czwartek, 2 sierpnia 2018

Fashionistas™ Barbie® 2017 numer 83

Witajcie w sierpniu!
Dziś na łamach mojego katalogu kolejna lalka kupiona w trakcie tegorocznej nadmorskiej majówki. Jest nią jedna z najładniejszych współczesnych lalek Barbie, czyli Barbie Fashionistas z numerem 83. 

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 2 maja 2018
seria: Asst. FJF76 Fashionistas
numer katalogowy: FJF68
produkcja: Made in China
box date: 2017
na rynku: 2018
headmold: Headmold Millie closed mouth 2015
ciało: 2015
ręce: PTS odchylane na bok
nogi: proste bez artykulacji
odcień skóry: śniady
oczy: niebieskie
usta: nude
włosy: platynowy blond

Zaczarowała mnie ta lalka i lubię jej doskonałą całość! Zobaczywszy tę ślicznotkę na półce sklepu z zabawkami nie mogłem sobie odmówić jej natychmiastowego posiadania. Jedyną wadą tej lalki jest zdecydowanie cena, która w porównaniu w zeszłorocznymi Barbie & fashion jest dosyć wysoka. 
Fashionistas™ Barbie® 2017 numer 83

Fashionistas™ Barbie® 2017 numer 83

Biała bluzeczka z falbaną, złoty naszyjnik z napisem "love" do tego jeansowe spodnie z aplikacjami czerwonych róż. 
Fashionistas™ Barbie® 2017 numer 83

Fashionistas™ Barbie® 2017 numer 83

Czerwona torebka typu woreczek na długim pasku.
Fashionistas™ Barbie® 2017 numer 83

Dodatkowe ubranko:
Błękitna sukienka z falbanką w granatową kratę.
Fashionistas™ Barbie® 2017 numer 83

Na stopach lalki czarne buty na paski.
Fashionistas™ Barbie® 2017 numer 83

Jak zapewne wiecie mam ogromną słabość do lalkowych kapeluszy, więc to czarne nakrycie głowy, to kolejny plus tej lalki. 
Fashionistas™ Barbie® 2017 numer 83

Fashionistas™ Barbie® 2017 numer 83

Headmold Millie closed mouth 2015 sprawia, że Barbie wygląda naprawdę dystyngowanie. Niebieskie oczy z czarnym eyelinerem do tego jasne brwi i usta w kolorze nude. Włosy są dość nietypowe, a właściwie nietypowa jest ich długość, która sięga lalce niespełna do ramion. Patrząc na zdjęcia możemy ulec wrażeniu, że włosy są skryte na placami, ale prawda jest taka, że widać gdzie się kończą. 
Fashionistas™ Barbie® 2017 numer 83

Fashionistas™ Barbie® 2017 numer 83

Zdjęcie Mattela-a ukazujące dziewczynkę bawiącą się prezentowanym modelem Barbie. Bardzo rozczulają mnie te zdjęcia, patrząc na nie mam przed oczami moje dzieciństwo i nieżyjącą siostrę. 


Pozostałe lalki z serii FJF76. Jeszcze jedną z nich prezentowałem w maju KLIK
Fashionistas™ Barbie® FJF67 2017

Razem z lalką kupiłem sobie również zestawy fashion, które same wpadają mi w ręce. Może to się wydać dziwne moim czytelnikom, ale mnie takie zestawy cieszą tak samo jak lalki. Uwielbiam dodatki dla Barbie!!!!! 
Na pierwszy ogień idzie dwupak FBB81. 
Fashion Barbie FBB81-FBB81 2016

Srebrne okulary, futerko z motywem lamparta do tego codzienna sukienka w kolorze morelowym.
Fashion Barbie FCT81-FBB81 2016

Biała koszulka z seledynowymi rękawkami z tęczowym napisem do tego jeansowe spodenki z czarnymi obszyciami. 
Fashion Barbie FCT81-FBB81 2016

Dodatki drobne bardzo mnie rozbawiły, a to dlatego, że to dokładnie ten sam fason butów i torebki, które Barbie 83 ma w pudełku, tylko w innych kolorach. 
Fashion Barbie FCT81-FBB81 2016

Fashion Barbie FCT81-FBB81 2016

Inne sety z serii FCT81.
Fashion Barbie FCT81 2016

Kolejne fashion to przepiękna seledynowa sukienka z plisowaną długą falbaną. 
Fashion Barbie CFX92-DNV26 2015

Dodatki drobne:
Seledynowa mała torebeczka i perłowe szpileczki.
Fashion Barbie CFX92-DNV26 2015

Fashion Barbie CFX92-DNV26 2015

Inne stroje z serii CFX92.
Fashion Barbie CFX92

Tu zdjęcie z mojego instagram-u, które opublikowałem 3 maja, będąc na majówce nad morzem. Widać tu jeszcze pudełko od Totally Hair™ Barbie® 25 Anniversary 2016 KLIK, którą miałem już w dwóch egzemplarzach, ale nie mogłem sobie odmówić (widząc ją na półce) posiadania trzeciej. 


Tyle na dziś. :)
Mars collector Barbie  ♥ ♥ ♥

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety