poniedziałek, 25 lipca 2011

Barbie® 1982 i Skipper® 1981

Kolejnymi trupkami w mojej kolekcji są Barbie i jej siostra Skipper. Obie dziewczyny są już dość leciwe (30-letnie), a co zabawne młodsza siostra jest o rok starsza od swojej starszej siostry (taki mały dowcip na początek) :). Przed Wami Barbie &Friends 1982 i Skipper Sunsational Malibu 1981. Dziewczyny dotarły do mnie w jednej paczce i dlatego decyzja na opisanie ich w jednym poście. Panie przybyły w kopercie, zawinięte jak dwie mumie :) (dbałość o brak uszkodzeń). Po zdjęciu opakowań, moim oczom ukazał się widok dwóch sióstr. Odzianej w kostium małolaty i nagiej cycatej Barbie z fryzurą "dzieci kwiatów".

Dossier
imię - Barbie
data przybycia - 28.04.2011
rok produkcji - 1982
headmold - super star 1976
ciałko - TNT 1966, ręce PTS zgięte 90 stopni.
seria - Dream Date
oczy - jasno fioletowe
włosy - blond





Włosy lalki zostały pozbawione warkoczyków w stylu "dzieci kwiaty". Basia dostała lekką, kobiecą fryzurkę zbliżoną do oryginału.  Sukienka idealnie pasuje do jej oczu, które są naprawdę hipnotyzują :)




Czas na siostrę Barbie, Skipper (to już trzecia siostra vintage w mojej kolekcji)

Dossier
imię - Skipper
data przybycia - 28.04.2011
rok produkcji - 1981
headmold - 1963
ciałko - TNT 1967
seria - Sunsational Malibu
oczy - niebieskie
włosy - blond
narodowość - amerykańska


Skipper NRFB - foto net

Barbie i Skipper Malibu - foto książka Świat Mody Barbie

Skipka przybyła do mnie ubrana w kostium kąpielowy, co prawda nie oryginalny ale podobny, stwierdziłem, że w nim zostanie. Dodałem jej tylko torebkę z kwiatkiem która nawiązuje do oryginału.




Skipper ma piękne niebieskie oczy, cały rysunek twarzy jest bardzo ładnie zachowany i bez ubytków.



Zapraszam na wspólną sesję 30 letnich sióstr :)



Na razie koniec vintage-owych panienek, :) W kolejnym odcinku wracam do pudełkowych skarbów.

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety