czwartek, 17 października 2013

Homecoming Queen™ Skipper® 1988

Dziś znów przedstawicielka playline z moich ulubionych lat 80, a dokładniej z ich końcówki, która, jak już nie raz wspominałem przypadała na czas mojego beztroskiego i kolorowego dzieciństwa. Gwiazdą wpisu jest młodsza siostra Barbie - Skipper Homecoming Queen 1988. Ta Skipper pojawiła się na liście "kup mnie Marku" z chwilą pojawienia się w mojej kolekcji książki Barbie Doll Boom. Wtedy właśnie ona i kilkanaście innych lalek na stałe wpisało się w krąg przyszłości mojego zbioru, który traktuję jak relikwię. ;)

Dossier
imię: Skipper
data przybycia do mnie: 12 października 2013
seria: Homecoming Queen
produkcja: Made In China
numer katalogowy: 2390
box date: 1988
na rynku: 1989
headmold: Skipper 1987
ciało: 1987
ręce: PTS odchylane na boki
oczy: brązowe
usta: różowe
włosy: czarne

Z założenia mój zbiór Skipper nie będzie duży i na mojej liście jest zaledwie kilka pozycji, bo każda z nich reprezentuje inną cechę wyglądu lub stroju. Mam już moją faworytkę z serii Wet' n Wild, która zapoczątkowała (już lata temu) moją sympatię do tego headmoldu, jest blondynką i nosi kostium kąpielowy (KLIK). Natomiast dzisiejsza stylizacja, to piękna biała suknia, którą Skipper może nosić na kilka sposobów, ale najważniejszym aspektem przy tym wyborze, był ciemny kolor skóry, co dało jej miano mojej pierwszej Skipper AA. 

Skipper Homecoming Queen - 1988



Skipper Homecoming Queen - 1988

Skipper Homecoming Queen - 1988

Skipper Homecoming Queen - 1988

Skipper Homecoming Queen - 1988

Suknia Skipper wykonana jest z białego materiału obszytego koronkową powłoczką, która mieni się na kolorowo podczas załamania światła.

Skipper Homecoming Queen - 1988

Skipper Homecoming Queen - 1988

Dla zobrazowania umiejętności świetlnych koronki dołączam zdjęcie przy sztucznym oświetleniu, gdzie efekt jest bardziej widoczny, ale i tak tylko w 1/3 tego co widać na żywo. 

Skipper Homecoming Queen - 1988

Skipper Homecoming Queen - 1988

Skipper Homecoming Queen - 1988

Skipper Homecoming Queen - 1988

Skipper Homecoming Queen - 1988

Skipper Homecoming Queen - 1988

Skipper Homecoming Queen - 1988

Skipper ma przepiękne oczy w kolorze gołębim (za zdjęciach wyglądają na ciemny błękit) i fioletowe cienie. Usta też mają odcień fioletu i idealnie komponują się z ciemną cerą. 
PS. Wszelkie pyłki widoczne na zdjęciach znajdują się na wewnętrznej stronie szybki pudełka.  

Skipper Homecoming Queen - 1988

Zdjęcie z książki Barbie Doll Boom.

Skipper Homecoming Queen - 1988

Skipper Homecoming Queen - 1988

Bonus:
Sklonowała mi się Midge z serii Life in the Dreamhouse i całkiem możliwe, że jedna z nich opuści swoje pudełko.

Midge Life in the Dreamhouse x 2

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety