czwartek, 25 października 2018

Gadżety dla Barbie® - house, table with chairs, bike, clothes

Witajcie w ostatniej nocie października i jednocześnie ostatniej w tym roku prezentacji współczesnych produktów Mattela. Następne dwa miesiące roku 2018 będą należały do archiwum Barbie z lat 90-tych, których spora liczba przybyła do mnie w ostatnim czasie. Dziś na tapecie kilka gadżetów z dzisiejszego świata Barbie.

Na pierwszy ogień idzie domek (walizka) model DW47 z 2017 roku. 

Hause & furniture Barbie® 2017 

Domek zapakowany jest w spore pudełko z uchwytami na grzbiecie. Na frontowej ściance umieszczone są zdjęcia promocyjne przedstawiające Barbie, jej najmłodszą siostrę Chelsea-e i dwie koleżanki prezentujące domek. Po rozłożeniu domek ma 76 cm długości. 
Hause & furniture Barbie® 2017 

Domek składa się z czterech segmentów łazienki, kuchni, jadalni i sypialni. Całokształt projektu jest bardzo skromny i bardziej przypomina scenografię teatralną niż domek, ale nie mogłem sobie odmówić jego posiadania, zwłaszcza, że trafiłem na promocję. 
Segment łazienkowy, to dwie ścianki na jednej z nich znajduje się imitacja lustra i umywalki, a na drugiej, ażurowej deszczownica oraz ubikacja. 
Hause & furniture Barbie® 2017 

W środkowym segmencie znajdują się drzwi wejściowe, okno oraz kuchenka ze zlewozmywakiem. Po prowizorycznych stopniach można udać się do sypialnio łazienki, gdzie znajduje się łózko, które po odwróceniu można zamienić w wannę (co widać na zdjęciu poniżej). 
Hause & furniture Barbie® 2017 

Jadalnio - salonik z dużym oknem, żółtym krzesłem i składanym blatem, który jednym ruchem można zmienić w telewizor.
Hause & furniture Barbie® 2017 

Hause & furniture Barbie® 2017 

Elementy drobne:
Krzesło, 2 widelce, 2 talerze, budzik, napój w kubku ze słomką, tablet, szczotka, dozownik mydła, ręcznik, rondel. 
Hause & furniture Barbie® 2017 

Hause & furniture Barbie® 2017 

Zdjęcia promocyjne, na których domkiem bawią się dzieci, tak dzieci, a nie dziewczynki! Bardzo mnie cieszy, że Mattel coraz częściej pokazuje na swoich zdjęciach promocyjnych chłopców, udowadniając światu, że stereotyp zabawek twardo klasyfikujących płeć jest krzywdzący dla dzieci, zwłaszcza dla tych, które wolą zabawki "niepasujące" do ich płci - brawo Mattel. 
Hause & furniture Barbie® 2017 

Hause & furniture Barbie® 2017 

Hause & furniture Barbie® 2017 


Razem z domkiem wpadł mi do koszyka kolejny gadżet, czyli stolik z krzesłami z serii Furniture & accessories 2016. W skład zestawu wchodzą różowe krzesełka, beżowy stolik z dwoma talerzykami w kształcie serca, sztućce, dwa kieliszki, biały wazon z kwiatkiem, naczynie na przystawki, menu oraz biały piesek na deser. ;) 
Furniture & accessories 2016 

Furniture & accessories 2016 



Tuż przed tym jak już miałem wychodzić z działu lalkowego potrąciłem koszykiem półkę i wpadł mi do niego rower dla Barbie, więc już go z niego nie wyciągałem. Podoba mi się zarówno wykonanie jak i kolorystyka tego roweru róż w odcieniu fuksji połączony z seledynem i beżem. 
Bike DVX55
Bike DVX55



Bike DVX55

Trochę ciuszków:
Tą sukienką zauroczyłem się od pierwszego wejrzenia, biała lśniąca góra i tiulowy spód mieniący się delikatnym brokatem. Do tego biała torebeczka i seledynowa bransoletka pasująca do obszycia sukni. 
Asst FND47  FKT11

Inne kreacje z serii FND47, z tej propozycji podoba mi się jeszcze błękitna sukienka z falbankami i z przyjemnością przyjmę ją do mojej zapudełkowanej kolekcji ubranek. 
Asst FND47 

Spódnica stylem skrajnie różna od poprzedniczki, czyli żółta drapieżna panterka. 
Asst. FPH22 FPH28

Asst. FPH22

Tyle na dziś do zobaczenia w listopadzie w pierwszej nocie cyklu o lalkach archiwalnych. :) 
Mars collector Barbie ♥ ♥ ♥

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety