czwartek, 2 kwietnia 2015

Fashionistas™ Barbie® 2014 cz.1 Barbie® and Barbie®

Witam w kwietniu. Wow, te trzy tygodnie zleciały "jak z bicza strzelił".

Na wstępie dzisiejszej noty chciałbym serdecznie podziękować za liczne maile pełne słów uznania dla mojej kolekcji. Naprawdę jest mi bardzo przyjemnie, że mimo braku opcji komentarza ktoś zadaje sobie trud, by napisać ot tak sobie, swoje odczucia. Korzystając z okazji, chciałbym wszystkich zachęcić do tego hobby, owszem może jest kosztowne, ale zdecydowanie daje dużo radości i satysfakcji.

Moje rady dla początkujących lub będących w kryzysie.
1. Zbieraj i daj zbierać innym.
2. Nie skupiaj się na przeszkodach, szukaj możliwości.
3. Hobby jest jak miłość... gdy o nie dbasz, odwdzięcza się radością i trwałością.
4. Idź swoim szlakiem, nawet jeśli modne są inne. Tylko wtedy osiągniesz prawdziwą satysfakcję z kolekcji.
5. Nie można być trochę w ciąży, albo się czemuś oddajesz, albo nie.

Lalek do skatalogowania na blogu czeka przeszło tuzin, a ja nie miałem czasu zrobić im zdjęć. Wiosna sprawia, że staje się głodny każdej wolnej chwili na świeżym powietrzu i jak tylko mogę, korzystam z tej opcji. Całe szczęście robię wiele sesji za jednym razem, więc jest szansa, że kwiecień będzie miesiącem prezentacji moich nowości.
Z każdym kolejnym egzemplarzem nowa twarz Barbie coraz bardziej mi się podoba! Kurczę, mam wielką nadzieję, że to przejściowe zauroczenie, bo inaczej przepadłem! Jeśli tak dalej pójdzie, to mój portfel i witryna nie wytrzymają naboru nowego inwentarza! Na chwilę obecną większość lalek sprowadzam z zagranicy lub ze sklepów internetowych, ale co będzie, gdy pojawią się we wszystkich sklepach na szeroką skalę?! 
Pożyjemy, zobaczymy, a teraz skupmy się na prezentacji nowych Barbie Fashionistas 2014! Z racji tego, że przygarnąłem naprawdę spory miot, dokonam ich prezentacji w parach. 

Na pierwszym ogniu usmażymy dwie Barbie. Na zakup tych lalek zdecydowałem się oczywiście z uwagi na nową, uroczą twarz. Chyba jednak mają jakiś ślad legendarnej Super Star! Naturalnie muszę wspomnieć o pudełkach, a właściwie o ich ciekawej grafice. Są naprawdę fajne i posiadają spójność z lalką! Boczny napis Fashionistas dopasowany jest kolorystycznie do części garderoby lalek. W tym przypadku do spodu sukienek.
Fashionistas™ Barbie® 2014 DFT85 CFG12, DFT85 CFG13

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 13 marca 2015 (piątek trzynastego dla mnie zawsze szczęśliwy) 
seria: Fashionistas 
produkcja: Made in China
numer katalogowy: DFT85 CFG12
box date: 2014
na rynku: 2015
headmold: Millie 2013
ciało: New 2013 - typ jak Model Muse tylko wersja dla playline 
ręce: PTS 
oczy: niebieskie
włosy: blond z pasemkami 
usta: różowe
Fashionistas™ Barbie® 2014 DFT85 CFG12

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 13 marca 2015 
seria: Fashionistas 
produkcja: Made in China
numer katalogowy: DFT85 CFG13
box date: 2014
na rynku: 2015
headmold: Millie 2013
ciało: New 2013 - typ jak Model Muse tylko wersja dla playline
ręce: PTS jedna zgięta w 90 stopni
oczy: niebieskie
włosy: blond 
usta: różowe
Fashionistas™ Barbie® 2014 DFT85 CFG13

Zapraszam do obejrzenia reklamy.


Obie Barbie pomimo słynnej nazwy Fashionistas nie posiadają artykulacji do której zdążyła przyzwyczaić się szersza publika zwykłych odbiorców (oraz zdobywców ciał). Opcję ruchomych kończyn dostają teraz tylko droższe egzemplarze (w szerokich pudełkach). Ta zmiana z pewnością wynika z niższych kosztów produkcji takiej lalki, ale mnie zupełnie ten fakt nie przeszkadza, bo i tak trzymam lokatorki w stanie NRFB. Osobiście lubię "sztywniary" (zwłaszcza z rękami PTS 90 stopni), bo kojarzą mi się z moją ulubioną epoką. Dzisiejsze Barbie przedstawią kilka nowych faktów ze swojej lalkowej anatomii, więc zapraszam na ich prezentację.

Barbie CFG12 ma jasne blond włosy z ciemniejszymi refleksami, zaczesane nad czołem do tyłu. Jej oczy ozdobione są dyskretnym, różowym cieniem. Usta pokryte kolorem modnej fuksji (w realu są ciemniejsze).
Fashionistas™ Barbie® 2014 DFT85 CFG12

Bardzo mi się podoba koszulka z napisem Be Your Self. Nareszcie coś zwykłego i bez brokatu.
Fashionistas™ Barbie® 2014 DFT85 CFG12

Fashionistas™ Barbie® 2014 DFT85 CFG12

Barbie CFG13 - włosy w kolorze jednolitego, słonecznego blondu są rozpuszczone i proste. Tęczówki lekko jaśniejsze od poprzedniczki. Górna powieka ozdobiona jest beżowym i brązowym cieniem. Usta pokryte jasnym odcieniem różu. Ten model najbardziej przypomina mi Super Stara (z drugiej połowy lat 90-tych).
Fashionistas™ Barbie® 2014 DFT85 CFG13

Fashionistas™ Barbie® 2014  DFT85 CFG13

Ta Barbie jest pierwszą moją lalką z płaskimi, drobnymi stopami, które nie posiadają artykulacji. Gdybym wyjmował lalki z pudełek w celu zabawy nimi, lekko wkurzyłbym się tym faktem. Barbie ciągle w baletkach? Nieee! ;)
Fashionistas™ Barbie® 2014  DFT85 CFG13

Obie Barbie różnią się kolorem ciał. Lalka po lewej jest lekko opalona, natomiast stojąca po prawej stronie ma jasną skórę. Popatrzcie też na różne stopnie zgięcia ręki w łokciu.
Fashionistas™ Barbie® 2014  DFT85 CFG13

Inne ustawienie dłoni przy prostej ręce. Przy okazji widać jakie torebki (i bransoletę) mają dziewczyny.
Fashionistas™ Barbie® 2014  DFT85 CFG13

Wszystkie moje Barbie z headmoldem New Face 2013! Czy przygarnę więcej? Tak, zdecydowanie tak!
Film Director 2014, Extra Long Hair 2014, Fashionistas™ Barbie® 2014 

Cała obsada pierwszej grupy Barbie Fashionistas 2014!
Fashionistas™ Barbie® 2014 

W następnej nocie przedstawię kolejny duet z serii. 

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety