czwartek, 17 maja 2018

Made To Move™ Barbie® 2017

Witajcie Lalkofani!

Dziś zaprezentuje lalkę, która podobnie jak poprzedniczka odbiega estetyką od okrzykniętej ideałem, ikony Superstar. Jej współczesne "piękno" może być bardzo różnie spostrzegane przez swoich odbiorów.
Made To Move™ Barbie® 2017 

Zanim jednak przejdę do prezentacji, chciałbym podziękować moim czytelnikom za mailowy odzew odnośnie poprzedniego wpisu, w którym zastanawiałem się nad tym, jak dzisiejsze pokolenie młodych odbiera lalkę Barbie. Spośród kilku maili od dzieci oraz ich Mam, postanowiłem podzielić się z Wami mailem od nastolatki, która ma takie spostrzeżenia dotyczące współczesnej Barbie.
Tuż po premierze poprzedniej notki Agata napisała:

 "Witam! Dzisiejszy post bardzo mi się spodobał, zresztą jak wszystkie <3 Opisywana Barbie skradła moje serce przede wszystkim swoją oryginalnością. W przedostatnim akapicie zastanawiasz się, jak współczesne lalki odbierane są przez dzieci, które w sumie są ich głównymi odbiorcami. Może ja już nie jestem wstanie wyczerpująco odpowiedzieć na ten temat, bo mam 17 lat, a nie 10, ale na Barbie wciąż patrzę bardziej oczami dziecka, niż 'okiem kolekcjonera'. W każdym razie, na pewno zgadza się fakt, że nie załapałam się na czasy najdoskonalszej ery Barbie, jak to - trafnie z resztą - określiłeś. W moim dzieciństwie lalki były już ogólnodostępne, choć co prawda zaczęłam się nimi interesować dopiero w późniejszym dzieciństwie.W Barbie najbardziej spodobało mi się hasło: ,,bądź kim chcesz''. Różnorodność profesji wśród lalek przykuła moją uwagę. Poszerzanie horyzontów i wychodzenie poza utarte schematy - właśnie to najbardziej cenię! I ja mam słabość do ciemnoskórych lalek <3 Najlepsze jest to, że Mattel nie przestaje kombinować i wciąż nas zaskakuje. Na przykład wprowadzenie nowych typów sylwetek było strzałem w dziesiątkę! No i sam fakt, że Barbie nie jest już ikoną różu, jak pamiętam kiedyś, a możemy ją spotkać ubraną w naprawdę przeróżnym stylu jest absolutnie na plus. Wspomnę jeszcze o najważniejszej moim zdaniem rzeczy cechującej nowe lalki - naturalność! Przechadzając się wzdłuż lalkowego regału w sklepie, nie widzimy już tyle wymalowanych, szczupłych blondynek, a panny o delikatniejszym makijażu, piegowate, czy pulchniejsze (czego świetnym przykładem jest model Fashionistas, którą dzisiaj opisałeś). Na zakończenie mogę jeszcze wspomnieć, że moja 9 letnia siostrzenica zdanie o lalkach ma bardzo podobne do mojego i na urodzinowy prezent o wiele chętniej wybiera te 'naturalne', niż różowe blondyki, których nie znosi, bo uważa, że są za różowe ;) Mam nadzieję, że chociaż trochę przybliżyłam Ci sposób, w jaki my, dzisiejsza młodzież, postrzegamy Barbie, choć to tylko moja skromna opinia, która może różnić się od reszty. Pozdrawionka :)"



Jestem naprawdę mile zaskoczony, że mój blog jest ciągle czytany i cieszy się odzewem, który nie jest tylko jednozdaniowym komentarzem mającym na celu połechtanie lub skrytykowanie mojego lalkowego gustu. Fajna jest myśl, że ktoś zadaje sobie fatygę, by odszukać na stronie mojego maila po czym naskrobać coś od siebie. Dzięki takim wiadomościom wiem, że mój blog czytają nie tylko osoby prowadzące blogi, ale i setki innych, które ciekawią się tematem. 


*

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 27 stycznia 2018
seria: Asst. DVF68
numer katalogowy: FJB19
produkcja: Made in China
box date: 2017
na rynku: 2018
headmold: Fashionistas Smiley 2015
ciało: Curvy artykułowane
ręce: pełna artykulacja
nogi: pełna artykulacja
odcień skóry: śniady
oczy: szare
usta: róźowe
włosy: różowe


Od przybytku głowa mnie nie boli, ale już powoli tracę rachubę ile dokładnie lalek do katalogowania zostało w odmętach mojej witryny. Przez poprzedni miesiąc narzekając, że opisuję lalki kupione w styczniu okazało się, że na swoją kolej czeka jeszcze trójka ze stycznia! Tak więc pilnując mojej tradycji opisywania rezydentek według kolejności przybycia powracam do inwentarza ze stycznia! Na pierwszy ogień idzie Made to Move! 
Model FJB19 jest zdecydowanie wart posiadania, bo to pierwsza ruchoma Curvy! 
Made To Move™ Barbie® 2017 

Made To Move™ Barbie® 2017 

Dobrze, że mam Instargram, na który wrzucam różne zdjęcia bez dbania o kolejność, to właśnie dzięki niemu przypomniałem sobie, że w torbie z lalkami Fashionistas były jeszcze inne. :)


Lalka jest ubrana w krótką, białą koszulkę odsłaniającą pępek oraz elastyczne spodnie imitujące jeansy. Na ręku Barbie widzimy fioletowy, cyfrowy magnetofon. 
Made To Move™ Barbie® 2017 

Made To Move™ Barbie® 2017 

Made To Move™ Barbie® 2017 

Made To Move™ Barbie® 2017 

Made To Move™ Barbie® 2017 

Bardzo mi się podobają jej seledynowe sportowe buty z długimi językami. 
Made To Move™ Barbie® 2017 

Buzia Fashionistas Smiley 2015 jeden z najmilszych współczesnych headmoldów. Tym razem otrzymała duże, szare oczy i delikatne różowe usta i najbardziej spektakularne włosy w kolorach różu i jasnej czerwieni.
Made To Move™ Barbie® 2017 

Made To Move™ Barbie® 2017 
Na koniec kolejna fotka promocyjna.
Made To Move™ Barbie® 2017 


Do zobaczenia z tydzień.
Mars Collector Barbie ♥ ♥ ♥

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety