czwartek, 29 marca 2018

Barbie® doll & furniture 2016

Witam w ostatniej notce marca. Dziś na tapecie kolejna Barbie z rodziny współczesnego playline-u, którą kupiłem pod wpływem typowego dla mnie impulsowego "chcieja". Tak chyba już będzie zawsze, że gdy tylko pojawię się okolicy stoiska z Barbie nie wyjdę z niego bez lalkowgo fanta. Jak już wielokrotnie pisałem mam ogromną słabość do wszelkiego rodzaju gadżetów dla Barbie, więc będąc w moim ulubionym sklepie z zabawkami nie mogłem się powstrzymać by nie kupić lalki w łazience. 

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 28 stycznia 2018
seria: Fashionistas: DVX51
numer katalogowy: DVX53
produkcja: Made in China
box date: 2016
na rynku: 2017
headmold: Headmod Neysa 2014
ciało: Original 2015
ręce: PTS odchylane na bok
nogi: proste bez artykulacji
odcień skóry: śniady
oczy: szare
usta: różowe
włosy: brązowe

Zestaw zapakowany jest w spore, tekturowe pudełko z przezroczystą szybką, przez którą doskonale widać zarówno lalkę jak i akcesoria. 
Barbie® doll & furniture 2016 

Z tyłu zdjęcie promocyjne i łazienka w całej okazałości z lustrem, szafeczką pod umywalkę i akcesoriami na wannie. 
Barbie® doll & furniture 2016 

Bok pudła przedstawia rysunki Barbie Fashionistas, a dokładnie lalki z pierwszej serii 2014. Widać tu między innymi jasnoskórą Artsy, L.A z "wygolonym" bokiem, czy czarnoskórą Goddess. Jestem w ogromnym szoku, że minęły już trzy lata od kiedy polowałem na nie w sklepach. 
Barbie® doll & furniture 2016 

Pudełko można łatwo otworzyć i wysunąć zawartość na tekturce - sesja bez odblasków jest znacznie łatwiejsza i przyjemniejsza w obiorze. Jak już wspominałem wyżej w zestawie znajduje się umywalka z lustrem i szafką, której nogi schowane są w specjalnej przegródce w podłodze pudełka. 
Barbie® doll & furniture 2016 

Żółta myjka, malinowy dozownik na płyn, pomarańczowa szczotka do mycia pleców i biały ręczniczek ze wzorem. 
Barbie® doll & furniture 2016 

Biała, nowoczesna w kształcie umywalka z satynową baterią osadzona jest na niebieskiej szafce z owalnym lustrem. 
Barbie® doll & furniture 2016 

Gwóźdź programu, czyli przeźroczysta jasno różowa wanna z baterią umieszczoną po środku oraz specjalną różową półeczką, którą zaczepia się o brzegi wanny. 
Barbie® doll & furniture 2016 

W pudelku znajduje się również lalka obdarzona jednym z moich ulubionych współczesnych headmoldów, czyli Neysa 2014. Ubrana jest w ciuszek wyglądem przypominający ręcznik, który owija jej ciało, ale z uwagi na ramiączka można uznać, że to specjalna garderoba łazienkowa. 
Barbie® doll & furniture 2016 

Barbie® doll & furniture 2016 

Lubię jej klasyczny wygląd, czyli brązowe włosy z jasnymi refleksami, grube brwi i szare oczy. Moim zdaniem tak powinna wyglądać twarz tradycyjnej nowej Barbie. Dołeczki w kościach policzkowych są naprawdę urokliwe.
Barbie® doll & furniture 2016 

Barbie® doll & furniture 2016 

Barbie® doll & furniture 2016

W serii DVX51 2016 były jeszcze mini gabinet i segment kuchenny. 

Różne gadżety współczesnego playline-u grill, rower, hamak, wanna i umywalka, meble do salonu (jeszcze nie opisałem), samochód i szereg drobiazgów takich jak sushi, lornetka, itd. Nie umiem się powstrzymać w przygarnianiu kolejnych. Coś mi się wydaje, że moja pasja Barbie umrze razem ze mną, bo z biegiem lat oraz rozrostu kolekcji nie czuję przesycenia, a jedynie jeszcze większą chęć "lalkowania". Z pewnością pomaga w tym posiadanie lalkowego pokoju, który jest idealnym rozwiązaniem dla sporych kolekcji. 
My collection Barbie 

Tyle na dziś. W kwietniu rozpoczynam cykl notek o lalkach archiwalnych, więc miłośników lat 80-tych i 90-tych zapraszam szczególnie.  ♥ ♥ ♥

Mars collector Barbie

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety