czwartek, 16 kwietnia 2015

Fashionistas™ Barbie® 2014 cz.3 Summer®, Teresa®, Ken® and Ryan®

Dziś kolejna i ostatnia notka z cyklu prezentacji pierwszego wypustu lalek Fashionistas. W poprzednim założeniu dziś miała być prezentacja duetu, ale uznałem, że będzie kwartet. Sporządzanie oddzielnej noty dla Kena i Ryana szybko wydało mi się mało sensownym pomysłem, zwłaszcza, że obaj zamieszkali u mnie raczej dla przykładu i kompletacji serii.
Poniżej zdjęcie całej brygady, która zasiliła moją kolekcję powiewem współczesnych czasów. Ta seria z uwagi na swój całokształt zasługuje na obecność w zbiorze. Lalki są naprawdę fajnie ubrane, pudełka mają świetny look no i co najważniejsze, jest to pierwsza duża seria, w której Barbie ma nową twarz. Pierwszy wypust niedawno pojawił się w polskich sklepach, cena jednej lalki jest naprawdę śmieszna, więc tylko masowo ładować do koszyka i ruszać do kasy. 
Fashionistas™ 2014 

Zdjęcie z tyłu pudełek przedstawia wszystkie lalki z pierwszego wydania. 
Od lewej: Barbie, Ken, Teresa, Nikki, Barbie, Ryan, Raqelle, Summer.
Fashionistas™ 2014 




Nowa seria Fashionistas ciągle nawiązuje do serialu animowanego Life in the Dreamhouse. Zarówno obsadą jaki i modą, która występuje w odcinkach. Szkoda tylko, że z ekipy lalek znów zniknęła ruda Midge, ale z tą Midge (KLIK) już tak jest. Zdążyła nas do swojego znikania przyzwyczaić.

Zaczynamy prezentację. 
Teresa i Summer, to moje ulubienice (zaraz po Barbie). Muszę przyznać, że wraz z zabiegiem zmiany twarzy u Barbie, nowe playline zaczęły mnie bardzo przyjemnie zaskakiwać i dziwnie przyciągać. 
Fashionistas™ Teresa, Summer 2014 

Najbardziej atrakcyjną postacią z całego pierwszego wypustu jest zdecydowanie Summer. To właśnie ona rozpoczyna reklamę telewizyjną pojawiając się w spocie nawet przed samą Barbie. Wszystko z uwagi na bardzo lubiany headmold Lea/Kayla 2000, który w tym wydaniu po kilku latach nieobecności powrócił do świata playline. Summer ubrana jest w sukienkę w geometryczne wzory w której wgląda bardzo szykownie i dziewczęco. Tylna ścianka pudełka jeszcze bardziej podkreśla klimat lalki. W sumie można powiedzieć, że każda z nich "pozuje" na ściance, specjalnie do niej dobranej. :)

Dossier
imię: Barbie (Summer)
data przybycia do mnie: 13 marca 2015
seria: Fashionistas
produkcja: Made in China
numer katalogowy: DFT85 CFG16
box date: 2014
na rynku: 2015
headmold: Kayla/Lea 2000
ciało: New 2013
ręce: PTS
oczy: brązowe
włosy: koniak z blond pasemkami
usta: różowe 
Fashionistas™ 2014 CFG16

Zastanawia mnie, czy zmiana headmoldu Summer 2011 na Lea/Kayla 2000, to zabieg stały, czy tylko kaprys projektantów w celu zwiększenia uwagi kolekcjonerów. Włosy Summer są w kolorze koniaku. Całość zdobią pasma w kolorze złotego blondu. Jasno brązowe oczy ładnie komponują się w włosami. Summer, to zdecydowanie najsilniejsze ogniwo serii. 
Fashionistas™ Summer® 2014 CFG16

Fashionistas™ Summer® 2014 CFG16

Fashionistas™ Summer® 2014 CFG16

Ciężkie buciory do krótkiej sukienki, to hit tego sezonu! Całe szczęście, że projektanci lalek znów stroją je zgodnie z trendami mody, a nie tylko w neon i brokat!
Fashionistas™ Summer® 2014 CFG16

Moje dwie Summer (playline) w kolekcji. Obie z innym headmoldem, ale każda na swój sposób urodziwa. Projektanci Mattela podtrzymują miłość Summer do strojów w geometryczne wzory. Lalka zaczęła kojarzyć się z konkretnym stylem, fajnie.
Fashionistas™ Summer® CFG16, Life in the Dreamhouse™ Summer® 2012

*

Dossier
imię: Barbie (Teresa)
data przybycia do mnie: 13 marca 2015
seria: Fashionistas
produkcja: Made in China
numer katalogowy: DFT85 CFG14
box date: 2014
na rynku: 2015
headmold: Summer 2003
ciało: New 2013
ręce: PTS
oczy: zielone
włosy: czarne z jasnymi pasemkami
usta: różowe

Teresa jest również bardzo ładna. Muszę przyznać, że nigdy nie przepadałem za headmoldem Summer 2003, ale w tym wydaniu naprawdę mi się podoba. Lalka ma śniadą cerę i fajnie dobrany strój. Całość jest zdecydowanie na wielki plus! Już kolejny raz projektanci konsekwentnie ubierają Teresę w jej ulubione, kwiatowe lekko hipisowskie wzory. Tylna tekturka również w kwiatach doskonale dopełnia całość.
Fashionistas™ Teresa® 2014 CFG14

Oczy w kolorze butelkowej zieleni ozdobione są lekkim, praktycznie niewidocznym morelowym cieniem. Do tego te naturalne, koralowe usta. Włosy Teresy są ciemno brązowe, lśniące i ogólnie wyglądają jakoś tak bardzo ludzko.
Historia w pigułce:
Headmold Summer (2003) zadebiutował wraz z serią Cali / California Girl w 2004 roku. Seria wprowadziła w świat Barbie kilku nowych przyjaciół, między innymi właśnie Summer (2003) stąd nazwa headmoldu. Pięknie opalona, a jej aurze towarzyszył zapach oleju kokosowego. Summer była nowością z dużym uśmiechem - kompletną dziewczyna z Kaliforni, ale nie blondynką. Z czasem headmold 2003 został wykorzystany do kilku innych lalek. Podczas pierwszej dekady lat 2000-tych lalka występowała w rożnych odcieniach skóry (również jako Azjatka). Lalki Fashionistas w których headmold 2003 kontynuuje swój byt, początkowo nie dostały imion. Towarzyszyły im przymiotniki takie jak Sassy, ​​Sporty, Glam itp lalki często debox są praktycznie bez tożsamości. Obecnie hedamold 2003 występuje jako Teresa. I choć na opakowaniu nie ma imienia podpowiedzią jest serial Life in the Dreamhouse. Ciekawe co będzie dalej. 
Fashionistas™ Teresa® 2014 CFG14

Fashionistas™ Teresa® 2014 CFG14

Teresa ma płaskie stopy (brak artykulacji) odziane w kozackie, wiosenne sandały.
Fashionistas™ Teresa® 2014 CFG14

Moje dwie Teresy, obie z inną twarzą. Ponownie uważam (jak w przypadku Raqelle KLIK), że buzię z serii Life in the Dreamhause powinna dostawać już każda kolejna Teresa. Dziwie się, że Mattel wykorzystał fajny headmold jednorazowo i powrócił do rutyny, choć jak pisałem wyżej, to konkretne wydanie Teresy Fashionistas nadzwyczajnie mnie się podoba. Powtórzę się, ale fajnie obserwować fakt, że obie Tereski mają ten sam styl ubierania. Bluzki z kwiatowym motywem, falbanki, jeansowe spódniczki, buty z frędzlami. Lalka ma jakąś cechę, nie jest tylko szatynką inną od Barbie, a ma jeszcze swój własny styl. 
Fashionistas™ Teresa ® CFG14, Life in the Dreamhouse™ Teresa ® 2012

*

Dwa chłopaki z jednej paki, czyli Ryan i Ken.
Fashionistas™Ken®, Ryan® 2014 

Na Kena zdecydowałem się dla czystego posiadania egzemplarza z plastikową fryzurą. W zeszłym roku kupiłem podobnego, ale tak się zdarzyło, że zamieszkał u córki mojej koleżanki, więc teraz nadarzyła się okazja odkupienia. Nawet dobrze wyszło, bo stylizacja tego gościa bardziej mi się podoba. Czerwone spodnie sprawiają, że ten Ken nie zginie w tłumie. ;)

Dossier
imię: Ken
data przybycia do mnie: 13 marca 2015
seria: Fashionistas
produkcja: Made in China
numer katalogowy: BCN42 CFG19
box date: 2014
na rynku: 2015
headmold: Ken 2012
ciało: New 2013
ręce: PTS
oczy: niebieskie
włosy: blond
usta: cieliste 
Fashionistas™ Ken® 2014 CFG19

Plastikowa fryzura mnie osobiście nie przeszkadza, a wręcz uważam, że Ken wygląda w niej o wiele lepiej niż z dziwnie ufryzowanymi kłakami, ale to tylko moje zdanie. Spojrzenie Kena mówi "nie skrzywdziłbym nawet muchy". Ogólnie jest raczej śliczny niż męski, ale niech sobie będzie taki jaki jest, bo i tak się cieszę, że zawitał do mojego Barbielandu. :)
Fashionistas™ Ken® 2014 CFG19

Fashionistas™ Ken® 2014 CFG19

To moje jedyne Keny z headmoldami typu laluś. Ja już zawsze będę fanem Kena z lat 80-tych (1983 - 1988). W tamtych latach Ken robił wrażenie męskiego, dojrzałego i twardego kolesia z zasadami. Dzisiejsze Keny, to dla mnie chłopaczki, którzy wyglądają na 16 lat. Nową Barbie nawet polubiłem, ale nowego Kena mogę nadal jedynie tolerować.
Life in the Dreamhouse™ Ken® 2012, Fashionistas™ Ken® CFG19, Fashionistas™ Ken® 2010

*

O Ryanie mogę napisać podobnie. Jedyne fakt, że jest brunetem sprawia, że wygląda odrobinę mniej lalusiowato. Podoba mi się synchronizacja koszulki w tłem pudełka i kolor szortów.

Dossier
imię: Ken (Ryan)
data przybycia do mnie: 13 marca 2015
seria: Fashionistas
produkcja: Made in China
numer katalogowy: BCN42 CFG20
box date: 2014
na rynku: 2015
headmold: Ryan 2012
ciało: New 2013
ręce: PTS
oczy: piwno-brązowe
włosy: ciemno brązowe
usta: cieliste 
Fashionistas™ Ryan® 2014 CFG20

Fashionistas™ Ryan® 2014 CFG20

Fajne buty z węża!? ;)
Fashionistas™ Ryan® 2014 CFG20

Tak jak w przypadku Kena u Ryana również wolę gumową fryzurę, bo jest zdecydowanie bardziej schludniejsza i mniej młodzieżowa. 
Fashionistas™ Ryan® CFG20, Fashionistas™ Ryan® 2012 

Za kulisami:
Cały lalkowy inwentarz wykorzystany przy sesji studyjnej (w moim gabinecie) w dniu 28 marca 2015 roku. Powiem szczerze, że ostatnio mam mega lenia do robienia zdjęć. Dlatego zawsze staram się zrobić jak najwięcej jednego dnia.


Kolejnym moim celem zakupowym będą lalki z kontynuacji serii. Czy chcę mieć wszystkie? Raczej tak, choć mam oczywiście swoje faworytki. Tym razem jednak poczekam aż pojawią się w polskich sklepach, by znów nie trafić (drogą losową) na jakiś wadliwy egzemplarz (jak w przypadku włosów Nikki) i oczywiście by nie przepłacać. Chyba, że nie pojawią się wcale, jak Film Director, czy Extra Long Hair, to znów będzie trzeba sprowadzić laski z zagranicy.

To tyle na dziś. Kolejną notkę planuje dopiero po majówce. Wkrótce biorę urlop i ruszam nad nasze polskie morze naładować jodem moje zmęczone akumulatory. Przy okazji wszystkim czytelnikom życzę udanej majówki.
Mars :)

czwartek, 9 kwietnia 2015

Fashionistas™ Barbie® 2014 cz.2 Raquelle® and Nikki®

Przyszedł czas na przedstawienie kolejnego duetu lalek z nowej serii Fashionistas. Dziś na świecznik idą Raquelle i Nikki. Dwie brunetki o skrajnym odcieniu skóry. 
Fashionistas™ Raquelle® and Nikki® 2014



Dossier
imię: Barbie (Raquelle)
data przybycia do mnie: 13 marca 2015
seria: Fashionistas
produkcja: Made in China
numer katalogowy: DFT85 CFG15
box date: 2014
na rynku: 2015
headmold: Raquelle 2010
ciało: New 2013
ręce: PTS i PTR
oczy: piwno-brązowe
włosy: czarne z jasnymi pasemkami
usta: różowe 

Zaczynamy od Raquelle, której stylizacja bardzo mi się podoba. Lalka ubrana jest w kwiecistą, czerwono-czarną sukienkę i wygląda w niej bardzo stylowo, a jednocześnie z pazurem. Czarne włosy zaczesane w ponytail posiadają jasne pasemka, które nadały twarzy Raqelle lekkości. 
Fashionistas™ Raquelle® 2014 CFG15

Seria Fashionistas otrzymała imiona w 2012 roku, a Raquelle, to właśnie jedno z nich. Raquelle przejęła miejsce azjatyckiej przyjaciółki Barbie zaraz po erze Lei, jest siostrą bliźniaczką Ryan-a. Owszem ma lekko skośne oczy i czarne włosy, ale to wszystko. Różnice pomiędzy innymi dziewczynami z tej epoki są znikome i w sumie Raquelle, Teresa oraz Summer są do siebie bardzo podobne i trudno w nich dostrzec przynależność etniczną. 
Fashionistas™ Raquelle® 2014 CFG15

Fashionistas™ Raquelle® 2014 CFG15

Na początku nie rozumiałem doboru różowej torebki, która na pierwszy rzut oka zupełnie nie pasuje do całej stylizacji. Po szczegółowej analizie stroju widać w kwiatach odcienie różu. Jednak moim zdaniem zarówno usta jak i torebka powinny być czerwone. 
Fashionistas™ Raquelle® 2014 CFG15

Buty zdecydowanie na plus.
Fashionistas™ Raquelle® 2014 CFG15

W mojej kolekcji znajdują się tylko trzy Raquelle w tym wydanie Life in the Dreamhouse (2012) ze specjalnym headmoldem. Moim zdaniem buzia z ironiczną minką (po prawej) powinna od tamtej chwili należeć do każdej odsłony Raquelle. 
Raquelle® Beach 2013, Fashionistas™ Raquelle® CFG15, Life in the Dreamhouse Raquelle® 2012

*

Dossier
imię: Barbie (Nikki)
data przybycia do mnie: 13 marca 2015
seria: Fashionistas
produkcja: Made in China
numer katalogowy: DFT85 CFG17
box date: 2014
na rynku: 2015
headmold: Desiree/Artsy 2001
ciało: New 2013
ręce: PTS
oczy: piwno-brązowe
włosy: czarne
usta: fioletowe

To wydanie Nikki jest moim zdaniem najsłabszym ogniwem całej obsady. Granatowa góra sukienki ze srebrnymi gwiazdkami (śnieżynkami) zwyczajnie gryzie się z geometrycznym dołem. Moim zdaniem bluzeczka powinna być biała, fioletowa lub czarna, a w ostateczności w takim kolorze w jakim jest, ale wolna od brokatowych gwiazd. 
Fashionistas™ Nikki® 2014 CFG17

Bardzo mi się podobają włosy Nikki, czyli burza loków (afro). Niestety, mój egzemplarz ma bardzo rzadkie rotowanie przy linii czoła, co lekko szpeci twarz lalki. Takie są wady kupowania w sklepach internetowych, gdzie na zdjęciach widzimy najczęściej ujęcia promocyjne, a lalki trafiają do nas losowo. Zdecydowanie wolę mieć możliwość wyboru idealnego egzemplarza. Niestety, nie chciało mi się czekać, aż Fashionistki pojawią się masowo na półkach polskich sklepów i teraz mam, wyłysiałą Nikki. Plamki przy oku, to nic innego jak pyłki znajdujące się wewnątrz pudelka, więc na szczęście z makijażem jest wszystko ok. 
Fashionistas™ Nikki® 2014 CFG17

Fashionistas™ Nikki® 2014 CFG17

Na pozytywną uwagę zasługują dodatki. Torebka, zegarek i buty! 
Fashionistas™ Nikki® 2014 CFG17

Fashionistas™ Nikki® 2014 CFG17

Fashionistas™ Nikki® 2014 CFG17

Moje dwie Nikki. Obie bardzo lubię, choć stanowią skrajność w ich pozyskaniu. Life in the Dreamhouse wybrana z grona wielu egzemplarzy dostępnych na sklepowej półce oraz Fashionistas przybyła drogą losową i niestety z defektem włosów. Ciekaw jestem, czy tylko ja mam takie rozterki przy zakupach lalek. 
Life in the Dreamhouse Nikki® 2012, Fashionistas™ Nikki® 2014 CFG17

Do zobaczenia na prezentacji kolejnego duetu z serii. Dziewczyny i chłopaki czekają od miesiąca, ale na szczęście lalki, to nadzwyczajnie cierpliwy inwentarz. ;) 
My Collection 2015 

czwartek, 2 kwietnia 2015

Fashionistas™ Barbie® 2014 cz.1 Barbie® and Barbie®

Witam w kwietniu. Wow, te trzy tygodnie zleciały "jak z bicza strzelił".

Na wstępie dzisiejszej noty chciałbym serdecznie podziękować za liczne maile pełne słów uznania dla mojej kolekcji. Naprawdę jest mi bardzo przyjemnie, że mimo braku opcji komentarza ktoś zadaje sobie trud, by napisać ot tak sobie, swoje odczucia. Korzystając z okazji, chciałbym wszystkich zachęcić do tego hobby, owszem może jest kosztowne, ale zdecydowanie daje dużo radości i satysfakcji.

Moje rady dla początkujących lub będących w kryzysie.
1. Zbieraj i daj zbierać innym.
2. Nie skupiaj się na przeszkodach, szukaj możliwości.
3. Hobby jest jak miłość... gdy o nie dbasz, odwdzięcza się radością i trwałością.
4. Idź swoim szlakiem, nawet jeśli modne są inne. Tylko wtedy osiągniesz prawdziwą satysfakcję z kolekcji.
5. Nie można być trochę w ciąży, albo się czemuś oddajesz, albo nie.

Lalek do skatalogowania na blogu czeka przeszło tuzin, a ja nie miałem czasu zrobić im zdjęć. Wiosna sprawia, że staje się głodny każdej wolnej chwili na świeżym powietrzu i jak tylko mogę, korzystam z tej opcji. Całe szczęście robię wiele sesji za jednym razem, więc jest szansa, że kwiecień będzie miesiącem prezentacji moich nowości.
Z każdym kolejnym egzemplarzem nowa twarz Barbie coraz bardziej mi się podoba! Kurczę, mam wielką nadzieję, że to przejściowe zauroczenie, bo inaczej przepadłem! Jeśli tak dalej pójdzie, to mój portfel i witryna nie wytrzymają naboru nowego inwentarza! Na chwilę obecną większość lalek sprowadzam z zagranicy lub ze sklepów internetowych, ale co będzie, gdy pojawią się we wszystkich sklepach na szeroką skalę?! 
Pożyjemy, zobaczymy, a teraz skupmy się na prezentacji nowych Barbie Fashionistas 2014! Z racji tego, że przygarnąłem naprawdę spory miot, dokonam ich prezentacji w parach. 

Na pierwszym ogniu usmażymy dwie Barbie. Na zakup tych lalek zdecydowałem się oczywiście z uwagi na nową, uroczą twarz. Chyba jednak mają jakiś ślad legendarnej Super Star! Naturalnie muszę wspomnieć o pudełkach, a właściwie o ich ciekawej grafice. Są naprawdę fajne i posiadają spójność z lalką! Boczny napis Fashionistas dopasowany jest kolorystycznie do części garderoby lalek. W tym przypadku do spodu sukienek.
Fashionistas™ Barbie® 2014 DFT85 CFG12, DFT85 CFG13

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 13 marca 2015 (piątek trzynastego dla mnie zawsze szczęśliwy) 
seria: Fashionistas 
produkcja: Made in China
numer katalogowy: DFT85 CFG12
box date: 2014
na rynku: 2015
headmold: Millie 2013
ciało: New 2013 - typ jak Model Muse tylko wersja dla playline 
ręce: PTS 
oczy: niebieskie
włosy: blond z pasemkami 
usta: różowe
Fashionistas™ Barbie® 2014 DFT85 CFG12

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 13 marca 2015 
seria: Fashionistas 
produkcja: Made in China
numer katalogowy: DFT85 CFG13
box date: 2014
na rynku: 2015
headmold: Millie 2013
ciało: New 2013 - typ jak Model Muse tylko wersja dla playline
ręce: PTS jedna zgięta w 90 stopni
oczy: niebieskie
włosy: blond 
usta: różowe
Fashionistas™ Barbie® 2014 DFT85 CFG13

Zapraszam do obejrzenia reklamy.


Obie Barbie pomimo słynnej nazwy Fashionistas nie posiadają artykulacji do której zdążyła przyzwyczaić się szersza publika zwykłych odbiorców (oraz zdobywców ciał). Opcję ruchomych kończyn dostają teraz tylko droższe egzemplarze (w szerokich pudełkach). Ta zmiana z pewnością wynika z niższych kosztów produkcji takiej lalki, ale mnie zupełnie ten fakt nie przeszkadza, bo i tak trzymam lokatorki w stanie NRFB. Osobiście lubię "sztywniary" (zwłaszcza z rękami PTS 90 stopni), bo kojarzą mi się z moją ulubioną epoką. Dzisiejsze Barbie przedstawią kilka nowych faktów ze swojej lalkowej anatomii, więc zapraszam na ich prezentację.

Barbie CFG12 ma jasne blond włosy z ciemniejszymi refleksami, zaczesane nad czołem do tyłu. Jej oczy ozdobione są dyskretnym, różowym cieniem. Usta pokryte kolorem modnej fuksji (w realu są ciemniejsze).
Fashionistas™ Barbie® 2014 DFT85 CFG12

Bardzo mi się podoba koszulka z napisem Be Your Self. Nareszcie coś zwykłego i bez brokatu.
Fashionistas™ Barbie® 2014 DFT85 CFG12

Fashionistas™ Barbie® 2014 DFT85 CFG12

Barbie CFG13 - włosy w kolorze jednolitego, słonecznego blondu są rozpuszczone i proste. Tęczówki lekko jaśniejsze od poprzedniczki. Górna powieka ozdobiona jest beżowym i brązowym cieniem. Usta pokryte jasnym odcieniem różu. Ten model najbardziej przypomina mi Super Stara (z drugiej połowy lat 90-tych).
Fashionistas™ Barbie® 2014 DFT85 CFG13

Fashionistas™ Barbie® 2014  DFT85 CFG13

Ta Barbie jest pierwszą moją lalką z płaskimi, drobnymi stopami, które nie posiadają artykulacji. Gdybym wyjmował lalki z pudełek w celu zabawy nimi, lekko wkurzyłbym się tym faktem. Barbie ciągle w baletkach? Nieee! ;)
Fashionistas™ Barbie® 2014  DFT85 CFG13

Obie Barbie różnią się kolorem ciał. Lalka po lewej jest lekko opalona, natomiast stojąca po prawej stronie ma jasną skórę. Popatrzcie też na różne stopnie zgięcia ręki w łokciu.
Fashionistas™ Barbie® 2014  DFT85 CFG13

Inne ustawienie dłoni przy prostej ręce. Przy okazji widać jakie torebki (i bransoletę) mają dziewczyny.
Fashionistas™ Barbie® 2014  DFT85 CFG13

Wszystkie moje Barbie z headmoldem New Face 2013! Czy przygarnę więcej? Tak, zdecydowanie tak!
Film Director 2014, Extra Long Hair 2014, Fashionistas™ Barbie® 2014 

Cała obsada pierwszej grupy Barbie Fashionistas 2014!
Fashionistas™ Barbie® 2014 

W następnej nocie przedstawię kolejny duet z serii. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety

1959 1960 1961 1962 1963 1964 1965 1967 1969 1971 1973 1976 1977 1978 1979 1980 1981 1982 1983 1984 1985 1986 1987 1988 1989 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 2000 2002 2003 2004 2005 2006 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 35th Anniversary Abbey Bominable Afro-American akcesoria Alek Wec Alexis All American All Stars Allan And the Beat Angel Face Argentina Astronaut Bali Barbie Barbie Barbie & Friends Barbie #1 Barbie as Marilyn Barbie Collector Basics Beach Blast Bendable Leg Beverly Hills 90210 Birthday Wishes Black & White Bathing Suit Black & White Stripes Black Barbie Blonde Ambition Bob Mackie Brandon Brazilian Brenda Bubble Cut Bubbling Mermaid Barbie Butterfly Art Barbie Cali Girl California Dream Capri Barbie Car Career of the year Casta Fierce Catrine DeMew Checked Style Chelsea China Christie City Shine City Shopper Clawdeen Wolf Clawdia Wolf Cleo de Nile Coll city blues Cooking Centre Costume Ball Courtney Crystal Curvy Cut N Style Barbie czwarta rocznica bloga Daisy Top Dana Dance Club Dance Magic Day-to-Night Debut Dee Dee Derek Deuce Gordon Devon Diana Diva doll case doll room Dolled up Denim domek Donna Martin DOTW Double Denim Look Draculaura Dream Date Druga rocznica bloga Duble Date Dylan Dynasty Ekipa Elle Eedee Emerald Check Emerald Elegance Enchantel Evening Evening Sparkle Extra Long Hair Fab Fringe Fancy Frills Farmer Fashion Fashion details Fashion Doll Case Fashion Jeans Fashion Play Fashion Queen Fashionably Floral Fashionistas Film Director Fleur Flocked Hair Floral Flair Flower Power Teresa Frankie Stein Friendship Barbie Friendship Freundschafts Fun to Dress Fun-To-Dress Game Developer Garden Party Ghanian Ghoulia Yelps Gillington "Gil" Webber Glam Bike Glam Night Glam Vacation Glamour Bed Glitter Beach Gold Gold Label Gold Medal Golden Dream Gone Platinum Diva Great Date Ken Great Shape Happy Birthday Happy Holidays Hawaiian Fun Headmold AA 2016 Headmold Afro Fashionistas 2016 Headmold Allan 1963 Headmold Aphrodite 2009 Headmold Asha 1990 Headmold Chelsea 2010 Headmold Christie 1987 Headmold Claudette 2014 Headmold Curvy closed mouth 2015 Headmold Derek 1985 Headmold Desiree/Artsy 2001 Headmold Diva 1985 Headmold Fashionistas - closed mouth 2010 Headmold Fashionistas Smiley 2015 Headmold FQ 1958 Headmold Generation Girl 1998 Headmold Goddess 1998 Headmold JLO 2013 Headmold Karl 2013 Headmold Kassandra 2014 Headmold Kayla/Lea 2000 Headmold Ken 1960 Headmold Ken 1983 Headmold Ken 1986 Headmold Ken 1988 Headmold Ken 1991 Headmold Ken 2009 Headmold Ken 2012 Headmold Ken 2015 Headmold Ken 2016 Headmold Ken/Alan Headmold Kim 2014 Headmold Kissing 1978 Headmold Lara/Ana 1998 Headmold LeAnn / Carnaval 2003 Headmold Mackie 1991 Headmold Mbili 2001 Headmold Mbili 2011 Headmold Midge 1958 Headmold Millie 2013 Headmold Millie closed mouth 2015 Headmold Neysa 2014 Headmold Nostalgic 1958 Headmold Oriental 1980 Headmold Raquelle 2010 Headmold Raquelle 2012 Headmold Ryan 2012 Headmold Shani 1990 Headmold Skipper 1963 Headmold Skipper 1984 Headmold Skipper 1987 Headmold Skipper 2010 Headmold Spanish 1982 Headmold Stacey 1965 Headmold Stacie 2010 Headmold Steffie 1971 Headmold Steven 1987 Headmold Summer 2003 Headmold Summer 2011 Headmold Summer 2012 Headmold Super Star 1976 Headmold Teresa 1990 Headmold Teresa 2012 Headmold Twist'n Turn 1966 Headmold Vintage 1958 Headmold Western (Winking) 1976-1980 Hip Hoodie Hollywood Hair Hollywood Hair Barbie Hollywood Nails Barbie Homecoming Queen Honey Swamp Hot Rockin Fun Hot Stuff house Ice Capades 50 India Inwazja Monster High Iris Clops Jamaican Barbie Jeans Barbie Jennifer Lopez Jewel Secrets Jewel Secrets Barbie Jewerly Pack Kayla Kelly Taylor Ken Kira Kissing Barbie Kitchen Accents Kitchen Playset Krystle Książki o Lalkach La Casa Villa Terrasse Lagoona Blue Lalaloopsy Zuza Lalki Lalkowy Świat Barattei Lea Life in the Dreamhouse Living Pretty Liza Logo Barbie Lorna McNessie Love That Lace Lovely in Lilac Luna Mothews Luncheon Ensemble Łabędziem Być Made For Each Other Made to Move Magic Curl Magic Moves Malibu Mardi Gras Marilyn Monroe Marisol Coxi Mars Collector Barbie Mary Poppins Marzenia meble Meeting Erynnis Meeting Jola Meeting Kasia Meowlody Midge Midge i Baby Midnight Gala Miko Mix 'N Match Monster High Mouscedes King Movin Groovin Barbie Movin Groovin Kira My collection of Barbie My Favorite My First Barbie My First Princess My Little Pony New Friends 2015 Nia Nikki Ocean Friends Ooak Ooak fashion Operetta Oriental P.J. Paczki Paint N Dazzle Barbie Parisian Barbie Peach Pretty Peaches 'n Cream Perfume Giving Perfume Pretty Pet Doctor Barbie Petiie Pewex piąta rocznica bloga Picnic Set Picture Pockets Pierwsza Rocznica Bloga Pink & Fabulous Pink & Pretty Pink Jubilee Pink Passport Plaid on Plaid Początek Polka Dot Fun Pop Icon Pretty Changes Pretty in Python PRL Pudełka Pudełka dla lalek Purrsephone. Toralei Rain or Sun Teresa Rainbow Hair Raquelle Real Dancing Action Red Carpet Repro Robecca Steam Rock 'N' Roll Plaid Rockers Rocznice Roller Skating rooted hair Ru Paul Ruby Red Floral Russian Barbie Ryan Shoes Silken Flame Silkstone Sirena Von Boo Skateboader Skelita Calaveras Skipper Solo in the Spotlight spa dla włosów Spanish Sparkle Eyes Special Edition Special Limited Edition Spectra Vondergeist Splash 'N Color Spring Into Style Stacie Steven Straight Leg Style Style Magic Style so Sweet Summer Sun Gold Malibu Sun Lovin Malibu Sun Sensation Sunsational Malibu Super Hair Super Star Super Style Superstar Forever Collection Sweet Roses Sweet Tea Sweetheart Stripes Szósta rocznica Szykowna Tall Teen Time Teresa Terrific Teal The Barbie Look The Original Teenage Fashion Tonner Top Pudło Totally Hair Toy Story Toys „R” Us Travel Agent Tropical Trupy w szafach Trzecia rocznica bloga tutorial Tutu Cool Twirlin Makeup Teresa Twirly Curls Twist' N Turn Tyler United Colors Of Benetton Urban Jungle Va-Va-Violet Venus McFlytrap Vintage Wedding Day Wesołych Świąt Western Western Fun Wet 'n Wild Whitney Witryna Workin' Out Workout Center World of Fashion World Tour Wydowna Spider Z Króliczej Norki Z pierścionkiem Zig and Zag