środa, 24 grudnia 2014

Magic Moves™ Barbie® 1985

Wpis wigilijny. Pewnie większość z Was przygotowuje się powoli do świątecznej uczty, ciesząc się towarzystwem swoich bliskich i celebrując każdą pyszną potrawę, która pojawi się na świątecznym stole. Ja również świętuję, a publikację notki nastawiłem (pierwszy raz w święta) automatycznie i jeśli wszystko dobrze poszło, to właśnie opublikowała się sama. Uwielbiam ten czas i wielokrotnie pisałem, że lalka Barbie bardzo mi się z nim kojarzy. Stąd moja decyzja i dziś na łamach bloga (ostatnia lalka w tym roku) przepiękna Barbie Magic Moves w cudownej zimowej (moim zdaniem) odsłonie. Srebrne pudełko i kreacja ozdobiona futrem bardzo mi pasują do świątecznego klimatu. Jestem niepoprawnym romantykiem i "cierpię" na syndrom wiecznego dziecka, więc zawsze staram się czuć tę magię.
Magic Moves Barbie wersja Philippines, to kwintesencja piękna dawnej Barbie. Bardzo się cieszę, że udało mi się upolować właśnie tę wersję, bo znacznie rzadziej występuje na portalach aukcyjnych niż "podstawowa" wersja Taiwan. Śniada cera, piękny słoneczny odcień blondu, jasne oczy, brwi, rzęsy i subtelne pudrowe usta - cudo! 

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 10 listopada 2014
seria: Magic Moves™
produkcja: Made In Philippines
numer katalogowy: 2126
box date: 1985
na rynku: 1986
headmold: Super Star 1976
ciało: TNT 1966
ręce: PTS
oczy: niebieskie
włosy: blond
usta: pudrowy róż



Polecam włączyć oprawę muzyczną. 
Świąteczna piosenka z połowy lat osiemdziesiątych, którą pokochałem od pierwszego brzmienia dawno temu.

Magic Moves™ Barbie® 1985

Magic Moves™ Barbie® 1985

Magic Moves™ Barbie® 1985

Magic Moves™ Barbie® 1985

Magic Moves™ Barbie® 1985

Magic Moves™ Barbie® 1985

Magic Moves™ Barbie® 1985

Magic Moves™ Barbie® 1985

Magic Moves™ Barbie® 1985

Magic Moves™ Barbie® 1985

Uwielbiam tę buzię. Wiem, że jestem monotematyczny pisząc tak prawie o każdej Barbie Super Star, ale taka jest prawda. Te rysy powodują, że uśmiecham się jak one. :)
Magic Moves™ Barbie® 1985

Porównanie dwóch wersji Barbie Taiwan (deboxed) i Philippines (NRFB).
Magic Moves™ Barbie® 1985

Dwa różne kraje produkcji i dwie różne lalki. Moim zdaniem wygrywa wersja Philippines i choć Taiwan jest również piękna, to jednak bardziej tuzinkowa. Uwielbiam opaloną skórę i jasne usta Philippines oraz ten charakterystyczny dla tej fabryki delikatny rysunek oka. Strój lalek również różni się detalami. Inną stójką, materiałem gorsetu oraz futerkiem, które u wersji Philippines jest bardziej białe. :)
Magic Moves™ Barbie® 1985

Magic Moves™ Barbie® 1985

Życzę Wszystkim wielkiej radości w te święta oraz udanej zabawy Sylwestrowej. Do zobaczenia w nowym 2015 roku. W styczniu zapraszam na prezentację kolejnej lalki, która już stoi pod moją choinką. Zdradzę, że jest to legendarny klasyk z rodziny Barbie Collector.


Na koniec "my favorite Christmas song"! Uwielbiam!


Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety