czwartek, 26 września 2019

Fun-To-Dress Barbie® 1987

Hej,

Tak jak obiecałem, dziś na tapecie kolejna lalka, która zasila szeregi Barbie archiwalnych w moich witrynach.

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 31 maja 2019
numer katalogowy: 4558
produkcja: Made in China
box date: 1987
na rynku: 1988
headmold: Superstar 1976
ciało: TNT 1966
ręce: PTR
nogi: gumowe zginane na 3
odcień skóry: śniady
oczy: niebieskie
usta: morelowe
włosy: słomkowe

Mam słabość do wąskich pudełek oraz Barbie z prostymi rączkami, mają w sobie subtelny urok i delikatność. Pudełko od FTD jest w kolorze blado różowym, a na szybce widać liczne napisy Barbie. 
Fun-To-Dress Barbie® 1987

Tył wąskiego pudełka obfituje w zdjęcia promocyjne Barbie ubranej w przepiękne stroje z tamtej epoki. 
Fun-To-Dress Barbie® 1987

Każde ze zdjęć przedstawia Barbie Fun - To - Dress 1987 w stylizacjach, które skradły moje serce. Te małe dzieła sztuki są dopieszczone w każdym detalu i nawet oznaczone małą metką z logiem Barbie, wiem bo posiadam jeden z nich. Chciałbym zebrać wszystkie, ale ceny nowych strojów często przewyższają ceny lalek. 
Fun-To-Dress Barbie® 1987

Fun-To-Dress Barbie® 1987

Fun-To-Dress Barbie® 1987

Strój:
Komplet białej bielizny w różowe, drobne cętki.
Fun-To-Dress Barbie® 1987

Fun-To-Dress Barbie® 1987

Fun-To-Dress Barbie® 1987

Uwielbiam jej śniadą cerę, przepiękny słomkowy kolor włosów rysunek oka z grubym błękitnym cieniem i morelowe usta. Mam już klika lalek typu Fun - To - Dress, ale ta jest zdecydowanie moją ulubienicą na obecny stan kolekcji. 
Fun-To-Dress Barbie® 1987

Fun-To-Dress Barbie® 1987

Fun-To-Dress Barbie® 1987

Fun-To-Dress Barbie® 1987

Na koniec zdjęcie promocyjne dzisiejszej modelki oraz wersji AA.  
Fun-To-Dress Barbie® 1987

Za tydzień kolejna Barbie z mojej kolekcji. :)
Mars collector Barbie ♥ ♥ ♥

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety