czwartek, 1 sierpnia 2019

Fashionistas™ Ken® 2018 (2019)

Witam,

W pierwszej nocie sierpnia powracam z współczesnymi lalkami Mattela, a dokładnie z siódemką chłopaków z serii Fashionistas. Pierwsi dwaj panowie trafili do mnie w lutym tego roku, ale wmieszali się tłum w odmętach mojej witryny i zwyczajnie o nich zapomniałem. Dopiero jakiś czas temu robiąc porządek na półce z Fashionistas odkryłem, że na katalogowanie czeka już siedmiu chłopa. 


Dossier
imię: Ken
data przybycia do mnie: 25 luty 2019
seria: Fashionistas Asst.DWK44
numer katalogowy: FXL64
produkcja: Made in Indonesia
box date: 2018
na rynku: 2019

Na pierwszy ogień idzie Ken o niskiej i szczupłej sylwetce z numerem 117. 
Fashionistas™ Ken® 2018

Stój;
Biała koszula z ciemnymi obszyciami z małą gustowną muszką oraz spodnie w zielono - granatową kratę.
Fashionistas™ Ken® 2018

Modna, wysoko zaczesana fryzura w kolorze czekoladowego brązu, niebiesko-szare oczy i usta w naturalnym odcieniu. Fajna wariacja jednego z lubianych przeze mnie nowych headmoldów. 
Fashionistas™ Ken® 2018

Dossier
imię: Ken
data przybycia do mnie: 25 luty 2019
seria: Fashionistas Asst.DWK44
numer katalogowy: FXL62
produkcja: Made in Indonesia
box date: 2018
na rynku: 2019

Drugim w dzisiejszym zestawieniu jest chłopak z numerem 115 o wysportowanej sylwetce i standardowym wzroście. 
Fashionistas™ Ken® 2018

Strój:
Biało czarna koszulka w geometryczne wzory do tego pomarańczowe spodenki w białe plamki. 
Fashionistas™ Ken® 2018

Czarne postawione do góry włosy z wygolonymi bokami. Ciemne oczy, ciemne brwi do tego lekko morelowe usta - chłopak wygląda trochę jak Azjata. 
Fashionistas™ Ken® 2018

Dossier
imię: Ken
data przybycia do mnie: 14 marca 2019
seria: Fashionistas Asst.DWK44
numer katalogowy: FXL65
produkcja: Made in Indonesia
box date: 2017
na rynku: 2018

Trzecim chłopakiem jest blondynek z numerem 118 o klasycznej sylwetce i wzroście. 
Fashionistas™ Ken® 2018

Strój:
Koszulka w kolorowe moro z paskami na klatce piersiowej do tego jeansowe, jasno niebieskie spodenki. 
Fashionistas™ Ken® 2018

Jasne blond włosy utrzymane w klasycznej fryzurze, brązowe brwi, brązowe oczy, cieliste usta z pełną dolną wargą i nowym detalem na twarzy, czyli dwoma pieprzykami. 
Fashionistas™ Ken® 2018

Dossier
imię: Ken
data przybycia do mnie: 14 marca 2019
seria: Fashionistas Asst.DWK44
numer katalogowy: FXL63
produkcja: Made in Indonesia
box date: 2018
na rynku: 2019

Czwarty Ken z numerem 116 jest klasycznym przykładem współczesnego Kena zarówno z twarzy jak i sylwetki.
Fashionistas™ Ken® 2018

Strój:
Bezrękawnik z roślinnym motywem oraz napisem Malibu 01 do tego długie, szare dresowe spodnie.
Fashionistas™ Ken® 2018

Buzia jak już wyżej wspominałem klasycznego, współczesnego Kena, ładne i delikatne rysy, niebieskie oczy, lekko różowe usta i słoneczny blond włosów. 
Fashionistas™ Ken® 2018

Dossier
imię: Ken
data przybycia do mnie: 14 marca 2019
seria: Fashionistas Asst.DWK44
numer katalogowy: FXL61
produkcja: Made in Indonesia
box date: 2018
na rynku: 2019

Jako piąty w zestawieniu jest przystojny murzynek o krępej sylwetce z numerem 114. 
Fashionistas™ Ken® 2018
Strój:
Granatowa koszula na krótki rękaw w białe róże do tego granatowe, długie jeansowe spodnie. 
Fashionistas™ Ken® 2018

Buzia przyjazna, roześmiana z czarną bujną fryzurą na czubku i wygolonymi bokami. Ciemne krzaczaste brwi,brązowe oczy, szeroki nos i masywne usta ukazujące białe zęby. 
Fashionistas™ Ken® 2018

Korzystając z okazji, że murzynków na półce było dwóch nie mogłem sobie odmówić zdublowania mojego faworyta.
Fashionistas™ Ken® 2018

Dossier
imię: Ken
data przybycia do mnie: 2 maja 2019
seria: Fashionistas Asst.DWK44
numer katalogowy: GDV13
produkcja: Made in Indonesia
box date: 2018
na rynku: 2019

Jako szósty do katalogowania ustawił się chudy i niski, ale jednocześnie najczarniejszy murzynek jaki do tej chwili pojawił się w serii Fashionistas. Na zdjęciach wygląda bardziej czekoladowo, ale w realu jest zdecydowanie bardziej hebanowy. 
Fashionistas™ Ken® 2018

Strój:
Koszulka utrzymana w klimacie sportowym z numerem 4 do tego jasne, wytarte jeansy. 
Fashionistas™ Ken® 2018

Buzia jest typowo afroamerykańska nie tylko z uwagi na rysy ale i specjalne włosy (warkocze) zaplecione przy samej skórze. Ten headmold miał swoją premierę w kolekcji 2016 KLIK, ale w znacznie jaśniejszej odsłonie. 
Fashionistas™ Ken® 2018


Dossier
imię: Ken
data przybycia do mnie:  2 maja 2019
seria: Fashionistas Asst.DWK44
numer katalogowy: GDV14
produkcja: Made in Indonesia
box date: 2018
na rynku: 2019

Siódmy, ale zdecydowanie nie najgorszy facet z numerem 131,którą ma męską sylwetkę i jest naprawdę przystojny. Gdyby nie fakt, że w momencie gdy go kupowałem stał jeden na półce z pewnością bym go zdublował - muszę to uczynić jak tylko znów spotkam go w sklepie. 
Fashionistas™ Ken® 2018

Strój:
Żółty bezrękawnik z kapturem i napisem New York do tego szare, dresowe spodenki.
Fashionistas™ Ken® 2018

Fashionistas™ Ken® 2018

W przyszłym tygodniu przedstawię Barbie, które kupiłem będąc na Majorce.
Mars collector Barbie ♥ ♥ ♥

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety