czwartek, 26 września 2013

Dance Magic™ Ken® 1989, Barbie® World of Fashion 1988

Osoby, które choć raz zamieniły ze mną słowo na temat Barbie doskonale wiedzą, że mam kompletnego fioła na punkcie serii Magic Dance Barbie 1989. Żeńska cześć załogi, czyli Barbie i Barbie AA zamieszkują moją witrynę już długi czas, a wersja "biała", to nawet w trzech egzemplarzach (każda ważna i chciana). Podczas kompletowania całej obsady Barbie and the Rockers (KLIK) i z chwilą pojawienia się chłopaków, postanowiłem, że dla innych Barbie z moich ulubionych serii też dokupię męskie towarzystwo. Nigdy nie spostrzegałem Kena jako spamu w kolekcji, ale ciągle uważałem, że jest zwyczajnie za drogi, bo jak to możliwe, by facet Barbie spostrzegany często jako dodatek, kosztował (nie rzadko) tyle co ona sama. Moje myślenie się zmieniło i teraz z chęcią kupuję Kenów oczywiście tylko tych, którzy tworzą całość z moimi ulubienicami. 


Dossier
imię: Ken
data przybycia do mnie: 7 września 2013
seria: Dance Magic
produkcja: Made In Malaysia
numer katalogowy: 7081
box date: 1989
na rynku: 1990
headmold: Ken 1988
ciało: TNT 1968
ręce: PTS zgięte w 90 stopni
oczy: niebieskie
usta: cieliste
włosy: brązowe (zmienia na blond)

Przybył NRFB, ale dla potrzeby sesji stał się RWPM. ;)

Ken Magic Dance - 1989

Ken Magic Dance - 1989

Ken Magic Dance - 1989

Ken Magic Dance - 1989

Ken Magic Dance - 1989

Ken Magic Dance - 1989

Ponieważ nigdy nie spotkałem się w sieci ze zdjęciami procesu fryzjerskiej metamorfozy Kena, postanowiłem zakończyć stan NRFB i sprawdzić ten "cud" na własnym egzemplarzu. Czy to jest możliwe, by ta przemiana była tak spektakularna, jak na fotografii (?), a może znów Mattel przesadził w promocji. 

Ken Magic Dance - 1989

Ken jeszcze szatyn i przez zabiegiem traktowania głowy ciepłą tkaniną.

Ken Magic Dance - 1989

Działa! Zdjęcie promocyjne nie przesadza, a proces "farbowania" jest widoczny bardzo dokładnie (na żywo kolor blond jest jeszcze jaśniejszy). 

Ken Magic Dance - 1989

Ken już jako blondyn. Kolor jasny utrzymywał się do momentu potraktowania czupryny zimną tkaniną. 

Ken Magic Dance - 1989

Ken Magic Dance - 1989

Ken Magic Dance - 1989

Przy okazji splądrowania mojego ulubionego stanu NRFB zaprezentuję dodatki w postaci instruktarzu obsługi włosów, kartonowych dodatków i oczywiście katalogu z roku 1988.

Ken Magic Dance - 1989

Ken Magic Dance - 1989

Katalog Barbie World of Fashion 1988 z przepiękną Super Star 1988 i całe szczęście, że mam ją w kolekcji (również AA), bo jej wizerunek jest obłędny (KLIK). Oczywiście, po zapoznaniu się z ofertą katalogu już wpisałem na listę kolejne (w tym dwóch Kenów) brakujące mi okazy.

Barbie World of Fashion 1988

Barbie World of Fashion 1988

Barbie World of Fashion 1988

Barbie World of Fashion 1988

Barbie World of Fashion 1988

Barbie World of Fashion 1988

Barbie World of Fashion 1988

Barbie World of Fashion 1988

Barbie World of Fashion 1988

Ken i Barbie po 24 latach "rozłąki" od wyjazdu z fabryk.

Barbie & Ken Magic Dance - 1989

Cała moja brygada Magic Dance 1989. Do kompletu brakuje mi jeszcze Kena AA, ale to tylko kwestia czasu, bo oczywiście muszę mieć wszystko, ale na szczęście nie wszystko od razu. ;)

My collection Magic Dance - 1989 Barbie, Ken, Barbie AA 

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety