czwartek, 28 maja 2015

Style™ Barbie® - Midge™ 2013

"Pojawiasz się i znikasz, i znikasz, i znikasz, 
Mam na twym punkcie bzika, mam bzika, mam bzika, 
Daj się sobą nacieszyć, nacieszyć, nacieszyć" ... itd.
Takie słowa mógłby zaśpiewać nie jeden fan rudowłosej Midge. Do tego znikania w ciągu całego pięćdziesięciolecia swojego istnienia zdążyła już wszystkich fanów przyzwyczaić. Czasem czekamy na nią nawet kilkanaście lat, ale gdy już wreszcie zechce się pojawić, to zawsze olśniewa. Zapraszam na prezentację uroczej Midge z serii Barbie Style, to jej druga odsłona (nie licząc dwupaku Life in the Dreamhouse z Barbie) po wielkim powrocie w roku 2012 (KLIK). 

Dossier
imię: Midge
data przybycia do mnie: 29 kwietnia 2015
seria: Barbie Style
produkcja: Made in China
numer katalogowy: Asst. CFV24 CBD30
box date: 2013
na rynku: 2014
headmold: Steffie 1971
ciało: BB artykulacja
ręce: artykulacja
oczy: niebieskie
włosy: rude
usta: różowe

Midge jest przepiękna i zdecydowanie warta posiadania w kolekcji. Ma świetny strój i ciekawe dodatki, a jej super pudełko, które imituje okładkę pisma, świetnie komponuje się z lalką. 
Barbie Style™ - Midge™ 2013

Tył pudła prezentuje drugi wypust lalek z serii Barbie Style w którym pojawia się urocza Midge. W składzie obecna jest Raquelle i dwa modele Barbie, jeszcze na rysach GG (1998). W tamtym czasie właśnie kończą się prace nad nowym moldem Barbie New Face sygnowanym rokiem 2013, ale cały świat jeszcze nic o tym fakcie nie wie. 
Barbie Style™ - Midge™ 2013

Komplet ośmiu lalek z dwóch wypustów serii Barbie Style 2013

Na rynku jest już dostępna kolejna seria Barbie Style (z nową twarzą Barbie). Lalka w spódnicy w paski już trafiła na moją wishlistę. 
Pierwsze wydanie Barbie Style 2014 (na rynku 2015) - z nową twarzą Barbie 

Barbie Style™ - Midge™ 2013

Barbie Style™ - Midge™ 2013

Bardzo podoba mi się uroczy strój Midge. Miętowy sweter, biała koszula z koronkowym kołnierzykiem i czerwony pasek z kokardą - moim zdaniem to super połączenie. 
Barbie Style™ - Midge™ 2013

Na uwagę zasługują jeansowe spodnie w kropki i czerwone szpilki pasujące do paska.
Barbie Style™ - Midge™ 2013

Buzi Midge nie trzeba reklamować i choć obraz mówi sam za siebie, to ja oczywiście to zrobię. Jest przeurocza! Subtelne piegi, jasno różowa szminka zdobiąca jej całuśne usta. Rootowane, długie rzęsy świetnie zdobią ładne, niebieskie oko. 
Barbie Style™ - Midge™ 2013

Barbie Style™ - Midge™ 2013

Barbie Style™ - Midge™ 2013

Okulary i zegarek są naprawdę wow! Taki styl idealnie pasuje do Midge. 
Barbie Style™ - Midge™ 2013

Okrągła torba imitująca skórę. Całość jest bardzo vintage.
Barbie Style™ - Midge™ 2013

Barbie Style™ - Midge™ 2013

Barbie Style™ - Midge™ 2013

Małe porównanie obu współczesnych Midge. Już na pierwszy rzut oka widać różnicę w odcieniu rudości włosów. Style ma odcień bardziej stonowany, a Dreamhouse intensywnie rudy. Obie zachowały w swoich strojach zamiłowanie do kropek. Najważniejsza różnica - Midge Style ma zdecydowanie mniejszą głowę. 
Barbie Style™ - Midge™ 2013

Z niecierpliwością czekam na kolejne odsłony Migde i ciekaw jestem kiedy się pojawi. W nowym wypuście Style 2014 ponownie występuje postać Teresy, więc jeśli schemat z poprzedniego roku się powtórzy, to jest szansa, że ruda pojawi się w następnym. Pożyjemy, zobaczymy, bo u Mattela nigdy nie ma pewności! 
Barbie Style™ - Midge™ 2013

Tyle na dziś. Kolejna nota jest dla mnie samego niespodzianką, ponieważ pierwszy raz w historii mojego katalogu nie mam na stanie żadnej nowej lalki. ;) 
Pozdrawiam wszystkich czytelników.
Mars 

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety