czwartek, 21 listopada 2013

Teen Time™ Courtney® 1988

O historii pierwszej Skipper pisałem wielokrotnie. Stworzona w 1964 roku siostra Barbie szybko zyskała sławę, jednakże na przełomie lat zmieniała swój wygląd i każda z jej odsłon ma swoich wiernych fanów. Debiutująca w 1988 roku Skipper jako nastolatka, obdarowana headmoldem 1987 o nowej formie ciała wyższej i bardziej eleganckiej, to właśnie moja ulubienica. Jej talia jest bardziej elastyczna, piersi większe, ale najbardziej spektakularną cechą jej wyglądu są oczy, które również zostały powiększone, dając jej wygląd rodem z kreskówki, a jednocześnie miano najładniejszej w historii Mattela. Na tym etapie wydaje się być dziewczynką pomiędzy 13-15 rokiem życia, a w zabawach towarzyszy jej Courtney.
Courtney, to przyjaciółka Skipper, której rysy są oparte tym samym headmoldzie (1987) co pierwowzór, ale występowała najczęściej w postaci kontrastującej brunetki z ciemnymi oczami. 

Dossier
imię: Courtney
data przybycia do mnie: 8 listopada 2013
seria: Teen Time
produkcja: Made In China
numer katalogowy: 1952
box date: 1988
na rynku: 1989
headmold: Skipper 1987
ciało: Skipper 1987
ręce: PTS odchylane na boki
oczy: brązowe
włosy: czarne

Courtney Teen Time - 1988 



Zdjęcie z książki Barbie Doll Boom - taka książka, to błogosławieństwo i jednocześnie przekleństwo dla kolekcjonera, bo lista "kup mnie Marku" ma jeszcze WIELE pozycji. ;) 

Courtney Teen Time - 1988 

Courtney Teen Time - 1988 

Courtney Teen Time - 1988 

Courtney Teen Time - 1988 

Courtney Teen Time - 1988 

Courtney Teen Time - 1988 

Courtney Teen Time - 1988 

Courtney Teen Time - 1988 

Courtney Teen Time - 1988 

Courtney Teen Time - 1988 

Courtney Teen Time - 1988 

Courtney Teen Time - 1988 

Przepiękne oczy utrzymane w kolorze brązowym do tego seledynowy cień i jasno czerwone usta.

Courtney Teen Time - 1988 

Courtney Teen Time - 1988 

Mój skromny zbiór Skipper "wielkookiej". 
Na mojej liście znajduje się jeszcze kilka odsłon tej uroczej siostry Barbie, więc ich grono jeszcze się powiększy. 

Courtney Teen Time - 1988 

Bonus:
Kilka osób wie, że mam jutro urodziny, a prezent na tę okazję właśnie przybył. :)


Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety