czwartek, 4 grudnia 2014

Dream Date™ P.J.® 1982

Koniec roku zawsze napawa mnie dobrym nastrojem i mimo zimna, wiatru i krótkich dni ja zawsze czuje się wzniośle. Uwielbiam grudzień i całą tę otoczkę zbliżających się świat, gdzie wszystko ozdobione jest girlandami, bombkami, światełkami, choć do całkowitego spełnienia magicznej aury brakuje mi jeszcze padającego śniegu. Lalka Barbie wydaje mi się w tym czasie jeszcze bardziej magicznym stworzeniem, a każdy nowy zakup cieszy mnie podwójnie. :)
Kiedyś powiedziało się Barbie (KLIK), więc przyszedł czas powiedzieć P.J.. Tak, dziś na łamach mojego bloga piękna i magicznie ubrana P.J. z serii Dream Date 1982. Nie da się ukryć, że lalka jest tą najpiękniejszą z pięknych i chyba nie ma kolekcjonera, który miałby o niej inne zdanie.

Dossier
imię: P.J.
data przybycia do mnie: 10 listopada 2014
seria: Dream Date™
produkcja: Made In Taiwan
numer katalogowy: 5869
box date: 1982
na rynku: 1983
headmold: Steffie 1971
ciało: TNT 1966
ręce: PTS
oczy: niebieskie
włosy: ciemny blond
usta: morelowe

Dream Date™ P.J.® 1982

P.J. w chwili odebrania. Lalka jest naprawdę obłędna i doskonała w swojej doskonałości. Nawet lekko podniszczone pudełko nie zepsuło mi radości i już w aucie (po otworzeniu paczki) musiałem zrobić jej pierwsze zdjęcie choćby telefonem (10 listopada 2014). 
Dream Date™ P.J.® 1982

Dream Date™ P.J.® 1982

Dream Date™ P.J.® 1982

Dream Date™ P.J.® 1982

Dream Date™ P.J.® 1982

Dream Date™ P.J.® 1982

P.J. ubrana jest w błękitną, satynową suknię, której gorset ozdobiony jest cekinami - uwielbiam. Jej strój kojarzy mi się ze świątecznym, wystawnym przyjęciem.
Dream Date™ P.J.® 1982

Dream Date™ P.J.® 1982

Zaopatrzenie P.J. nadal tkwi w plastikowym woreczku. Szczoteczka, grzebień (do użytku lalki) oraz błękitne klapki.
Dream Date™ P.J.® 1982

Tak, jak wielu kolekcjonerów na świecie uwielbiam jej buzię. Niebieskie, skromne w rysunku oczy, delikatne morelowe usta, a do tego włosy w kolorze naturalnego blondu - wdzięczny widok. 
Dream Date™ P.J.® 1982

Dream Date™ P.J.® 1982

Dream Date™ P.J.® 1982

Dream Date™ P.J.® 1982

Dream Date™ P.J.® 1982

Uwielbiam styl serii Drem Date, a obie panie prezentują się wyśmienicie w swoich kreacjach różniących się tylko kolorem. Nie mógłbym zdecydować się na jedną z nich, bo dopiero razem "smakują" najlepiej! :) 
Dream Date™ P.J.® 1982

Zdjęcia na bokach obu pudełek różnią się od siebie nie tylko modelką, ale i propozycjami ułożenia falbany sukni. 
Dream Date™ P.J.® 1982

Olbrzymia ilość P.J. w mojej kolekcji. ;) Więcej o dwóch pozostałych tu (KLIK)(KLIK)
Sun Lovin Malibu 1979, Dream Date 1982. Sweet Roses 1983 

P.J. i Barbie Dream Date towarzyszy Skipper 1990 (KLIK), która posiada tę samą nazwę, choć obie serie dzieli 8 lat. 
Drem Date Skipper® 1990, Dream Date™ P.J.® 1982, Dream Date™ Barbie® 1982
Wkrótce kolejna lalka z lat 80-tych w bardzo klimatycznej, zimowej odsłonie. :)

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety