sobota, 17 września 2011

California Dream Christie® 1988

Dziś przyszła kolej na opisanie mojej następnej czekoladki, a jest nią Christie California Dream 1988, czyli Kalifornijski Sen, dziewczynki i chłopczyk, ubrani w kolorowe, plażowe stroje lat osiemdziesiątych. Moja Christie jest dla mnie ważnym nabytkiem, ponieważ dostałem ją w prezencie od "blogowej" koleżanki. Dziękuję Aga. 
Ps. Teraz możesz zobaczyć jak poradziłem sobie z jej włosami. :)

Christie California Dream 1988

Dossier
imię - Christie
data przybycia do mnie - 19 lipca 2011
rok produkcji - 1988
headmold - Christie 1987
ciałko - TNT 1966, ręce PTR proste
seria - California Dream
numer katalogowy - 4443
oczy - piwno - żółte
włosy - czarne, drobne loki

Tak lalka wyglądała w swoim oryginalnym pudełku, miała spodenki w paseczki i pomarańczową bluzkę. Ważnym elementem w pudle, był żółty kostium kąpielowy (który Christie ma pod spodem) oraz plażowy daszek.

fotka z netu lalki NRFB
Reklama telewizyjna Kalifornijskich dzieciaków (bardzo mi się podoba). Kiedyś, nawet reklamy Barbie, były bardziej dopracowane i zachęcające.


Fotka z mojego katalogu.
W skład serii wchodzą jeszcze, od lewej:
Teresa na headmoldzie Spanish (1983), Barbie (super star 1976), Ken (1983) i ciekawostka Midge na headmoldzie (Stefie 1971) mimo, że posiadała już swój (Diva 1985).

Katalog 

Moja Christie, dostała kwiecistą niebieską sukienkę, która bardzo pasuje do jej oprawy oka i z pewnością ma letni klimat.

Christie California Dream 1988

Christie California Dream 1988

Christie ma lśniące czarne włosy, pokręcone w drobne loczki. Jej headmold to oczywiście Christie (1987), który jest moim ulubionym u lalek AA. Nie pamiętam ile odsłon tej pięknej buźki posiadam w swoim zbiorze, (będę musiał policzyć lub zrobić grupową fotkę) ale przyznaję, że nigdy nie mam jej dość. :)

Christie California Dream 1988

Rysunek oka, delikatny i subtelny, tęczówka brązowo beżowa. Bardzo mi się podoba jej makijaż, jasno niebieski wyraźnie obrysowujący oko cień, robi naprawdę mocne wrażenie. Christie ma fajne kolczyki, co prawda nie są oryginalne, ale tak inne i nietypowe, że bardzo mi się podobają. Beżowe pręciki, paluszki, patyczki, nie wiem co to jest, ale jest fajne.

Christie California Dream 1988

Christie California Dream 1988

Christie koniecznie chciała zdjęcia przy balkonowych kwiatach.

Christie California Dream 1988


Christie California Dream 1988

Komunikat od Christie do Agi. :)
"Aguś, bardzo dziękuję, że wysłałaś mnie Markowi, trochę się bałam podróży z Anglii ale dotarłam cała. Dobrze mi tu i mimo, że Mark nie zbiera już "trupków", dba o mnie i jestem zadowolona. Nawet jeśli odpoczywam sobie w kartoniku (VIP - room, tak zwany) z innymi koleżankami, nie zostałam porzucona, więc się nie martw. 
Christie"

Christie California Dream 1988

Christie California Dream 1988

Christie jest przedostatnią "trupką" w mojej kolekcji, reszta lalek trafiła do mnie w stanie NRFB, który najbardziej mi odpowiada.

Christie California Dream 1988

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety