czwartek, 22 listopada 2012

Perfume Pretty Barbie® 1987 & Barbie® World of Fashion 1987

Tak się złożyło, że dzisiejszy czwartkowy post wypada w moje urodziny. Nie będę się przyznawał (oficjalnie), ile wiosen mi "stuknęło", bo te cyfry całkowicie nie pasują do mojego stanu ducha. :) Uwielbiam Barbie, co według złośliwych nie wypada facetowi w moim wieku albo w ogóle facetowi, ale cóż "wielka "miłość" nie wybiera, czy jej chcemy nie pytaj nas wcale". Ogólnie jestem człowiekiem, który oddaje się w 100% procentach każdemu hobby i co za tym idzie - albo robię coś na maxa albo wcale. Dlatego, jak akwarium, to tylko duże, jak zbieranie filmów, to tylko oryginalnych, jak zbieranie Barbie - to (w miarę możliwości) to na poziomie światowym - tu przytoczę słowa z mojego rocznicowego posta - (KLIK) "chcę mieć lalkowy pokój". Dla zobrazowania marzenia prezentuję filmik jednej z moich "idolek". Nie koniecznie chodzi tu o typ lalek (choć posiadamy kilka tych samych egzemplarzy) bardziej mi chodzi o samą formę pokoju, witryny ze szklanymi drzwiami... ład i porządek - uwielbiam! 
autor: shoppingtilidrop


Korzystając z okazji chciałbym podziękować Lilavati i Świstakowi za wyróżnienie. Niestety, nie lubię brać udziału w łańcuszkach dlatego na serdecznych podziękowaniach zakończę tą zabawę. 

Dossier
imię - Barbie
data przybycia do mnie - 19 września 2012
rok produkcji - 1987
headmold - Super Star 1976
ciało - TNT 1966
ręce - PTS - zgięte w 90 stopni
seria - Perfume Pretty
produkcja - MADE IN MALAYSIA
oczy - niebieskie
usta - różowe
włosy - platynowy i słomkowy blond

Barbie przybyła do mnie bez pudełka i jest ostatnią Super Star (1976) jaką przyjmuję w tym stanie. Poza planem na pokój lalkowy - wyznaczyłem sobie także nowe kryteria doboru obsady. Bez pudełek będą przybywać do mnie tylko roczniki vintage, czyli 1959-1975. Super Star i pokrewne z roczników 1976 - 1994 będą gościć na moich włościach, tylko w pudłach (oczywiście mogą zdarzyć się wyjątki). Wracając do Barbie, przybyła do mnie niemalże w stanie idealnym - brakuje jej do kompletu, etoli i naszyjnika - poza tym jest kompletna.

Barbie Perfume Pretty 1987 

Zdjęcie Barbie u poprzedniej właścicielki


Barbie NRFB

W skład serii wchodzą jeszcze Whitney, Barbie AA i Ken - tego faceta z chęcią sobie kiedyś kupię, gdyż przypomina mnie - czarnowłose, wytrzeszczone i nie różowe! :D Myślę jeszcze o AA, gdyż nie mam Christie z dwoma kolorami włosów, a do Whitney wzdycham od dawna, bo jej sukienka jest taka błękitna. :D Na to wygląda, że przydałaby się cała seria. :)


Katalogowe fashion - marzy mi się seledynowa sukienka (foto z prawej). 


Ubrana jest w długą, jasno różową, elastyczną sukienkę zakończoną kilkuwarstwową falbaną tiulu. Gorset sukni ozdobiony jest dużą kokardą.

Barbie Perfume Pretty 1987 

Barbie Perfume Pretty 1987 

Sukienka, jak większość pomysłów dawnego Mattela, miała możliwość elastycznego wizerunku. Wystarczyło podciągnąć falbanę do góry i z sukni wieczorowej robiła się koktajlowa.

Barbie Perfume Pretty 1987 

Barbie ma gęste, lśniące włosy w dwóch kolorach blondu - bardzo lubię to rozwiązanie kolorystyczne.

Barbie Perfume Pretty 1987 

Barbie Perfume Pretty 1987 

Barbie Perfume Pretty 1987 

Kolczyki w kształcie kokard - bardzo ciężko spotkać je u lalki trupki, więc bardzo się cieszę, że nadal są w uszach Barbie.

Barbie Perfume Pretty 1987 

Rysunek oka należy do jednego z moich ulubionych (mowa o końcu lat 80), bardzo lubię tą jedną dolną rzęsę, która daje "efekt śmiejących się oczu". Owszem, nie jest to rysunek skromny jak u pierwszych Barbie SS, których uroda jest dla mnie ich kwintesencją, aczkolwiek ten kojarzy mi się z dzieciństwem i dlatego ma wzmocniony urok. Tęczówka utrzymana w kolorze błękitu i wrzosu idealnie komponuje się z dużym, liliowym cieniem. 

Barbie Perfume Pretty 1987 

Barbie Perfume Pretty 1987 

Barbie Pretty i Super Styl - moje ulubienice z dwoma odcieniami blondu i podobnym rysunkiem oka. 

Barbie Perfume Pretty 1987, Super Styl 1988

Pozostając w klimacie Perfume Pretty - będąc niedawno w domu rodzinnym, znalazłem w kartonie z różnościami należącymi w dzieciństwie do mojej siostry, talię kart o tematyce Barbie. Środkowe zdjęcie przedstawia dzisiaj opisywaną Barbie. Bardzo się cieszę z posiadania tych kart, gdyż stanowią fajny gadżet vintage oraz co najważniejsze - wielką pamiątkę sentymentalną.


Specjalnie na prośbę Valhalli zamieszczam fotki katalogu, który był dołączony do pudełka z Barbie Pink Jubilee (1987). Z góry przepraszam za ich jakość, ale nie są to skany, a zdjęcia robione aparatem.

Barbie World of Fashion 1987

Barbie World of Fashion 1987

Barbie World of Fashion 1987

Barbie World of Fashion 1987

Barbie World of Fashion 1987

Barbie World of Fashion 1987

Barbie World of Fashion 1987

Barbie World of Fashion 1987

Barbie World of Fashion 1987

Na koniec (tak się złożyło) urodzinowego posta - spełniam prośbę jednej z moich koleżanek i pokazuję swoją podobiznę bez okularów (:D) oraz małą zapowiedź lalkowych prezentów, które nabyłem z okazji urodzin. Pierwszą z tych lelek opiszę dopiero za trzy tygodnie, gdyż na swoją kolej czekają jeszcze trzy vintage. :)
Pozdrawiam urodzinowo! :) MARK



34 komentarze:

  1. ja tez mialam karty barbie...
    tylko chyba troche nowsza wersje- co sie z nimi stalo nie mam pojecia :P

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Jaki ty jesteś podobny do tego aktora co grał Supermana ;)))
    Hm... pamiętam Cię jak byłeś taki malutki... miałeś może ze dwa posty... I proszę jaki duży Mark wyrósł. Zmężniał i nabrał cech samca alfa wśród blogowiczów...
    Aż mi się łezka kręci w oku- kryształowa oczywiście.
    Życzę Ci żeby zawsze za oknem była taka pogoda, jaka Ci w danej chwili pasuje. No, bo przecież lalek nie będę życzyć, prawda?
    100 Lat! Albo nie- 200! I wieeeeelkiej lalkowej witryny!!! I pewexu zamiast mieszkania! I żeby ząb czasu nigdy nie rozpuścił Twoim lalkom włosów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego lalkowego !!! oraz dużo zdrowia, uśmiechu, pomyślności, pogody ducha. No i oczywiście pieniążków na lalkowe zachcianki :)
    Lalka jak zwykle piękna - i mam porównanie, bo taka sama u mnie mieszka :)
    Ale najwiękse wrażenie zrobił na mnie katalog. Uwielbiałam przeglądac je jako dziecko i to uwielbienie pozostało do tej pory. Niestety, takie oglądanie ma skutku uboczne, szczególnie jeśli chodzi o kwestię portfela ;)
    Jeszcze raz najlepsze życzenia urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ;-) Nie ważne ile mamy na "liczniku", ważne na ile się czujemy ;-) Barbie oczywiście piękna- jak wszystkie inne, które pokazujesz. Dzięki za fotografie katalogu, uwielbiam oglądać takie rzeczy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. W pierwszej kolejności składam Ci serdeczne życzenia z okazji Urodzin. Tradycyjnie zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń w tym o lalkowym w typie "amerykańskim".
    Z przyjemnością oglądnęłam sobie Twoją nową Barbie. Zwykle dane było mi je oglądać na Allegro w ogromnych stadach brudnych i rozczochranych lalek. Lub na pchlich targach na forach, zawsze nagie, porysowane pisakami lub z poodgryzanymi konczynami. Dlatego miło się ogląda mi się ubraną, śliczną i zadbaną. Miłego urodzinowego dnia Marku

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :) Trzydzieści plus to piękny wiek... tzn. kiedy się stosuje botoks :D Zgodzę się tym razem z moją, ulubioną blogerką RudymKrólikiem... "żeby ząb czasu nigdy nie rozpuścił Twoim lalkom włosów!"
    Ps. Och Dean Cain tyle wspomnień... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj,
    jeszcze raz życzę Ci wszystkiego najlepszego! Śmiało mogę podpisać się pod innymi życzeniami, które dostałeś. Niech hobby kwitnie i się dalej ładnie rozwija!
    Co do lalki... zauważyłam w katalogu moją pierwszą Barbie, którą dostałam jak miałam bodajże 4 lata. Magic Moves Barbie. Pamiętam, że moja lalka przyjechała z Niemiec (przywiozła mi ją moja Rodzinka, która przyjechała na I Komunię mojego Brata :)) jako mała siostrzyczka dostałam też prezent. Nie mogłam się z nią rozstać ani na minutę! Pamiętam te ręce, jak założyłam szczotkę, to jedna zatrzymywała się na włosach a druga "leciała" maksymalnie do tyłu.
    Bardzo podobały mi się kolczyki i pierścionek, które niestety dość szybko się zgubiły :(( pamiętam też, że irytowały mnie szpilki, ponieważ były takie "płytkie" i bardzo często spadały z nóżek. No i to futerko...
    Ech... łezka się w oku kręci. Teraz sama mam córeczkę, która ma 3,5 roku i jak na razie ma dwie Barbie - ostatni Jej hit - Barbie Piosenkarka - Keira. Bardzo chce też Tori od Mikołaja :)) a Tori jest już u nas i czeka :))
    No i nie mogę nie skomentować tego cudownego zdjęcia!!!
    Marku jesteś faktycznie bardzo podobny do Pana S. chociaż właściwie to on jest podobny do Ciebie! Kolor włosów, oczy, no i ten uśmiech!
    Bardzo fajny pomysł tak swoją drogą :))
    Pozdrowienia z Gdyni

    OdpowiedzUsuń
  8. Uzupełniam swój wpis, ponieważ teraz dopiero wyświetliły mi się zdjęcia na Twoim blogu. Mark znalazłeś SKARBY !!! Te karty są absolutnie cudne. Zastanawiam się, jak można by je zagospodarować, bo szkoda, by leżały sobie cichutko w kąciku. Pozostałe foldery równie fantastyczne. To historia dosłownie.
    Co do zdjęcia Supermena, to ja też uważam, że bardzo go przypominasz. Jednak wiem, że jesteś figlarzem, więc podejrzewam jakiś malutki podstęp. W każdym razie wydaje mi się, że niektóre cechy wskazują na podobieństwo do Ciebie :) no chyba, że to Twoje zdjęcie hi,hi

    OdpowiedzUsuń
  9. Z okazji urodzin życzę Ci spełnienia marzeń tych małych i tych ogromnych, "amerykańskich".
    Bardzo dziękuję za skany katalogu, właśnie przypomniałam sobie, jak piszczałam z zachwytu na widok biżuterii Barbiowej :) A w dodatku zobaczyłam tam coś, co sobie właśnie sprowadzam zza Wielkiej Wody :D
    Co do Perfume Pretty, jakoś mi ona nie podchodzi. Mam ją, w zasadzie kompletną, brakuje jej jednej rękawiczki (no właśnie, one jeszcze rękawiczki miały), ale jakoś nie zachwyca. Gdybym umiała się łatwo rozstawać z lalkami, pewnie poszłaby w ludzi, a tak siedzi w kącie. Może moja córka ją doceni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że katalog obudził miłe wspomnienia. Ja z niego "zaklepałem" pięć lalek - dwie z nich już do mnie leci i pewnie w grudniu będą.
      PP uwielbiam i nie wypuszczę jej nigdy, a wręcz dokupuję towarzystwo z tej serii.
      Czy córci się spodoba, to już musisz zapytać jej. :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Jesteś młody ciałem i duchem, a i latek masz w sam raz, więc życzę Ci byś zrealizował wszystkie swoje marzenia nie tylko lalkowe, ale i nie związane z lalkami.
    Pretty jest śliczna. Zresztą jak wszystkie Baśki z tego okresu. Chyba nie ma lalki, która by mi się nie podobała pomimo różowości.
    Jeszcze raz WSZYSTKIEGO NAJ ! Duże buziaczki !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dołączam również moje serdeczne życzenia urodzinowe.
    Dużo pieniędzy na realizacje marzeń, lalkowych i nie tylko.
    Pogody ducha i za oknem.
    I mnóstwo pozytywnej energii.
    Lalka piękna. Bardzo podoba mi się jej pojedyncza rzęska na dolnej powiece.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgodzę się z Królikiem- ten Super Man z obrazka to Twoja podobizna;)
    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO w kolejnym roku życia, obyś przez ten czas zrealizował jak najwięcej nowych celów i lalkowych i tych " codziennych ".
    Do posiadania lalkowych pokoju to wcale nie tak daleko masz;)

    Prezentowana dziś lalka to klasyczne piękno dawnych Barbie- sukienka bardzo mi się podoba, zwłaszcza w wersji koktajlowej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!! Taki lakowy pokoik to jest dopiero coś! Witryny pięknie poustawianych lalek! Życzę, żebyś spełnił to marzenie ;)
    Co do Perfume Pretty jest ładna, ale już nie mogę się doczekać tych Vintage, zwłaszcza, że do mnie też jedzie jedna taka perełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem jaka jedzie, bo dosłownie chwilę przed Twoim zakupem widziałem tą aukcję, poszedłem sobie zrobić kawkę, wchodzę ponownie i już jej nie było... ale całe szczęście upolowałem sobie taką samą zza wielkiej wody i jest ok. :)

      Usuń
  14. najlepszego :) Życze ci spełnienia lalkowego marzenia - pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Święto za świętem u Ciebie ostatnio, a i kolejne są coraz bliżej :D
    Życzę zatem wszystkiego naj...naj...najlepszego z okazji urodzin!!!
    Co do tych "pokazanych" prezentów to czekam z niecierpliwością na ich opis - ciekawe czy to te o których ostatnio rozmawialiśmy?
    Miłego wieczoru... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to dokładnie te. :D

      Usuń
    2. To fajnie. :-D
      Repeat, to czekam z niecierpliwością na ich opis. :-)

      Usuń
  16. Hello,Mark!
    I have not focus on the vintage dolls.
    I prefer the contemporary dolls.
    But I'm able to recognize the great dedication and interest
    you devotes to this part of your collection.
    It's Nice!HAPPY BIRTHDAY,Mark!

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja Ci życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Zdrówka, szczęścia i jak najwięcej radości ze swojej kolekcji ;) Ja tam twierdzę, że na lalki nigdy nie jest się za starym. Miał być wierszyk, ale po ostatnim sobie daruję ;)
    Baśka śliczna. Te kolczyki - kokardki bardzo mi się podobają, są takie inne i nieczęsto spotykane u lalek. Jak byłam mała to bardzo lubiłam takie podciągane sukienki - raz długa, raz krótka i ta sympatia nie przeminęła. Samej lalki z tamtych czasów niestety nie kojarzę.
    W katalogu moją uwagę zwróciły sprzęty gospodarstwa domowego nie są różowe!
    A teraz oglądam zdjęcia lalek i zastanawiam, się które pojawią się już niedługo u Ciebie ;)

    Pozdrawiam cieplutko i jeszcze raz wszystkiego najlepszego!
    shi ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Wszystkim za życzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego oraz spełnienia wszystkich marzeń, nie tylko lalkowych!
    Dziękuję za zdjęcia katalogu, uwielbiam patrzeć na coś takiego!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego Mark! Życzę Ci, żebyś najdalej za rok mógł się pochwalić pięknym lalkowym pokojem z przeszklonymi witrynami!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello from Spain: Happy Birthday! I want you to enjoy this day. Your doll collection is gorgeous. I love the earrings in a loop. I also love watching the old catalogs with the clothes and accessories of Barbie and her friends. Thanks for sharing. We keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  23. jaki piękny katalog. miło sobie poogladać ciuszki lalkowe, szczegolnie podobaja mi się dresiki:)
    A na blog zaglądam, oczywiście. Jeno sladu za często nie zostawiam, bo blogger mnie nie lubi i nie z każdego komputera moga wpisy zostawiać...

    OdpowiedzUsuń
  24. First, congrats Mark! I was very happy to receive your email invitation to enjoy one more post.
    Beautiful doll! :) It reminds me of childhood. It's also great to see the inserts that accompany the products. Mattel could continue printing.
    Congratulations again.
    hugs

    OdpowiedzUsuń
  25. uau
    uau
    Maravilhosa coleção,
    lindas fotos!!!

    wow
    wow
    Wonderful collection,
    beautiful photos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Ana.
      Welcome to my blog.
      Thank you very much. :)

      Usuń
  26. A friend of mine had this Barbie when I was a child, and I was like: Why he has a Barbie and me not?
    So sad :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Tej lalki nie miałam, ale sukienkę jakimś cudem tak. Ciocia z Hameryki słała nam tego sporo. Podziwiam Twoją pasję. Lalek nie zbieram, ale uwielbiam oglądać czyjeś kolekcje.

    Iza

    OdpowiedzUsuń
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety

1959 1960 1961 1962 1963 1964 1965 1967 1969 1971 1973 1976 1977 1978 1979 1980 1981 1982 1983 1984 1985 1986 1987 1988 1989 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 2000 2002 2003 2004 2005 2006 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 35th Anniversary Abbey Bominable Afro-American akcesoria Alek Wec Alexis All American All Stars Allan And the Beat Angel Face Argentina Astronaut Bali Barbie Barbie Barbie & Friends Barbie #1 Barbie as Marilyn Barbie Collector Basics Beach Blast Bendable Leg Beverly Hills 90210 Birthday Wishes Black & White Bathing Suit Black & White Stripes Black Barbie Blonde Ambition Bob Mackie Brandon Brazilian Brenda Bubble Cut Bubbling Mermaid Barbie Butterfly Art Barbie Cali Girl California Dream Capri Barbie Car Career of the year Casta Fierce Catrine DeMew Checked Style China Christie City Shine City Shopper Clawdeen Wolf Clawdia Wolf Cleo de Nile Coll city blues Costume Ball Courtney Crystal Curvy Cut N Style Barbie czwarta rocznica bloga Daisy Top Dana Dance Club Dance Magic Day-to-Night Debut Dee Dee Derek Deuce Gordon Devon Diana Diva doll case Dolled up Denim domek Donna Martin DOTW Double Denim Look Draculaura Dream Date Druga rocznica bloga Duble Date Dylan Dynasty Ekipa Elle Eedee Emerald Check Emerald Elegance Enchantel Evening Evening Sparkle Extra Long Hair Fab Fringe Fancy Frills Fashion Fashion details Fashion Doll Case Fashion Jeans Fashion Play Fashion Queen Fashionably Floral Fashionistas Film Director Fleur Flocked Hair Floral Flair Flower Power Teresa Frankie Stein Friendship Barbie Friendship Freundschafts Fun to Dress Fun-To-Dress Game Developer Garden Party Ghanian Ghoulia Yelps Gillington "Gil" Webber Glam Bike Glam Night Glam Vacation Glamour Bed Glitter Beach Gold Gold Label Gold Medal Golden Dream Gone Platinum Diva Great Date Ken Great Shape Happy Birthday Happy Holidays Hawaiian Fun Headmold AA 2016 Headmold Afro Fashionistas 2016 Headmold Allan 1963 Headmold Aphrodite 2009 Headmold Asha 1990 Headmold Chelsea 2010 Headmold Christie 1987 Headmold Claudette 2014 Headmold Curvy closed mouth 2015 Headmold Derek 1985 Headmold Desiree/Artsy 2001 Headmold Diva 1985 Headmold Fashionistas - closed mouth 2010 Headmold Fashionistas Smiley 2015 Headmold FQ 1958 Headmold Generation Girl 1998 Headmold Goddess 1998 Headmold JLO 2013 Headmold Karl 2013 Headmold Kassandra 2014 Headmold Kayla/Lea 2000 Headmold Ken 1960 Headmold Ken 1983 Headmold Ken 1986 Headmold Ken 1988 Headmold Ken 1991 Headmold Ken 2009 Headmold Ken 2012 Headmold Ken 2015 Headmold Ken 2016 Headmold Ken/Alan Headmold Kim 2014 Headmold Kissing 1978 Headmold Lara/Ana 1998 Headmold LeAnn / Carnaval 2003 Headmold Mackie 1991 Headmold Mbili 2001 Headmold Mbili 2011 Headmold Midge 1958 Headmold Millie 2013 Headmold Millie closed mouth 2015 Headmold Neysa 2014 Headmold Nostalgic 1958 Headmold Oriental 1980 Headmold Raquelle 2010 Headmold Raquelle 2012 Headmold Ryan 2012 Headmold Shani 1990 Headmold Skipper 1963 Headmold Skipper 1984 Headmold Skipper 1987 Headmold Skipper 2010 Headmold Spanish 1982 Headmold Stacey 1965 Headmold Stacie 2010 Headmold Steffie 1971 Headmold Steven 1987 Headmold Summer 2003 Headmold Summer 2011 Headmold Summer 2012 Headmold Super Star 1976 Headmold Teresa 1990 Headmold Teresa 2012 Headmold Twist'n Turn 1966 Headmold Vintage 1958 Headmold Western (Winking) 1976-1980 Hip Hoodie Hollywood Hair Hollywood Hair Barbie Hollywood Nails Barbie Homecoming Queen Honey Swamp Hot Rockin Fun Hot Stuff house Ice Capades 50 India Inwazja Monster High Iris Clops Jamaican Barbie Jeans Barbie Jennifer Lopez Jewel Secrets Jewel Secrets Barbie Jewerly Pack Kayla Kelly Taylor Ken Kira Kissing Barbie Kitchen Accents Krystle Książki o Lalkach La Casa Villa Terrasse Lagoona Blue Lalaloopsy Zuza Lalki Lalkowy Świat Barattei Lea Life in the Dreamhouse Living Pretty Liza Logo Barbie Lorna McNessie Love That Lace Lovely in Lilac Luna Mothews Luncheon Ensemble Łabędziem Być Made For Each Other Made to Move Magic Curl Magic Moves Malibu Mardi Gras Marilyn Monroe Marisol Coxi Mars Collector Barbie Mary Poppins Marzenia meble Meeting Erynnis Meeting Jola Meeting Kasia Meowlody Midge Midge i Baby Midnight Gala Miko Mix 'N Match Monster High Mouscedes King Movin Groovin Barbie Movin Groovin Kira My collection of Barbie My Favorite My First Barbie My First Princess My Little Pony New Friends 2015 Nia Nikki Ocean Friends Ooak Ooak fashion Operetta Oriental P.J. Paczki Paint N Dazzle Barbie Parisian Barbie Peach Pretty Peaches 'n Cream Perfume Giving Perfume Pretty Pet Doctor Barbie Petiie Pewex piąta rocznica bloga Picnic Set Picture Pockets Pierwsza Rocznica Bloga Pink & Fabulous Pink & Pretty Pink Jubilee Pink Passport Plaid on Plaid Początek Polka Dot Fun Pop Icon Pretty Changes Pretty in Python PRL Pudełka Pudełka dla lalek Purrsephone. Toralei Rain or Sun Teresa Rainbow Hair Raquelle Real Dancing Action Red Carpet Repro Robecca Steam Rock 'N' Roll Plaid Rockers Rocznice Roller Skating rooted hair Ru Paul Ruby Red Floral Russian Barbie Ryan Shoes Silken Flame Silkstone Sirena Von Boo Skateboader Skelita Calaveras Skipper Solo in the Spotlight spa dla włosów Spanish Sparkle Eyes Special Edition Special Limited Edition Spectra Vondergeist Splash 'N Color Spring Into Style Steven Straight Leg Style Style Magic Style so Sweet Summer Sun Gold Malibu Sun Lovin Malibu Sun Sensation Sunsational Malibu Super Hair Super Star Super Style Superstar Forever Collection Sweet Roses Sweet Tea Sweetheart Stripes Szósta rocznica Szykowna Tall Teen Time Teresa Terrific Teal The Barbie Look The Original Teenage Fashion Tonner Top Pudło Totally Hair Toy Story Toys „R” Us Travel Agent Tropical Trupy w szafach Trzecia rocznica bloga tutorial Tutu Cool Twirlin Makeup Teresa Twirly Curls Twist' N Turn Tyler United Colors Of Benetton Urban Jungle Va-Va-Violet Venus McFlytrap Vintage Wedding Day Wesołych Świąt Western Western Fun Wet 'n Wild Whitney Witryna Workin' Out Workout Center World of Fashion World Tour Wydowna Spider Z Króliczej Norki Z pierścionkiem Zig and Zag