czwartek, 24 października 2019

Magic Van Barbie® 1986

Witajcie,

Dziś na tapecie będzie królował kupiony w marcu Magic Van Barbie 1986. Przypomniało mi się, że nie robiłem mu prezentacji w chwili gdy robiłem notkę o Journal Barbie 1990 KLIK.

data przybycia do mnie:  15 marca 2019
numer katalogowy: 3719
produkcja: Made in China
box date: 1986
na rynku: 1987

Naturalnie gadżet nabyłem w oryginalnym pudełku, które po tylu latach jest takim samym zabytkiem jak samo autko. Boks jest naprawdę sporych gabarytów i może patrząc na poniższe zdjęcie tego nie widać, ale nadmienię, że stoi na 50 centymetrowym stoliku z IKEA, więc można to sobie łatwo zobrazować. 
Magic Van Barbie® 1986 

Pudło obfituje w szereg pięknych zdjęć promocyjnych, które uwielbiam! Poza Barbie i Skipper dwiema siostrami blondynkami widzimy tu również Kena bruneta, do którego mam ogromny sentyment. Może to co napiszę wyda się się komuś dziwne, ale w mojej pamięci bardziej utkwił Ken brunet niż blondyn, mimo że tego drugiego było statystycznie więcej. To właśnie ciemnowłosy przewijał się w katalogach, które wertowałem, gdy byłem małym smarkaczem. 
Magic Van Barbie® 1986 

Barbie i Ken brunet ubrani w jasny jeans, krzyk mody końcówki lat 80-tych. Chyba muszę sobie sprawić to ubranko dla Kena żeby zobaczyć ten obrazek w pełni na żywo. :) 
Magic Van Barbie® 1986 

Magic Van Barbie® 1986 

Magic Van Barbie® 1986 

Magic Van Barbie® 1986 

Doskonale pamiętam reklamy, pełne kunsztu i dbałości o detale, adekwatne do jakości reklamowanego towaru.


Tak się składa, że posiadam Barbie, która promowała Magic Van Barbie, więc łatwo mi było odwzorować główne zdjęcie z pudełka. 
Magic Van Barbie® 1986 

Magic Van Barbie® 1986 

Van się rozkłada tworząc dość sporą strefę użytkową. Niestety mojemu zestawowi brak oryginalnych mebelków dodatkowych, czyli żółtego okrągłego stołu i dwóch również żółtych krzeseł. Zastąpiłem je innymi meblami z asortymentu Barbie.
Magic Van Barbie® 1986 

W środku znajdują się takie urządzenia jak kuchenka z piekarnikiem, oraz toaletka z umywalką i otwieraną szafką. Obok wygodna sofa (schowek). 
Magic Van Barbie® 1986 

Magic Van Barbie® 1986 



Van nie tylko się rozkłada, ale również ma możliwość odłączenia od części użytkowej zmieniając się w mini autko terenowe. 
Magic Van Barbie® 1986 

Mini autko może pomieścić cztery "osoby" tu sytuacja jak ze zdjęcia promocyjnego Barbie, Ken i Skipper siedząca na jednej z tylnych kanap. 
Magic Van Barbie® 1986 

Sielanka na maksa - Barbie, Skipper i Ken odpoczywają w strefie użytkowej. 
Magic Van Barbie® 1986 

Magic Van Barbie® 1986 

Pomieszczenie na półmetrowym stoliku mini autka i części wypoczynkowej było niemożliwe, więc dalsza prezentacja musiała się odbyć na podłodze - na zdjęciu tego nie widać, ale zestaw jest naprawdę pokaźnych rozmiarów.
Magic Van Barbie® 1986 

Zdjęcia promocyjne z moich niemieckich Journal Barbie. Twarzą Magic Van Barbie jest zdecydowanie Feeling Fun Barbie znana w Europie jako Jeans Barbie. 
Magic Van Barbie® 1986 

Magic Van Barbie® 1986 

Mam jeszcze katalog, w którym ten zam zestaw promują Barbie i Ken z kolorowej serii UNITED COLORS OF BENETTON 1990.

Na koniec moja małe "Barbojewo" :D
Magic Van Barbie® 1986 

Za tydzień kolejna dawka moich łupów lalkowych.
Mars collector Barbie ♥ ♥ ♥

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety