czwartek, 17 października 2019

Funtime Barbie® 1986

Witajcie,

Dziś przedstawię Barbie, która od wielu lat była na mojej liście "kup mnie" jednakże jakoś nie miałem do niej szczęścia. Co ma wisieć nie utonie i w połowie czerwca trafiła do mnie piękność, którą pamiętam z katalogów promujących serię mebelków Living Pretty Barbie i zestaw bielizny Fancy Frills.

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie:  17 czerwca 2019
numer katalogowy: 3719
produkcja: Made in China
box date: 1986
na rynku: 1987
headmold: Superstar 1976
ciało: TNT 1966
ręce: PTR
nogi: gumowe zginane na 3
odcień skóry: śniady
oczy: niebieskie
usta: różowe
włosy: słomkowe

Funtime Barbie® 1986 

Funtime Barbie® 1986 

Zdjęcia promocyjne czterech lalek z serii Funtime Barbie. Widzimy tu Barbie w różu (1738), wrzosie (3718), błękicie (3717) oraz Barbie AA (1739) również w różu. 
Funtime Barbie® 1986 

Funtime Barbie® 1986 

Strój:
Błękitny strój koszulka i spodenki ze srebrną nitką i motywem zegara. 
Funtime Barbie® 1986 

Dodatkowy gadżet w postaci zegarka elektronicznego (na lata 80 szczyt techniki) skierowany do młodych właścicieli Barbie. 
Funtime Barbie® 1986 

Uwielbiam włosy tej barbie, długie lśniące i w moim ulubionym słomkowym odcieniu ze słonecznymi pasemkami - śliczności. 
Funtime Barbie® 1986 

Funtime Barbie® 1986 

Przepiękny rysunek oka z dwukolorową tęczówką i różowym cieniem. Ciemne brwi i pastelowe różowe usta. Bez wątpienia mogę stwierdzić, że ta twarz jest w ścisłej 10 moich ulubionych Superstarek. 
Funtime Barbie® 1986 

Kilka zdjęć promocyjnych z udziałem prezentowanej dziś Funtime Barbie. 
Funtime Barbie® 1986 

Funtime Barbie® 1986 

Funtime Barbie® 1986 

Funtime Barbie® 1986 

Na koniec moja Funtime Barbie (egzemplarz bez pudełka) ubrany w piękne fashion Fancy Frills. 
Funtime Barbie® 1986 

Mars collector Barbie ♥ ♥ ♥

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety