czwartek, 24 grudnia 2020

Holiday Barbie® 2020

Witajcie w Wigilijnej notce. 

Święta i Barbie to dla mnie zawsze połączenie idealne, dlatego robię wyjątek i dziś opisuję Barbie Świąteczną poza kolejnością przybycia. Na swoje pięć minut czeka spora dawka inwentarza, ale święta są szczególnie nastrojowe, dlatego lalki świąteczne i lalki otrzymane w prezencie gwiazdkowym zawsze mają pierwszeństwo.  


Dossier
imię: Barbie 
data przybycia do mnie: 15 listopada 2020
numer katalogowy: GHT54
produkcja: Made in Indonesia
box date: 2019
na rynku: 2020
headmold: headmold Millie 2013
ciało: Model Muse 

Duże pudełko z jednym owalnym bokiem i czerwoną tekturą usypaną złotymi śnieżynkami jest zupełnie inne od wszystkich pozostałych. 
Holiday Barbie® 2020 

Z tyłu pudełka zdjęcia promocyjne Barbie oraz jej dwóch odpowiedniczek, a może przyjaciółek? Na zdjęciu widać dwie lalki z różnymi headmoldami szatynkę i murzynkę. 
Holiday Barbie® 2020 

Holiday Barbie® 2020 

Strój:
Przepiękna, złota suknia z motywem śnieżynek i paskiem z kokardką. Złotych sukien przy lalkach świątecznych nie było wiele. Tegoroczna kreacja jest trzecią całą złotą na wszystkie lata produkcji tych Barbie, czyli od 1988 do 2020. Złoto pojawiło się pierwszy raz w 1994 roku, potem w 2000 i teraz 20 lat później w 2020. Owszem motyw pojawiał się także u innych Holiday-ek ale wyłącznie jako dodatek, a nie baza. 
Holiday Barbie® 2020 

Napisy na pudełku są czerwone, a przy załamaniu światła zmieniają barwę na czarną. 
Holiday Barbie® 2020 

Holiday Barbie® 2020 

Holiday Barbie® 2020 

Holiday Barbie® 2020 

Holiday Barbie® 2020 

Długie włosy z przedziałkiem i lokami na końcach są w kolorze złocistego blondu w uszach Barbie widoczne są kolczyki w oczywistym kolorze.
Holiday Barbie® 2020 

Headmold:
Barbie Millie 2015 w kolekcjonerskiej odsłonie, czyli z innym rysunkiem oka, drobniejszym i bardziej wymalowanym. Niebieskie oczy ze złotym i brązowym cieniem do tego intensywnie czerwone usta.  
Holiday Barbie® 2020 

Cały mój zbiór Barbie Holiday uroczyście prezentuje się na witrynach. Niestety nie posiadam wszystkich modeli, ale i tak rezyduje u mnie spora reprezentacja. Na początku moim zamysłem było posiadanie jedynie archiwalnych Barbie z headmoldem Super Star (1976) i Christie (1987), ale czas pokazał, że nowe dziewczyny także zagrzały u mnie miejsce. Uwielbiam tę serię, uwielbiam Barbie i nikt, ani nic nie zabije we mnie tego uwielbienia, chyba, że ja sam...
Holiday Barbie® 2020 

Pod moją choinką już czekają różne prezenty w tym Barbie! Oczywiście jadę na wigilię do domu rodzinnego, ale nie mogło w moim mieszkaniu zabraknąć tej magicznej, świątecznej tradycji. Barbie pod choinką, to jest to! 

Życzę wszystkim czytelnikom Wesołych Świąt, zdrowia, bo to w tych czasach najważniejsze i dużo lalek w kolekcji :)

Tyle na dziś, do zobaczenia w Nowym Roku 2021.
Mars collector Barbie ♥ ♥ ♥

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety