czwartek, 3 października 2019

Show "N Ride Barbie® 1988

Witajcie w pierwszej nocie października. Dziś na łamach mojego bloga prezentuję kolejną Barbie archiwalną, która trafiła do mnie w maju. 

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 31 maja 2019
numer katalogowy: 7799
produkcja: Made in China
box date: 1988
na rynku: 1989
headmold: Superstar 1976
ciało: TNT 1966
ręce: PTR
nogi: gumowe zginane na 3
odcień skóry: śniady
oczy: niebieskie
usta: czerwone
włosy: słomkowe

Sporej wielkości pudełeczko kryje Barbie i szereg dodatkowych gadżetów.
Show N Ride Barbie® 1988 

Zdjęcie promocyjne ukazujące naszą modelkę i jej białego konia ze złotą grzywą. 
Show N Ride Barbie® 1988 

Strój:
Biała bluzka z żabotem na którym widnieje literka B jak Barbie, na to czerwony żakiecik zapinany na zatrzask i brązowe spodnie o specjalnym kroju. 
Show N Ride Barbie® 1988 

Gadżety:
Ciemno granatowa płachta dla konia z wielką literką B jak Barbie. 
Show N Ride Barbie® 1988 

Granatowa spódnica w kształcie dzwonu. 
Show N Ride Barbie® 1988 

Dwa woreczki foliowe w jednym brązowe kozaki i czapka dżokejska w drugim szczotka do włosów i podkowy dla konia.  
Show N Ride Barbie® 1988 


Show N Ride Barbie® 1988 

Piękna buzia SS tym razem z piękną brzoskwiniową cerą, niebieskimi dużymi oczami, błękitnymi cieniami i czerwonymi ustami. Najbardziej nietypowe w jej twarzy są zdecydowanie brwi, które są tak jasne, że wyglądają jak by były rozmyte. 
Show N Ride Barbie® 1988 

Słomkowe włosy utrzymane są w pięknych dużych lokach. 
Show N Ride Barbie® 1988 

Show N Ride Barbie® 1988 

Zdjęcia promocyjne w jednym z moich Journali przedstawiają lalkę, konia, psa i inne dodatki. 
Show N Ride Barbie® 1988 

Zastanawia mnie, jaki model Barbie został wykorzystany przy sesji na zdjęciu poniżej. Na fotce widzimy lalkę z bardzo długimi włosami uczesanymi w wysoki kucyk. Przyszło mi na myśl, że może to być Tropical Barbie, ale nie zgadzają mi się ręce zgięte w 90 stopni. Bardzo mi się ona podoba i chciałbym aby istniała w sprzedaży.
Show N Ride Barbie® 1988 

Za tydzień kolejna Barbie z mojej kolekcji. :)

Mars collector Barbie ♥ ♥ ♥

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety