twarzy.
Fashionistas™ Barbie® 2015 numer 16

Włosy na pierwszy rzut oka wydają się jednolicie rude, ale gdy przyjrzymy się bliżej widoczne są jaśniejsze pasemka. Turkusowe oczy nie posiadają żadnego zbędnego cienia i bardzo ładnie komponują się w kolorem kreacji.
Fashionistas™ Barbie® 2015 numer 20 

Ubiór:
Sportowa, turkusowa, połyskująca sukienka z wydłużonym tyłem. Białe, wysokie sportowe buty oraz pierścionek z napisem love, rzadko spotykany akcent u nowych lalek.
Fashionistas™ Barbie® 2015 numer 20 

Dwa modele z wybielonymi rysami Asha (1990). Czy to przypadek, że obie lalki mają w swoim wyposażeniu element z napisem love?
Fashionistas™ Barbie® 2014 numer 9, Fashionistas™ Barbie® 2015 numer 20 
*

Dossier
imię: Barbie (nr 17)  Ice Cream Romper
data przybycia do mnie: 22 luty 2016
seria: Fashionistas DGY54
produkcja: Made in China
numer katalogowy: DGY60
box date: 2015
na rynku: 2015
headmold: Goddess 1998
ciało: BB 2015
ręce: PTS
nogi: brak artykulacji
oczy: piwne
usta: różowe
włosy: burgund z różowym spodem

Bardzo fajna lalka, której stylizacja wręcz krzyczy, że jest stworzona dla letniej pory roku. Możliwe, że jest lekko banalna, ale kto powiedział, że każda stylizacja musi być poważna i wizytowa? Mnie 17-tka bardzo się podoba i jest zdecydowanie jedną z tych ciekawszych w proponowanej grupie.
Fashionistas™ Barbie® 2015 numer 17 

Okulary, a raczej same oprawki w kolorze jasnego błękitu, to zabawny element jej garderoby. Włosy w kolorze burgund-u z jaskrawym, różowym spodem są zdecydowanie ciekawe i rzadko spotykane u lalek Mattela.
Fashionistas™ Barbie® 2015 numer 17 

Ubiór:
Letni kombinezon z motywem lodów na patyku oraz połyskujące, białe buty na koturnie.
Fashionistas™ Barbie® 2015 numer 17 

Trzy przedstawicielki headmoldu Goddess (1998) w serii Fashionistas 2014 i 2015. Każda skrajnie różna, a jednocześnie reprezentująca te same rysy. Nie umiałbym wybrać tylko jednej z nich i dlatego fajnie, że mam w zbiorze wszystkie trzy boginie.
Fashionistas™ Barbie® 2014, Fashionistas™ Barbie® 2015 numer 17 ,Fashionistas™ Barbie® 2014 numer 11
*

Dossier
imię: Ken (nr 4)
data przybycia do mnie: 22 luty 2016
seria: Fashionistas DGY66
produkcja: Made in China
numer katalogowy: DGY68
box date: 2015
na rynku: 2015
headmold: modyfikacja Jamal 1991 ?
ciało: 2013
ręce: PTS
nogi: brak artykulacji
oczy: brązowe
usta: cieliste
włosy: czarne

Trzeci męski przedstawiciel serii Fashionistas przy Kenie i Ryanie. Mulat z typową afro amerykańską urodą, jest bardzo przyjemny dla oka. Cieszy mnie, że Mattel choć śladowo powrócił do różnorodności również w męskim lalkowym świecie.
Fashionistas™ Barbie® 2015 numer 4

Grube brwi, przyjaźnie patrzące brązowe oczy, szeroki nos i równie szeroki uśmiech. Facet naprawdę ma fajny urok i przypomina mi Steven-a z lat 90-tych. Dziwna sprawa, bo głowa Kena nie posiada żadnej sygnatury. Moim zdaniem jest wzorowany na rysach Jamal (1991), ale nie jest identyczny, bo porównywałem z pierwowzorem.
Fashionistas™ Barbie® 2015 numer 4 

Ubiór:
Czarny podkoszulek w kwiaty oraz krótkie spodenki w kolorze zgniłej zieleni. Na stopach beżowe półbuty.
Fashionistas™ Barbie® 2015 numer 4

Tyle na dziś. Pozdrawiam wszystkich czytelników i przy okazji dzięki za wszystkie miłe maile.
Mars 

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety