czwartek, 25 stycznia 2018

D.I.Y. Emoji Style Barbie® 2016 and Scientist Barbie® 2016

Witajcie. Na wstępie dzisiejszej notki chciałem wszystkich przeprosić za bark kontaktu ze mną. Dostaję sporo wiadomości na poczcie i social mediach, więc naprawdę trudno mi to wszystko ogarnąć, odpisać każdemu i być w oczekiwanym kontakcie. Praca bardzo mnie absorbuje i sprawia, że trudno mi być ze wszystkim na bieżąco. Przypominam prawdziwym "fanom", że Lalka w pudełku i moja kolekcja, to jedynie hobby, a nie sposób na życie, więc nie mogę mu poświęcać całego wolnego czasu. Mam jednak dla Was dobrą wiadomość, ostatnio sporo nowych rezydentek dołączyło do mojego zbioru i zmobilizowałem się zrobić im wszystkim zdjęcia jednego dnia. Pozostaje mi teraz w wolnej chwili okraszać fotki tekstem i sukcesywnie publikować notki w następne czwartki. Mam nadzieję, że się uda. :) 
Dziś prezentuje dwie pierwsze lalki, które kupiłem na początku roku 2018. Kolejne, nowe playline często spotykane na współczesnych półkach sklepowych były kupione pod wpływem chwilowego kaprysu. Naprawdę, trudno mi wejść do działu (sklepu) z zabawkami i wyjść z niego bez zakupów! 
D.I.Y. Emoji Style Barbie® 2016

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 5 stycznia 2018 
seria: DYN92
numer katalogowy: DYN94
produkcja: Made in China 
box date: 2016
na rynku: 2017
headmold: Mbili 
ciało: 2015 
ręce: PTS zgięta w 90 stopni i prosta PTS
nogi: brak artykulacji
odcień skóry: ciemny 
oczy: brązowe 
usta: różowe 
włosy: czarne 

Prezentację zaczynam od ciemnoskórej Mbili, której styl bardzo mi się podoba. Pudełko podobne do poprzednio prezentowanej Barbie doskonale przedstawia zarówno piękną murzynkę jak i wszystkie dodatki, które posiada. 
D.I.Y. Emoji Style Barbie® 2016

Tył pudła prezentuje lalki w trzech kreacjach. Ogrodniczki, sukienka w paski oraz spódniczka i bluzeczka ozdobione kolorowymi aplikacjami, które dołączone są do zestawu.
D.I.Y. Emoji Style Barbie® 2016

D.I.Y. Emoji Style Barbie® 2016

Pewnie nikogo nie zdziwi, że jednym ze znaczących czynników, dla których zdecydowałem się na zakup tej Barbie jest jej kolor skóry, a dodatkowo piękny headmold Mbili (2001). Już dawno nie widziałem takiego wydania tego moldu, chodzi o brązowe oczy i czarne włosy. W ostatnich latach najczęściej widać włosy, złote, brązowe, a nawet czerwone, a czarnych jak na lekarstwo. 
D.I.Y. Emoji Style Barbie® 2016

Lalka ma na sobie, powycierane jeansowe ogrodniczki, które w garderobie Barbie nie pokazują się zbyt często. Pod spodem widać seledynową koszulkę z czarnymi obszyciami i ciekawy naszyjnik w kształcie okularów. 
D.I.Y. Emoji Style Barbie® 2016

40 naklejek i specjalny przyrząd do ich aplikowania.
D.I.Y. Emoji Style Barbie® 2016

D.I.Y. Emoji Style Barbie® 2016

D.I.Y. Emoji Style Barbie® 2016

D.I.Y. Emoji Style Barbie® 2016

*

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 5 stycznia
seria: DVF50
numer katalogowy: DVF60
produkcja: Made in China
box date: 2016
na rynku: 2017
headmold: Fashionistas closed mouth
ciało: 2015
ręce: PTR zgięta w 90 stopni i prosta PTS
nogi: brak artykulacji
odcień skóry: naturalny
oczy: brązowe
usta: różowe
włosy: naturalny blond

Drugą Barbie, która wpadła do koszyka razem z murzynką jest Barbie naukowiec. Lalka bardzo zwyczajna na pierwszy rzut oka, ale bardzo zyskująca przy dalszej analizie. Jest bardzo naturalna, ma piękny kolor włosów, bardzo ładne, brązowe oczy, piegi, usta w delikatnym uśmiechu i sylwetkę o krągłych kształtach, która bardzo jej pasuje. Idealny kontrast przepięknej buzi z ciałem łamiącym kanony piękna. 
Scientist Barbie® 2016

Barbie ubrana jest w turkusową bluzeczkę i granatowe spodnie, a na to na zarzucony biały kitel. 
Scientist Barbie® 2016

Scientist Barbie® 2016

Kolejny nowy gadżet ze świata Barbie - mikroskop.
Scientist Barbie® 2016

Może to zabrzmi dziwne, ale najbardziej z całej garderoby podobają mi się jej buty, a zwłaszcza ich gołębi kolor. 
Scientist Barbie® 2016

Nowe rezydentki ściśnięte z innymi lokatorkami na półce. Uwielbiam ten widok i nigdy nie będę miał go dość. Zawsze mi się podobały sklepowe półki z lalkami i cieszę się przeogromnie, że mam ten widok u siebie w domu na wyciągnięcie ręki. 
My collection Barbie 

Tyle na dziś. W kolejnych notach powracam do archiwum, a na prezentację czekają cztery nowe przedstawicielki lat 80 i 90-tych. Postaram się już za tydzień sporządzić opis dla Barbie z bardzo lubianej przez kolekcjonerów serii DOTW.
Ściskam
Mars collector Barbie :* 

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety