czwartek, 9 stycznia 2014

Barbie World of Fashion 1984 & Barbie Magic Moves 1985

Tak, uwielbiam wszelką "makulaturę" dotyczącą tematyki Barbie, książki, katalogi, broszurki, mam tego już całkiem sporą ilość, a dziś postanowiłem upublicznić kolejny z moich materiałów, czyli Barbie World of Fashion 1984. Na temat dawnej Barbie i jej poczucia stylu nie muszę się rozpisywać, bo każdy wie jak było, a było z klasą i szykiem. Całe szczęście kilka lalek z tego katalogu, a zwłaszcza przepiękną P.J. Sweet Roses (KLIK) posiadam w zbiorze, więc oglądanie zdjęć mnie osobiście bardzo nie boli. ;)

Barbie World of Fashion 1984

Barbie World of Fashion 1984

Barbie World of Fashion 1984

Barbie World of Fashion 1984

Barbie World of Fashion 1984

Barbie World of Fashion 1984

Barbie World of Fashion 1984

Barbie World of Fashion 1984

Barbie World of Fashion 1984

Barbie World of Fashion 1984

Barbie World of Fashion 1984

Barbie World of Fashion 1984


Utrzymując klimat połowy lat 80-tych przedstawiam Barbie Magic Moves 1985, która trafiła do mojej witryny w świąteczny czas. Barbie nie posiada pudełka, a taki zakup dla mnie samego był niemałym zaskoczeniem, bo już chyba rok czasu moja kolekcja nie powiększała się o tego typu lalki. Oczywiście, z uwagi na jej idealny stan nie żałuję mojej decyzji, bo jest to jedna z tych Barbie, które muszę mieć w kolekcji podwójnie. Powrócę do niej, z chwilą gdy zamieszka u mnie egzemplarz NRFB, a teraz tylko kilka ujęć z witryny. 
Barbie Magic Moves jest specjalną lalkową dedykacją dla mojej cudownej Ani.O.S, którą z tego miejsca bardzo serdecznie pozdrawiam. :* :*
Tak wiem jestem niepoprawną, sentymentalną bestią i dobrze mi z tym. :)


Barbie Magic Moves 1985

Barbie Magic Moves 1985


 Barbie Magic Moves 1985, My Collection Barbie  

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety