czwartek, 16 kwietnia 2020

Play 'n' Wash Pets Barbie® 2018

Witajcie w drugiej nocie kwietnia.

Dziś skataloguję Barbie, którą kupiłem bo bardzo spodobała mi się jej nienaganna twarz oraz strój. 

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 8 grudnia 2019
numer katalogowy: FXH10
produkcja: Made in China
box date: 2018
na rynku: 2019
headmold: Millie 2013
ciało: 2015
nogi: artykuacja

Barbie Play 'n' Wash Pets Barbie® 2018

Barbie Play 'n' Wash Pets zamknięta w plastikowym boksie z tekturą imitującą taras willi.
Play 'n' Wash Pets Barbie® 2018

Z tyłu pudła zdjęcie promocyjne ukazujące Barbie oraz jej pupili, którzy pod wpływem ciepłej wody stają się czyści.  
Play 'n' Wash Pets Barbie® 2018

Play 'n' Wash Pets Barbie® 2018

Play 'n' Wash Pets Barbie® 2018

Stój:
Biała koszulka w tęczowe paski do tego jasna, jeansowa sukienka na ramiączka. 
Play 'n' Wash Pets Barbie® 2018

Twarz Millie 2013 ładna, delikatna bez żadnych defektów, niebieskie tęczówki, czarny Eyeliner, ładne różowe usta. Długie, lekko słomkowe włosy uczesane są w kucyk nad czołem, reszta kosmyków jest rozpuszczona.
Play 'n' Wash Pets Barbie® 2018

Play 'n' Wash Pets Barbie® 2018


Kot, pies i królik, trzy zwierzaki, które Barbie posiada w zestawie.
Play 'n' Wash Pets Barbie® 2018

Play 'n' Wash Pets Barbie® 2018

Play 'n' Wash Pets Barbie® 2018

Zestaw zawiera również trzy miseczki w różnych kolorach z łakociami dla każdego zwierzaka. W ręku Barbie trzyma różową myjkę. 
Play 'n' Wash Pets Barbie® 2018

Istnieje również wersja AA, ale nie widziałem jej w sklepach, gdy kupowałem moją Barbie w zeszłym roku. 

Barbie Play 'n' Wash Pets Barbie® 2018

Barbie Play 'n' Wash Pets Barbie® 2018

Mars collector Barbie ♥ ♥ ♥

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety