czwartek, 16 sierpnia 2018

Bubbling Spa Barbie® 1983

Witam serdecznie w trzeciej nocie sierpnia. Po licznej dawce blond dziewczynek Barbie przyszedł czas na gadżety! Wiem, że moje teksty są monotematyczne, ale powtórzę to kolejny raz, że poza lalkami Barbie uwielbiam wszelkie gadżety stworzone dla nich, a im starsze i świetnie zachowane tym lepiej. 
Dziś na łamach mojego bloga prezentuję dodatek, który trafił do mojej kolekcji pod koniec maja, a jest nim kultowy Bubbling Spa 1983. 

Całość zakupiłem oczywiście w pudełku, co dla mnie jako konesera wszelkich opakowań jest bardzo ważne. Pudło mające równo 35 lat, kryło w sobie luksusową sześciokątną wannę, która za pomocą specjalnej pompki puszcza prawdziwe bąbelki (stąd nazwa).

Data przybycia zestawu: 1 czerwca 2018
Rok produkcji: 1983
Kraj produkcji: Made in U.S.A.
Seria: Bubbling Spa
Numer katalogowy: 7145

Bubbling Spa Barbie®  1983 

Bubbling Spa Barbie®  1983 

Pomimo swojego wieku Spa wygląda jak nowe, choć na aukcji widać było, że pudełko było otwierane, to stan wanny wskazuje, że nie była używana, a już z pewnością nie bawiło się nią żadne dziecko.
Bubbling Spa Barbie®  1983 

Taca z miską, dzbankiem i dwoma szklankami w kolorze jasnego pomarańczu - takie drobne akcesoria, to "kropka nas i" ! 
Bubbling Spa Barbie®  1983 

Piłka w tym samym kolorze co taca i naczynia.
Ręczniczek ma kolor różowy, a na zdjęciu promocyjnym jest niebieski, co może świadczyć, że nie jest od tego zestawu.
Bubbling Spa Barbie®  1983 

Bubbling Spa Barbie®  1983 

Bubbling Spa Barbie®  1983 

Tak się akurat złożyło, że posiadam w zbiorze Barbie, która widnieje na zdjęciu promocyjnym. Mowa o Sun Gold Malibu 1983, którą z przyjemnością prezentuję pierwszy raz na blogu (choć mam ją już kilka lat). Ciągle myślę by zrobić kiedyś oddzielną notkę o lalkach bez pudełek, które zamieszkują kilka moich witryn, ale z uwagi na charakter bloga i wieczne przybywanie rezydentek NRFB nie mam na to czasu. Przyznam szczerze, że myśl o wyjmowaniu kilkudziesięciu lalek i fotografowaniu ich sprawia, że ogarnia mnie lenistwo. Zdecydowanie wolę wykorzystywać "nowe" modelki w prezentacji takich właśnie gadżetów. 
Bubbling Spa Barbie®  1983  Sun Gold Malibu 1983

Bubbling Spa Barbie®  1983  Sun Gold Malibu 1983

Kilka słów o samej Barbie, która jest prześliczna. Opalona skwarka ze złotymi saranowymi, gęstymi włosami, niebieskimi oczami i czerwonymi ustami.
Bubbling Spa Barbie®  1983  Sun Gold Malibu 1983

Bubbling Spa Barbie®  1983  Sun Gold Malibu 1983

Bubbling Spa Barbie®  1983  Sun Gold Malibu 1983

Nie mogłem sobie odmówić sprawdzenia czy moje Spa faktycznie działa. Wyszedłem więc na balkon, wlałem wodę, wcisnąłem kilka razy pompkę i działa!!!  ♥
Bubbling Spa Barbie®  1983  Sun Gold Malibu 1983

Wystarczy kilka naciśnięć pompki, aby drobne bąbelki wylatywały przez dziurki przez pewien czas. Filmik umieszczę jutro na moim Intagramie KLIK


Zapraszam do obejrzenia reklamy.


Bubbling Spa Barbie® 1983 stoi przy domkach dla Barbie wypchanych różnymi cackami z tamtej magicznej epoki. 
Bubbling Spa Barbie®  1983 

Tyle na dziś.
Za tydzień kolejna dawka gadżetów dla Barbie w stricte letnim klimacie!

Mars collector Barbie  ♥ ♥ ♥

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety